Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש , מחפש דעה על רובר MG.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי רועי אני חדש פה ובתחום המכוניות בכלל, אני בא מאיזור הדו-גלגלי (אופנועים?) .

 

עקב הגבלת תקציב וחיפוש אחר גיוון חשבתי על הרובר MG , או MGVVC בשם אחר.

ראיתי מס' מועדות ואני אוהב את האוטו , הוא מתאים לי מבחינת לוק שמעתי שהמנוע חזק יחסית לשלדה הקטנה למרות שמהירות לא מטרידה אותי, והוא מתאים לי יופי לתקציב (45-50).

 

שמעתי מספר דעות על האוטו שאמינות היא לא צד חזק אצלו ואחזקה וטיפולים הם יקרים מאוד ושכיחים אף יותר. לכן פתחתי פה את הדיון למבינים שישפכו קצת אור על העניין.

 

תודה רבה , רועי

פורסם

שלום רועי, ברוך הבא לפורום.

 

הגעת לפורום הטכני, ואילו, השאלה הזו מתאימה לכאורה לתת הפורום שלנו, הוא "ייעוץ לפני קנייה"

 

מכיוון שהשאלות נוגעות לצד הטכני ומחירים ובאופן מהותי, ובגלל שיש כאן בעלי מקצוע , אני משאיר אותה בשלב זה כאן, ויתכן ותוך יום תועבר לפורום ה"ייעוץ לפני קנייה", לשם שתוכל לקבל תמונה משלימה משם.

 

בכל אופן, דעתי האישית, היא שצריך לבדוק האם כל החלפים זמינים, ולגבי אמינות ומחירים, אישית , נראה לי שמעבר להרבה מזל נדרש בלמצוא SAMPLE טוב, יש ליתן מחשבה עמוקה ובדיקה יסודית לגבי עלויות האחזקה בתיקונים , התרוצצויות, ואשר צירופן יתכן ויביא למסקנה בשורה התחתונה שהמהלך היה לא כדאי, על אף ההנאה (וההנעה כמובן) מ ו ברכב זה.

 

למותר לציין שדעתי, ובמיוחד אם הכיס אינו נותר שמן לכיסוי תיקונים, היא לא לרכוש את הרכב הזה, ואני רושם שורה זאת בכאב מה.

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שלום,

בפורום זה דובר רבות על המכוניות מפירמה זו . בהנפשה אומר כי רכב זה הוא יתום מהוריו הביולוגים ועבר למספר משפחות אומנות ללא הצלחה ושוב נזרק לרחוב , מדובר בחלקי חילוף , מדובר במוטיבציה רדודה של מוסכניקים לטפל בו ועוד...

 

בצער אני מצטרף לחברי דני : ל א מ ו מ ל ץ !.

 

דוד

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אני חושב שזה רכב נהדר,והוא נראה טוב ויש לי עוד לא מעט מחמאות באמתחתי

אבל, ואבל גדול היא פשוט לא נסחרת טוב בארץ ויהיה לך קשה מאוד איתה.

בהצלחה.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

×
×
  • תוכן חדש...