Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דב, להזכירך - וולוו מאד ישן (וויקינג?) עומד בשדה (השייך למישהו, מן הסתם) באיזור התעשיה של יהוד (או אור יהודה, אני אף פעם לא מבדיל ביניהם). הוא עומד שם כבר המון זמן, ונראה מרחוק שלם לגמרי.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

דב, בקומונה של אביתר כתוב משהו על ליילנד ישנה שמשמשת למיכל מים או משהו כזה בצומת הקאנטרי...יודע על זה משהו?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אספני המשאיות שלום,

 

אני שמח לבשר לכם חדשה מעניינת. הקרייה למחקר גרעיני בדימונה החליטה להוציא לגימלאות את הראש הגורר מתוצרת אוטוקאר מודל 63' שלה.

 

 

 

חבר'ה. מה קורה? אף אחד לא מתעניין. לצערי הרב ההנהלה במקום לא רוצה לשמר חתיכת היסטורייה זו וחבל שמשאית מצויינת (עם כ- 30,000 ק"מ בלבד וטסט בתוקף!!!) תגיע בסוף לסוחרי ברזל או לשטחים. אם משהו בעל יכולת לשפץ ולהחזיק דבר כזה "ירים את הכפפה" אשמח לעזור לו כמיטב יכולתי. צרו קשר.

בברכה,

ניר עוזדור

דוא"ל: [email protected]

אתם מוזמנים לבקר ב"אתר האופנועים הקלאסיים של ניר עוזדור" -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יודע גם יודע,

זה סופר ביבר מהמודלים האחרונים, עם טורבו (את זה יודעים לפי פילטר האוויר הגדול על הכנף הימנית).

הוא משמש לפיזור מים על כבישים בסלילה (להידוק המצע).

ניגשתי לצלם, אבל בגלל כיוון השמש והבוץ, אי אפשר היה להגיע לתמונה בעלת ערך.

 

המשאית באמת שלימה ויפה.

דב

 

 

דב, בקומונה של אביתר כתוב משהו על ליילנד ישנה שמשמשת למיכל מים או משהו כזה בצומת הקאנטרי...יודע על זה משהו?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניר,

תרגיע, הא? אנחנו עוקבים אחרי האוטוקאר הזה מעל 10 שנים. היינו בקשר עם אשר סנדרוסי בזמנו, ניסינו כל מיני דרכים ולא הלך.

 

גם עכשיו, אני לא יודע מה המרחק בין הכוונות של הקמ"ג למכור את הרכב ובין הביצוע בפועל, אבל הפנינו גורם מעוניין שגם יכול להרים פרוייקט כזה (למי שעדיין לא הפנים, אפילו משאית מושלמת לגמרי תעלה כ- 10,000 ש"ח בשנה רק להחזיק אותה "בחיים" (טסטים, ביטוח, מוסכים...) וזה לפני שדיברנו על מקום עבורה.

 

ויש באמת שאלה של כמות הקרינה שהרכב ספג...

 

דב

 

לכל אספני המשאיות שלום,

 

אני שמח לבשר לכם חדשה מעניינת. הקרייה למחקר גרעיני בדימונה החליטה להוציא לגימלאות את הראש הגורר מתוצרת אוטוקאר מודל 63' שלה.

 

 

 

חבר'ה. מה קורה? אף אחד לא מתעניין. לצערי הרב ההנהלה במקום לא רוצה לשמר חתיכת היסטורייה זו וחבל שמשאית מצויינת (עם כ- 30,000 ק"מ בלבד וטסט בתוקף!!!) תגיע בסוף לסוחרי ברזל או לשטחים. אם משהו בעל יכולת לשפץ ולהחזיק דבר כזה "ירים את הכפפה" אשמח לעזור לו כמיטב יכולתי. צרו קשר.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מירב הסיכויים שזו המשאית מירושלים המזרחית שראינו בטיול גרוטאות לפני כשנה, רק שאז היא היתה הרבה יותר שלימה, ועם ארגז.

 

איפה זה צולם?

דב

 

 

נצפתה משאית מרצדס , לא ידוע שנה ודגם

מצב סביר עם רוב החלקים.

צולם במצלמת פלאפון.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דב, הנה תמונה של אבא של חבר בשם ניר אושפיז שאביו מותיקי ומייסדי מובילי מפרץ שלמה למי שזוכר ,עם משאית לא נפוצה אבל היתה בארץ ,שים לב למספר 940 01

Icam0018.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום לכולם.אני מביא צילומים מהיום של לילנד היפו אנגלי שנתון בין 58 ל61 ששיך לחברת המניע , הסבר יותר מפורט הוא שלך דב בבקשה.הרכב קיים וניתן לראותו פיזית.

Icam0014.jpg

Icam0015.jpg

Icam0016.jpg

Icam0017.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום לכולם.אני מביא צילומים מהיום של לילנד היפו אנגלי שנתון בין 58 ל61 ששיך לחברת המניע , הסבר יותר מפורט הוא שלך דב בבקשה.הרכב קיים וניתן לראותו פיזית.
המשאית הזו - היא ההוכחה החיה, שחייבים להרחיב את התקן ה"אספנות" מעל ה-12טון, שיש היום: אם זה לא רכב האספנות האמיתי, אז, רכב אספנות - מהו?! אם היא כבר שרדה את כל התקופה, אז בטח מגיע לה, ולכמוה, לקבל קצת יחס! 5 ספרות במספר...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב לגינאדי לרגל הנעת הפורד.

שוחחתי עכשיו עם הבחור שסידר לו אותה ולדבריו המוט המשונן במשאבת הזרקה היה תפוס אבל בכל מקרה שמעתי אותה עובדת דרך הטלפון נחכה לעדכונים יותר מאוחר מגינאדי עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במרכז ההדרכה של חברת החשמל בחפציבה , ליד חדרה, עומדות שתי אילו.

לאחת ,לפחות, אין מנוע בפנים אבל יפה שחברת חשמל משמרת הסטוריה מוטורית.

המשאית הירוקה היא במת הרמה שעליו עומד העובד ומבצע עבודות בגובה במה זו עולה רק בצורה אנכית

לעומת במות ההרמה שקיימות כעת בחח"י שהן ניתנות לצידוד וגובהן המקסימלי הוא כ 70 מטר

וחלקן אף מבודדות ועובדים עליהן כאשר קווי החשמל לא מופסקים(מדובר על קווי חשמל במתח של 22.000 וולט)

המשאית הכחולה היא משאית מנוף להרמת משאות

באתר חפציבה ישנם בתי החווה ובית המשאבות שחח"י שיפצה ושיחזרה שווה לבקר במבנים אלו ישנם תצוגות של כלי עבודה כלים מחיי היום יום כלי חקלאות ועוד מראשית המאה ועד לשנות ה-60

מומלץ מאד לבקר.

Haftzi.1JPG.JPG

Haftzi.JPG

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב לגינאדי לרגל הנעת הפורד.

שוחחתי עכשיו עם הבחור שסידר לו אותה ולדבריו המוט המשונן במשאבת הזרקה היה תפוס אבל בכל מקרה שמעתי אותה עובדת דרך הטלפון נחכה לעדכונים יותר מאוחר מגינאדי עצמו.

גנבת לי את הזכות קדימה!:twisted::-) לא נורא!

בכל מיקרה: היום, לאחר ייסורים רבים וניסיונות רבים ללא הצלחה בפעמים הקודמות, זה סוף סוף קרה!!!

אכן, המוט המשונן היה תפוס, וללא עזרתו של צביקה, שמיד עלה על דבר, לא הייתי מגיע לזה לבד! תקלה שטותית, אבל בלי בעל ניסיון - הייתי ממשיך עוד 20 שנה לנסות להניע, וללא הצלחה!

 

אובכן, לאחר שפורקה המשאבה, וראינו, שהמוט (ליתר דיוק, בעייניי זה נראה כמו סרגל, שזז קדימה-אחורה) תפוס, הזיז אותו צביקה למצב, שנראה לו "פול גז". סטרטר - לא מניע... הםםםם... עוד ניסיון לשחק עם המוט- לא מניע. קצת אטר- ו-יששששששש!! הניע בפול טורים, לאחר שמזיזים את הסרגל במשאבה, הטורים יורדים, ומנוע עובד כמו גדול! לאחר ששמנו כמות בריאה ביותר של ספריי חלודה, ומשחק הלוך-ושוב עם המוט, הסכים לנוע בחופשיות. חיברנו בחזרה את המערכת דלק המקורית (עבדנו עם מיכל לחץ חיצוני), פעולת ניקוז אוויר ממערכת - והנה, זה קורה - המנוע מניע ועובד בכוחות עצמו! כמה ניסיונות התנעה/כיבוי - כמו שעון - נידלק ונכבה מדוושת הכיבוי!

 

ניסיתי לנסוע קדימה - נוסע יופי! אין לי כרגע כ"כ איפה לנסוע - המשאית חסומה עקב עבודות תשתית בחניון, אבל לפחות היא מסוגלת לנסוע!

ניסיון לחזור רוורס - אופססס...:roll::? לא מצליח לשלב לרוורס! לא מבין כלום - לפי הסימון על הידית- צריך להיות מצב "עד הסוף ימינה+עד הסוף אחורה", כמו בפרייבט - אבל ניכנס הילוך 6!

אותו הדבר, אבל עם לחיצה על הידית - הידית נילחצת יופי, ובורחת ממקומה!! WTHF? בקיצור, מה שלא עשינו - לא עזר- הרוורס לא נכנס! בסוף דחפנו את המשאית חזרה לחניה, והלכנו מאושרים, שלפחות הצלחנו להניע ולכוון את המנוע.

 

תודה ענקית לצביקה ממוזיאון הטרקטורים - בלעדיו לא הייתי מצליח כנראה עוד הרבה זמן להניע.

ותודה לגיל (הקקטוס), שהכיר ביניינו!

 

מישהו מכיר את הגירים האלו, ויודע, מה יכולה להיות הבעיה עם הרוורס? -גיר 6 הילוכים (לפחות מה שכתוב על הידית), הידית מתחברת עם שטנגה ארוכה לגיר, שיושב מאחורה....

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...