Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאחר וכמעט כלנו מסתובבים עם מצלמות דיגיטליות שתמונתן אינה קבילה, אפשר לנגב עם הדיווח את הת...

 

בצורה מפתיעה לפעמים תמונה דיגיטלית והעדר הוכחה מצד השוטר (מלבד הדו"ח כמובן), הופכת את התמונה לקבילה ואף גרמה לביטול הדו"ח.

 

בפעם הבאה אם אזרח הציג עצמו שוטר וסירב להציג תעודה תבהיר לו שהתחזות לשוטר הינה עבירה פלילית וחמורה הרבה יותר מהעבירה שאתה עשית, הייתי רוצה לראות את פרצופו של האיש כאשר היית רושם את מספר הרכב ואומר לו שמפה אתה נוסע להגיש תלונה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

למיטב ידיעתי, בשל המכרז של המשרד לבטחון פנים לפריסת רשת של 300 מצלמות בכבישי הארץ, שונה החוק ותמונות דיגטליות אכן קבילות בבית משפט.

סרטונים לעומת זאת, אינם קבילים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לדעתי הסיכוי שהבחור הזה הוא שוטר - זניח.

סתם משועמם.

 

במקרה הלא סביר שמדובר בשוטר, או לחלופין אזרח שיגיש תלונה, לדעתי אין מה לחשוש:

1. תמונה שהרכב חונה כבר לא מוכיחה שהרכב נסע באין כניסה.

2. תמונה סטטית כלשהי לא מוכיחה שהרכב נסע באין כניסה או בכלל נסע לצורך העניין.

3. לא לקחו פרטים מזהים של הנהג. תמיד אפשר לטעון שלא יודעים מי נהג. זה מסבך את החיים לתביעה בתיק שממילא עומד על כרעי תרנגולת.

 

בקיצור - לדעתי אפשר לישון בשקט.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הוא לקח את מספר רכבי ואני לא לקחתי את שלו .

הבהרתי לו כמובן בו במקום שמדובר בעבירה ושאני מעוניין להזמין ניידת משטרה , שלה הוא יצטרך להסביר למה הוא מזדהה בפניי כשוטר , הצעתי לו גם שיתן לי את פרטיו ושאני אברר עליו בעצמי פרטים , אך הוא סירב בתוקף נכנס לרכב וברח מהמקום .

את המספר לא רשמתי , יותר נכון ציחקקתי לעצמי .

 

יצאתי לא בסדר , אבל הוא יצא ממש לא בסדר .

אגב , מה החוק אומר מבחינת כניסה ברוורס לאין כניסה ? הרי לא נכנסתי עם חזית הרכב .

לא שאני אומר שזה תקין וקביל פשוט מעניין אותי לדעת מה אומר החוק היבש , שאולי לפעמים הוא נרטב ?

 

בכל אופן אני באמת מקווה שהפעם הכול יסתיים בכלום .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

לא מצויין בספר האישומים של השוטרים לגבי כניסה ברוורס, למקום שבו מוצב תמרור ב-2.

 

לפי ההיגיון אי ציות לתמרור אין כניסה תקף גם כאשר אתה נכנס ברוורס למקום, ואותו העונש והקנס חלים עליך באותה הצורה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כשאתה נכנס "באין כניסה" זה לא משנה איך אתה נכנס: ישר או ברוורס.

מכל מקום, להזכירך שגם נסיעה ברוורס ללא כורח, היא פתח לעבירה נוספת.

עד כמה שזה נראה מהסברך, הנסיעה ברוורס כאן אינה כורח המציאות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אולי זה מהשוטרים הסמויים האלה שמתרוצצים בחודש האחרון בכבישי ישראל ? אבל גם הם חייבים להזדהות בפנייך ומה עוד שהם חייבית להיות על מדים.

 

ממש מוזר,למה שלא תתקשר למשטרה ותשאל אותם האם יכול להיות מצב כזה וכ"ו...

 

-"הלו, משטרה? כן שלום. היום נכנסתי באין כניסה בטעות ושוטר התחיל לצעוק עליי, יכול להיות שיקרה משהו? הוא בכל מקרה אמר שהוא ממחלקת התנועה.."

-"נכנסת באין כניסה, אה?, תן לי בבקשה פרטים"

פורסם
-"הלו, משטרה? כן שלום. היום נכנסתי באין כניסה בטעות ושוטר התחיל לצעוק עליי, יכול להיות שיקרה משהו? הוא בכל מקרה אמר שהוא ממחלקת התנועה.."

-"נכנסת באין כניסה, אה?, תן לי בבקשה פרטים"

 

לא ידידי התכוונתי לכך :

 

"שלום,היום קרה לי מקרה הזוי בעיר,אדם-לכאורה אזרח פשוט ניגש אלי וטען שהוא שוטר בטענה שלא חניתי כראוי."

בלה בלה בלה,אבל זה כבר לא רלוונטי...

×
×
  • תוכן חדש...