Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לקנות רכב קטן, עם דגש על חסכוני. התקציב צריך להיות סביב 15-23 אלף שקל.

מטרת הרכב הוא נסיעה (יומיומית) מהקריות לאוניברסיטה בחיפה (מדובר בנסיעה של כ 15 ק"מ, בעלייה).

 

איך יעמוד הקליאו 1.2 ידני במשימה? ואיך הרכב בכלליות?

 

תודה

פורסם

קליאו B ידנית היא מכונית טובה מאוד. בטיחותית, נוחה, מתנהגת, חסכונית ואמינה באופן מספק - אם תקנה אקזמפלר במצב טוב. המנוע חלש אבל זה מה יש. את העליות, בכל אופן, הוא יעלה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ברשותי דגם ה 1.2 ידנית 2002 (מצאתי יד ראשונה פרטית), ונסעתי איתה משהו כמו 15K.

הרכב שנת 2002 והיום עם 160K~ מראה אמינות מצויינת ונוחות נהיגה טובה מאוד.

אני נוסע כל יום כ20 ק"מ לכל כוון.

 

יתרונות:

1. חסכונית מאוד - דלק, טיפולים כל 30K.

2. נוחה מאוד - מתלים מצויינים, מושבים נוחים (מתכווננים גם לגובה - אני 1.84מ.)

3. נעימה לנסיעה עד 100 או 110 (יותר מזה המנוע לא מחבב ומתחיל להרעיש, למרות שיכול...)

4. כנראה בין הבטיחותיות בקטגוריה.

 

חסרונות:

1. דגם ה1.2 מאוד ספרטני - אין חלונות חשמל או נעילה מרכזית.

2. פלסטיקה ישנה נוטה להתפורר ודיי יקרה להחלפה (כשקניתי, בעלת הרכב החליפה על חשבונה מנוף לפתיחת דלת אחורית, ואת כדור הפלסטיק בראש מוט ההילוכים, כי שניהם נשברו).

3. צפוף ליושבים מאחור (אם יש כאלה).

4. מנוע 'עצל' בנהיגה עם מזגן.

 

שורה תחתונה מבחינתי:

אם אתה מחפש חיסכון ונוחות להגיע מA לB - ממליץ בחום!

אם אתה מחפש יותר פאר ו/או משהו שיותר קרוב מבחינת ביצועים לשם המשתמש שלך - לך על משהו אחר.

פורסם

תודה רבה על התשובות , רק ענין אחד אני רוצה לשאול שוב - כמה "לא סוחב" המנוע בנסיעה עם מזגן? אני צריך לקחת בחשבון שכל נסיעה שלי היא עם מזגן.

פורסם

לך על דגם ה 1.4 ידני כמובן.

תצרוכת דלק יפה מאוד.

אתה יכול להתייעץ עם lethal acid, יש לו אחת כזו.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
לך על דגם ה 1.4 ידני כמובן.

תצרוכת דלק יפה מאוד.

אתה יכול להתייעץ עם lethal acid, יש לו אחת כזו.

 

אני לא מוצא אחת כזאת באיזור, והמחיר שלה קצת חורג לי מהתקציב.

פורסם
תודה רבה על התשובות , רק ענין אחד אני רוצה לשאול שוב - כמה "לא סוחב" המנוע בנסיעה עם מזגן? אני צריך לקחת בחשבון שכל נסיעה שלי היא עם מזגן.

 

ה"לא סוחב" סוחב. פשוט מרגיש חלש יותר מנסיעה ללא מזגן.

100% מהנסיעות שלי בקיץ הן עם מזגן. הרכב נוסע ללא בעיות.

×
×
  • תוכן חדש...