Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכפתור הזה הוא מוריד הילוך אחורה בקיצור (כמו קיק דאון)

 

בצע חיפוש תקליד "לחצן HOLD" או "כפתור HOLD" ותמצא הודעה של משתמש בשם SHAHAF שהסביר בדיוק את כל המצבים של הגיר.

 

אם לא תמצא אעזור לך.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי האמונה הזו ממש שטות אחת גדולה.

 

אם השמן במצב רע כדאי להחליף אותו, כי הוא מכיל שבבים ששוחקים שוב ושוב את המכלולים בגיר.

 

אם אתה אומר לא להחליף אז למה לא להחליף מהי הסיבה?

שחק הדיסקיות גורם לנוזל הגיר להיות סמיך יותר, עקב זאת הוא שומר על לחץ תקין.

ברגע שבו יחליפו את הנוזל, הגיר יקבל נוזל דליל אשר יגרום לנפילת הלחץ ולשביקת חייו.

פורסם
הכפתור הזה הוא מוריד הילוך אחורה בקיצור (כמו קיק דאון)

 

בצע חיפוש תקליד "לחצן HOLD" או "כפתור HOLD" ותמצא הודעה של משתמש בשם SHAHAF שהסביר בדיוק את כל המצבים של הגיר.

 

אם לא תמצא אעזור לך.

לא מוריד הילוך אלא נועל על ההילוך הקיים ואל נותן להעביר ל-OD.

פורסם

זה לא נועל על הילוך מסויים, זה מוריד הילוך במצב שהידית על D,.

 

מצב L זה הילוך ראשון ושני

מצב L+HOLD הילוך ראשון בלבד

מצב S הילוך ראשון שני ושלישי

מצב S+HOLD הילוך ראשון ושני

מצב D הילוך ראשון שני שלישי ורביעי

מצב D+HOLD הילוך ראשון שני ושלישי, במצב זה תיבת ההילוכים מושכת את ההילוכים עד ל3K סל"ד ולא ניתן לבצע קיק דאון עם הדוושה.

 

נניח ותיסע על 90קמ"ש הגיר הוא על הילוך רביעי, בעת לחיצה על HOLD התיבה תוריד הילוך אחד אחורה(שלישי).

 

נניח ותיסע רגיל על 60 (הילוך שלישי) בעת הלחיצה על HOLD ההילוך יתחלף לשני.

 

נסיעה עם כפתור HOLD לחוץ במהלך האחרון הממיר מומנט ישאר נעול ולא ישתחרר וזה נועד לבלום את הרכב כמו בגיר רגיל.

 

דוגמא אם תיסע על S+HOLD הילוך ראשון יהיה ללא שינוי, שהגיר יעביר להילוך שני הממיר מומנט ינעל וככל שהמהירות תגדל כמובן הסל"ד יעלה יותר ויותר, שתרפה את הרגל מהגז הרכב יבלום עד שהסל"ד ירד ויגיע למצב שהגיר יוריד הילוך ראשון ואז הממיר מומנט ישתחרר.

 

במצב L+HOLD מעל סל"ד מסויים ניראה לי 1800סל"ד הממיר מונט ננעל, ככל שנעלה את המהירות הסל"ד יעלה, ושתרפה את הרגל מהגז הרכב יבלום עד שהסל"ד ירד מתחת לכ 1800סל"ד ואז הממיר ישתחרר.

 

יהיה קשה לזכור בעל פה את כל המצבים האלו, בכל מקרה אני זוכר אותם בעל פה, וכדאי לילמוד את זה כי זה מאוד שימושי.


×
×
  • תוכן חדש...