Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו סיימתי להחליף רפידות אחוריות. פימפמתי כמה פעמים עם מנוע מכובה (ז"א ללא תיגבור) והנעתי. עכשיו, כל פעם שאני לוחץ על דוושה, יש מין רעש מוזר, כאילו שאוויר יוצא בזמן הלחיצה. גם הלחיצה די רכה ודוושה קיבלה מהלך ארוך יותר. מה יכולה להיות הבעיה? :x

לפני החלפה לא היתה תופעה כזאת. HELP, אני אפילו לא מעיז לצאת מהחניה לעשות סיבוב. רק הוזזתי את האוטו בתוך החניון. והרעש הזה נשאר :cry:

Spirit In The Dark

פורסם

אין קשר, כנראה הרעשים הם בגלל שהרפידות חדשות.

כל עוד שלא פתחת את צינור לחץ השמן אין סיבה שיכנס לשם אויר.

 

אבל בכל אופן כל רעש/חשש בברקסים גש למוסך.

פורסם

אצל חבר שלי ברגע שהוא לחץ על הדוושה היה רעש של בריחת אוויר

וגם הטורים אצלו נפלו ולפעמים נכבה הרכב

 

בבדיקה התברר שהבוסטר של הבלם בסוף ימיו

והכי חשוב לך למוסך

פורסם
עכשיו סיימתי להחליף רפידות אחוריות. פימפמתי כמה פעמים עם מנוע מכובה (ז"א ללא תיגבור) והנעתי. עכשיו, כל פעם שאני לוחץ על דוושה, יש מין רעש מוזר, כאילו שאוויר יוצא בזמן הלחיצה. גם הלחיצה די רכה ודוושה קיבלה מהלך ארוך יותר. מה יכולה להיות הבעיה? :x

לפני החלפה לא היתה תופעה כזאת. HELP, אני אפילו לא מעיז לצאת מהחניה לעשות סיבוב. רק הוזזתי את האוטו בתוך החניון. והרעש הזה נשאר :cry:

 

חאפר!! אתה לא יודע שטיפולים כאלה עושים רק מוסכניקים מורשים???

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

הרגע חזרתי מהמוסך. שם הסבירו לי, שהרעש הזה הוא נורמלי בהחלט, כי הוא מופיע רק בלחיצה ראשונה (נוצר ואקום), ולא שומעים אותו בלחיצה ממושכת על הדוושה.

 

חוץ מזה, למה לא להחליף רפידות לבד? ספר של היינס מציין שזה לא מסובך, וגם יש הוראות בטיחות הן בספר והן באריזה של רפידות. צריך רק לקראו את האותיות הקטנות :)

 

אגב, שמתי רפידות אחוריות, של Remsa. הבדל עצום בהשוואה ל-NoName שהיו לי.

Spirit In The Dark

פורסם

שינוי בסל"ד סרק בעקבות פמפום דוושת הבלם הוא מצב תקין.

היות ובוסטר הברקס מחובר לצינור וואקום שמקושר לסעפת היניקה

פמפום דוושת הבלם ישפיע על הוואקום בסעפת יניקה ומחשב ניהול המנוע יפצה בהתאם לקריאות מהמאפ סנסור.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
שינוי בסל"ד סרק בעקבות פמפום דוושת הבלם הוא מצב תקין.

היות ובוסטר הברקס מחובר לצינור וואקום שמקושר לסעפת היניקה

פמפום דוושת הבלם ישפיע על הוואקום בסעפת יניקה ומחשב ניהול המנוע יפצה בהתאם לקריאות מהמאפ סנסור.

עד כמה שאני יודע אמור להיות שם שסתום חד-כיווני שמטרתו למנוע בדיוק את הדבר הזה. ובלי קשר - במנועים מוגדשים בכלל הסיפור מסתבך ומצריך שסתומים בחיבור, כי בזמן גדישה בסעפת לא רק שאין ואקום, יש לחץ...

×
×
  • תוכן חדש...