Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי איזה עליה, אם במישור הרכב סוחב טוב אני לא רואה בעיה.

 

איזה עליה, יש עליה כמו של ים המלח ויש עליה כמו באמפר.

 

יכול להיות שהממיר סתום חלקית וזה נפוץ בBJ, כמה הרכב נסע?

 

בדק את צבע השמן גיר, אם הוא ורוד בהיר נקי זה תקין, אם הוא צבע אפור כהה זה ממש לא טוב.

 

המנוע שלך הוא 1.6 ועוד אוטומט מה אתה מצפה ממנו?

 

לדעתי אין לך בעיה ברכב הכל תלוי בעליה.

 

אני משער שהממיר בעליה מהשיפוע החלקיקים זזים בתוך וסותמים את הממיר, או שהכל תקין, אם תצלם לנו את העליה נוכל להעריך אם יש בעיה או לא.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון:

 

אולי זה יעזור לאבחן את הבעיה... היום נסעתי ברכב , ולפתע הנורה HOLD התחילה להבהב והכפתור הפסיק להשפיע.. הרגשתי שהאוטו נשאר על הילוך שלישי ולא עובר לרביעי. עצרתי בצד וקראתי בספר שמדובר בבעיה חשמלית וכתוב שצריך לגשת מייד למוסך מורשה.. כיביתי את המנוע והנעתי שוב, ומאז לא חזרה על עצמה הבעיה הזאת.. אבל עדיין מרגישים בעיה בסחיבה.. ניראה לי שמחר אגש למוסך מורשה שוב ואעדכן אותכם מה קורה.

פורסם

עדכון:

 

הלילה עבדתי בעיתונים.. נדלקה לי שוב הנורה HOLD והבהבה. החלטתי ללכת לתחנת דלק לבדוק שמנים.

מה מסתבר? היה חסר לי שני גלונים של ליטר 2 ליטר שמן... לא היה בכלל שמן במנוע. התענוג עלה לי 116 שקל (58 שקל לגלון ליטר שמן) . אחרי שהוא מילא את השמן הנורה לא דולקת יותר.... לומר את האמת אני מאוד מבולבל ... ובשלב זה אני לא הולך למוסך.. ניראה לי שאני פשוט אקבל את העובדה שהמאזדה הזאת כמה שהיא טובה היא לא מגיעה לרמת סחיבה של המיצובישי סופר לנסר 1993 ידנית שהיתה לי.. פשוט צריך להשלים עם זה.. לא כל רכב חדש הוא בהכרח יותר חזק מרכב ישן....

פורסם

אתה בטוח שהיה חסר שמן מנוע ולא שמן גיר?

 

אם היה חסר שמן מנוע אין קשר לנורה, והנורה יכולה לחזור לפעול.

 

אם היה חסר שמן גיר אז יכול להיות שיש קשר, כי הנורה הזאת מתריאה על תקלה בגיר, כך שלשמן מנוע אין קשר.

 

ליסוע עם חוסר 2 ליטר שמן מנוע(אם כך) זהו מצב חמור, המנוע לא מקבל שימון כמו שצריך ויכול להיות שכבר ניגרם נזק והוא יופיע מאוחר יותר(בעתיד הרחוק).

 

אתה בטוח שהיה חסר בכלל שמן? כי בתחנת הדלק, לעולם אני לא אתן למתדלק לפתוח לי את מכסה המנוע בכלל, ולבדוק, הוא לא מבין כלום מהחיים שלו ורק עלול ליגרום לנזק.

 

יכול להיות שהיה חסר לך כ 200CC והוא דחף לך 2ליטר, אין לדעת.

 

בבוקר שהמנוע קר לפני ההתנעה בדוק שמן, ואם יש מעל קו הF תצטרך לרוקן מהשמן כי אסור ליסוע עם עודף שמן זה מסוכן למנוע.

פורסם

סופר לנסר ידני, יסחוב טוב יותר מלאנטיס אוטומטית. (בהנחה ששניהם במצב בלאי סביר ודומה).

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תתחיל בבידקה הפשוטה אם יש מספיק שמן בגיר ומה מצבו.

כמובן שיש צורך לאבחן את הרכב בצורה יותר מקצועית ע"י בעל מקצוע.

את כל הבדיקות האלה יכולת לעשות לבד ולא להסתמך על מתדלק (אני הייתי מתדלק שנתיים וחצי, ולמזלם של הלקוחות שלי "קצת" הבנתי בנושא השמנים ולא הוספתי שלא לצורך כי צריך להות יושר אישי לכל בן אדם). בכל אופן בדוק את מצב השמן מנוע ושמן גיר כאשר הרכב קר, ושמן גיר בלבד כאשר הוא מגיע לטמפ' עבודה.

יש מצב שהגיע הזמן להחליף את שמן הגיר יכול להיות בגלל זה מחליק הגיר.

בהצלחה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
יש סיכוי שהבעיה זה בחיישן הזרימה שעל המסנן אוויר

 

 

החיישן הזה הוא חיישן מד כמות אוויר (MAF) הוא אחראי גם על אופן החלפת ההילוכים, חיישן כזה תקול יגרום להעברה מאוחרת, ובעיטה בין מעבר ההילוכים.

פורסם
יש מצב שהגיע הזמן להחליף את שמן הגיר יכול להיות בגלל זה מחליק הגיר.

בהצלחה.

בשום פנים ואופן לא לבצע הח' נוזל גיר, אם טיפול דומה לא בוצע ברכב באופן שוטף.

הח' נוזל גיר לרכב שלא בוצע בו החלפות שכאלו באופן שוטף רק יגרום לנזק רב יותר.

פורסם

לדעתי האמונה הזו ממש שטות אחת גדולה.

 

אם השמן במצב רע כדאי להחליף אותו, כי הוא מכיל שבבים ששוחקים שוב ושוב את המכלולים בגיר.

 

אם אתה אומר לא להחליף אז למה לא להחליף מהי הסיבה?

פורסם

מצטער שאני נדחף לנושא.. אבל יש לי רכב דומה אוטומטי ובידית ההילוכים יש לי כפתור כשאני לוחץ עליו כתוב לי HOLD וכשאני לוחץ שוב זה נעלם. מה זה מפעיל בעצם? מה זה עושה ובשביל מה זה טוב?

 

אם זה נגד חוקי הפורום נא להתעלם מההודעה שלי ואני מצטער (:

 

ועוד שאלה קטנטנה- הוזכר כאן שמן גיר, האם זה משהו שרק במוסך ניתן לבדוק או שאני גם יכול לבדוק אם חסר שמן גיר?

אה ואם שמים יותר מידי שמן- איך מוציאים בחזרה? רק במוסך אפשר?


×
×
  • תוכן חדש...