Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , קוראים לי שגיב אני בן 18 מקרית גת , נוהג על פיאט אונו שנת 94.

השאלה שלי היא כזאת.

יש לי כרגע 1600 ש"ח ואני צריך מערכת נחמדה לאוטו.

אני צריך : 2 רמקולים אחוריים , מגבר , סאב , רדיו דיסק שקורא צרובים + MP3.

 

אני לא מחפש מותגים , אני מחפש רק משהו טוב לא חייב משהו מחריש אוזניים , כי ראיתי פה תגובות של אנשים שקנו פה ציוד שעולה יותר מרכב שלי S:

 

(ואם נשאר כסף אז גם רמקולים קדמיים)

 

תודה מראש.

פורסם

ההפך, קודם כל תן תקציב לרמקולים קידמיים ואולי, אולי בעתיד אחוריים.

ב-1600 ש"ח קשה לבנות מערכת, ועוד מה שאתה רוצה.

 

הייתי ממליץ להתחיל עם רדיו דיסק חמוד+קומפוננט קידמי.

מגבר טוב אי אפשר להביא בתקציב הזה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

שלום שגיב.

 

מדוע אתה רוצה רמקולים אחוריים? כי כבר יש לך קדמיים או שאתה רוצה בנוסף?

אם יש לך כבר, וותר על אחוריים ותשקיע את הסכום בשאר הרכיבים. אם אין לך, וותר על אחוריים וקנה רק קדמיים.

 

דווקא יש כל מיני קומבינציות זולות אבל נראה לי שהתקציב טיפה נמוך. נסה להעלות אותו ויהיו לך כבר יותר אופציות.

אל תשכח שהתקנה תעלה גם כמה לירות..

פורסם

ההתקנה היא בחינם , המוסך שלי מתקין לי אותו.

עכשיו לשאלה של אמיל , אין לי כרגע שום דבר בפיאט , רק את הרדיו המקורי של הרכב (שזה ממש ישן)

אז אתם אומרים שעדיף רמקולים קדמיים קודם? אז נקנה קדמיים.

אבל הלכתי למוסך וראיתי מגבר ב400 שקל , סאב של פיוניר ב600 שקל , רדיו דיסק ב500 שקל.

רמקולים נחמדים של קנווד אני יכול להשיג ב400 שקל.

 

אבל רציתי לשאול בפורום הזה , כי אתם ממש מבינים בזה.

ואין מצב למשהו טוב בסכום הזה? כי כבר נמאס לי לנהוג בלי מוזיקה בכלל.

 

והאם אפשר לשמוע טוב עם רדיו דיסק ו2 רמקולים קדמיים טובים בלי מגבר וסאב ואז לחסוך למגבר וסאב טובים?

פורסם

רצוי בהחלט לחסוך עוד , מה גם שעד כמה שאני זוכר ויתקנו אותי האחרים - לא הכי פשוט להתקין רמקולים קדמיים באונו.



 

אני דווקא איתך , למרות שזה מנוגד לצורת החשיבה בנושא המערכות לרכב :

קנה איזה פיוניר נחמד מסדרה טובה (סביב ה1000-1200 שקלים) (לחץ כאן לאופציה אחת , או כאן למשהוא קצת יותר טוב..)

תוסיף על המגש מאחור זוג רמקולים של מורל 6X9 או קנווד או מה שבא לך (אני אוהב את המורלים).

 

תחסוך ותוסיף לאחר מכן מה שתרצה (מגברים , רמקולים וכד') והציוד שכבר יש לך יהיה מוכן לכל הסיפור ללא צורך בשידרוג.

 

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

סגיב שלום כמו כל בחור מעירנו (כן גם אני קרית גתי) הדבר הראשון שקופץ לך זה רמקולים אחוריים:

אתה יושב מאחור בדרך כלל?

 

בתקציב שלך יהיה מאוד קשה להשיג מוצרים שיחזיקו מעמד לאורך זמן.

הייתי תחילה ממליץ אליי לקנות רדיו דיסק חביב כנראה של פיונר גם כי תעדיף אחד עם תצוגות יפות וגם כי לא חסר נחמדים בתקציבים נמוכים, באיזור ה- 700 ש"ח אולי תשיג משהו חביב אבל על תצפה למשהו מדהים

מגבר הייתי ממליץ לחפש ביד שנייה כאן בפורום לא חסר מגבריי 4 ערוצים עד 800 ש"ח (או מגבר ב- 200$ מהדיוטי פרי יתן אחלה תמורה)

כמה נשאר לרמקולים? 1600-700-800= 100? :| ממש קשה לבנות מערכת בתקציב הנ"ל.

 

תקנה רדיו דיסק טוב + 6X9 בתקציב שלך

בעתיד (אחרי הקיץ תקבל משכורת משו..) תוסיף עוד 1500-2000 ש"ח ותקנה מגבר 4-5 ערוצים + סאב + רמקולים (קומפ' קידמי)

 

 

על בשרנו למדנו בתחום הנ"ל ידידי אין ארוחות חינם.

אולי יש לך מישהו שיכול להביא רכיבים מארה"ב אז יהיה על מה לדבר.

על זבל במחירים יותר זולים אל תבקש ממני לייעץ לך מצטער~!

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

גם אני קרית גתי..

אני רואה שיש כאן כמה חברים מעירנו הקטנה..:)

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

תקשיע את הסכום הזה ברדיו דיסק טוב של פיוניר עם 3 יציאות ועם פונקציות שאתה רוצה , ותוסיף זוג קומפוננט קידמי.

 

רמקולים אחוריים זאת גם אופציה טובה , גם אני הוספתי למרות שאמרו לי שלא כדאי אבל אני בכל זאת רציתי.

 

תחליט אתה.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
גם אני קרית גתי..

אני רואה שיש כאן כמה חברים מעירנו הקטנה..:)

 

ידידי יש כאן עוד לא מעט חבר'ה מהחור שלנו 8)

מתפתחים לאט לאט..

 

לגביי ההמלצות למערכת

HU + קומפוננט קידמי ישמע לא טוב בכלל ללא הגברה

ואם יצא מצב ולבחור יחסר תקציב בעתיד הקרוב אז לדעתי עדיף שיהיה לו איזה 6X9 מוגברים ע"י ה-HU לפחות הוא יהנה קצת.

 

אלא אם ידידנו סגיב מתכוון להוציא סכום כסף נכבד על המערכת שלו?

והוא מוכן לסבול מסאונד חסר עד סוף ההתקנה?

אל נא נשכח מדובר בפיאט אונו 92'

יהיה צורך באיטום הדלתות הקידמיות והתקנת הקומפוננט לפחות על הגבהות מ- MDF

(מקווה שלבחור יש ידיים - מתקינים יגנבו לו את החיים)

 

המערכת הסופית תעלה ממש לא מעט:

 

רדיו דיסק - 1000 ש"ח

מגבר 4 ערוצים - 800 ש"ח

קומפ' קידמי - 500-1000 ש"ח (נגיד ונלך חכמים בלי רמקולים אחוריים)

סאב + תיבה - 600-1000 ש"ח

חיווט - 300 ש"ח

איטום לדלתות הקידמיות - 300-400 ש"ח (מינימלי)

המחירים לא כוללים התקנה.

 

זאת מערכת ממש למתחילים, טובה נכון אבל רחוקה מלהיות מופרעת וכבר עולה לא מעט.

ילד תחשב טוב טוב את התקציבים שלך.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

תקשיב DRAGSTER זה בכלל לא נכון שאמרת שהוא לא ישמע טוב בכלל רק עם רדיו דיסק וקוממפוננט.

 

נכון שהוא לא ינצל את הקומפוננט בלי מגבר, והוא בטוח שלא ישמע אותו דבר עם מגבר , אבל זה לא אומר שהוא לא ישמע טוב בכלל. סתם הגזמת.

 

לי יש רדיו דיסק פיוניר עם זוג קומפוננט JBL מקדימה ושומעים טוב מאוד גם בלי מגבר. אז עם מגבר ישמעו בכלל מצויין.

 

והבן אדם אמר לך שיש לו רק 1600 ובנית לו מערכת ב5000.

 

לפותח השרשור- קודם כל תראה מה הדרישות שלך מהרדיו דיסק. כשתילך לחנות המוכר יתקע לך רדיו דיסקים שהוא מקבל עליהם אחוזים גבוהים או שהם יקרים, אם הוא יראה שאתה לא יודע מה אתה רוצה מעצמך.

 

USB ? פאנל נשלף? תצוגת דולפינים? תחליט מה אתה רוצה .

 

לפני שאני קניתי רדיו דיסק אני עשיתי שיעורי בית וידעתי בדיוק מה אני רוצה, אמרתי למוכר תביא א, ב, ג וזהו נגמר העניין.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך! קרא את כללי הפורום***

 

אז זהו שאני לא מבין בזה.

אני אגיד לך מה אני רוצה ואתה תוכל להגיד לי כמה זה עולה פחות או יותר ואיזה כדאי לי לקנות?

קרוא צרובים , MP3 , שיהיה בו חיבורים למגבר ו4 רמקולים + סאב.

×
×
  • תוכן חדש...