Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף, הרנו 4 שלי בבית! - שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם

אני חדש בפורום ואולי אוכל לעזור בחלקים של רנו ישנים,כעובד ברשת קרסו{מנהל מחסן חלפים}ידוע לי שיש חלקים מקוריים באגף החלפים של רנו 4 ,אם תרצו אוכל להעלות את הקובץ של החלקים ומחירם,ואם תרצו אוכל לקשר אותכם עם האחראי בקרסו

אני מחפש חלקים לרנו 12 במיוחד בקליות אחוריות שנת 76

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לכולם

אני חדש בפורום ואולי אוכל לעזור בחלקים של רנו ישנים,כעובד ברשת קרסו{מנהל מחסן חלפים}ידוע לי שיש חלקים מקוריים באגף החלפים של רנו 4 ,אם תרצו אוכל להעלות את הקובץ של החלקים ומחירם,ואם תרצו אוכל לקשר אותכם עם האחראי בקרסו

 

והשאלה המתבקשת היא, יש מנוע לרנו 4/5?? (1108cc / C1E)?

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
שלום לכולם

אני חדש בפורום ואולי אוכל לעזור בחלקים של רנו ישנים,כעובד ברשת קרסו{מנהל מחסן חלפים}ידוע לי שיש חלקים מקוריים באגף החלפים של רנו 4 ,אם תרצו אוכל להעלות את הקובץ של החלקים ומחירם,ואם תרצו אוכל לקשר אותכם עם האחראי בקרסו

 

 

שלום.

קודם כול יפה מצדך על הרעיון והמוטיבציה!!!

אבל אני חושש שאתה לא יודע ת הבאלגן האמיתי שיש במחסן המרכזי בבני עיש!!!

לידעתך הרצון של חברת קרסו לעזור בנושא רכבי אספנות שואף לאפס אחד גדול האמן לי וזה מתוך נסיון ארוך ואישי.

במחסן בבני עייש אין מחלקת רנו 4 או כול רכב אספנות אחר הכול מסודר לפי מקטים אבל זה שווה לתחת כי אם אתה מנהל מחסן אתה יודע לפחות כמוני שכול הספרות של רכבי האספנות מושתתים על מיספרים מתחלפים בספרים ישנים והמידה לא מרוכז במחשב והסיכוי למצוא חלקים לפי מקטים גם שואף לאפש אחד גדול!!! תכניס לראש מה שלא בבעלות האוסף של מכבי קרסו לא מקבל שום דבר!!! מביכורים שלי בצרפת ההתיחסות של חברת רנו אוהדת כי היא לו בבעלות פרטית, בארץ זה לא כך.

שתבין אני בוגר קרסו עוד משנות הא 70 ומיכה מהמחסן בבני עייש חבר ילדות שלי והאמן לי שעשינו שמיניות לאיתור חלקים חבל לך על הזמן. אז אם כול הרצון שלך לעזור אל תבטיח דבר שאין לו אחיזה במציאות. הדבר היחידי שאתה יכול לעזור זה אם חלקים שיש אולי במוסך שאתה עובד מלאי ישן ולא קשור לקרסו. חבל שכך הדבר אבל זה מה יש.

 

 

בברכה בני ל.

אגב הזמינו אותך לפתחה הסודית של המוזאון הפרטי של מכבי בבני עייש? רק סתם רציתי לדעת.

רק לידע הכללי ביזמן ביקור נשיא רנו העולמי בארץ פנו אלי מקרסו ובאו לביתי כמה פעמים שאציג את מכונית הרנו אספנות שלי

לנשיא רנו ומה יצע מי זה כלום אחד גדול וגם לא נסעתי להציג את הרכב שלי.

בנוסף ביזמן השקת הרנו 15 שלי יצרתי אני קשר אם מכבי קרסו מה לעשות מכיר אותו אישית שנים רבות כדאי לארגן השקה יפה בשיתוף חברת קרסו ומה יצע מי זה כלום אחד גדול חוץ מלנסות לנהל לי את הארוע להכתיב לי תנאים לא עשו כלום מובן שהיתה השקה בלעדייהם.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

האמת שגם אני פניתי אליהם מספר פעמים כשהיתי חדש בקטע של אספנות אולי היתי נאיבי חשבתי שישמחו לעזור

אבל לא היתה שום נכונות לזה

כמובן שהצעתי תשלום מלא על חלקים היתה לי הרגשה שמנפנפים אותי

 

אבל לך תדע מנסיון שלי בחיים לפעמים אנשים "מעמך" יודעים לדאוג ולעזור יותר מהאנשים "הגבוהים"

אז תודה על כול עזרה שתינתן ועל הנכונות

פורסם

יש רנו 4 מסחרית משנת 1985 ללא ניירת ולא במצב נסיעה, שאפשר לדעתי לקנות אותה במחיר ברזל.

מי שמעוניין, נא לפנות אלי בפרטי

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
יש רנו 4 מסחרית משנת 1985 ללא ניירת ולא במצב נסיעה, שאפשר לדעתי לקנות אותה במחיר ברזל.

מי שמעוניין, נא לפנות אלי בפרטי

ואלה התמונות שלה

רנו.jpg

רנו 4.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

לכולם שלום

אני מעלה את הקבצים של מלאי החלקים שנשאר במחסן המרכזי,אני מבקש לא להתיחס למחירי הברוטו שמופיעים בקובץ

מי ירצה חלקים {ויש הרבה}יפנה אלי במייל ואני אדאג לו

בעוד כמה ימים אני יעלה את תמונות מספר חלקים לרנו 4


×
×
  • תוכן חדש...