Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב.

 

מוסך מורשה טויוטה מה כולם שם חובבנים?

 

האוטו היה שם חודש,היה אפשר לפרק אותו לחתיכות קטנות ולהרכיב חזרה מספר פעמים הזמן הזה.

פורסם
מוסך מורשה טויוטה מה כולם שם חובבנים?

עדיין לא הוכח שהמנוע אכן תקין וכל התקלה נובעת מהחלקים האחרים.

או כפי שנכתב - עוד ימים יגידו...

פורסם

לא הכל שחור ולבן בחיים

 

עדיין לא הוכח שאנחנו לא לבד ביקום נו אז מה?

 

מצחיק להגיד שלא הוכח שהמנוע תקין,בינתיים האוטו נוסע,יכול להיות שיסע עוד הרבה זמן ויכול להיות שיתקלקל בכל מקרה,הזיהוי של המוסך היה שגוי כי הרכב נוסע,זה שהמנוע מתקרב לסוף חייו יכול להיות נכון אבל בטוח שלא היה חייב להחליף מנוע באותו רגע ולשלם כל כך הרבה כסף.

פורסם

למען האמת, אני מאד מופתע מהכתבה הנ"ל.

 

אני אישית מטפל ברכבי, ב"רכב נתניה" והמוסך נותן שרות מעולה בכל עניין.

 

בשהותי במוסך בעת ההמתנה לגמר הטיפול, יצא לי לקרוא קלסר המכיל מאות מכתבי תודה והמלצה של לקחות מרוצים.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

"יצא לי לקרוא קלסר המכיל מאות מכתבי תודה והמלצה של לקחות מרוצים"

אל נא תהייה תמים, אני יכול לכתוב לעצמי מאות מכתבי תודה, שלא היו ולא נבראו. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כפי שכבר כתבתי בעבר טויוטה איבדה כבר מזמן את כתר האמינות.

מקריאה בפורום אני בטוח לא התקרב לעולם לרכב תוצרת קונצרן טויוטה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק - חבל שאתה מנסה בכח להוכיח כי טויוטה אינה אמינה , אולי פה ושם בעיות אבל בכל זאת.......

 

מנסיון רב על כל הדגמים של ההייאס ב 8 שנים האחרונות אני יכול רק להגיד שזהו אחד מסוסי העבודה הכי אמינים

 

שיוצרו אי פעם , נסעתי על כמה אקזמפלרים אשר גמעו כבר למעלה מ 400 אלף ק"מ והמנוע נשמע מצויין

 

והגיר מעביר חלק כאילו רק עכשיו יצא מהמפעל.

 

נ.ב - עם כל הכבוד לVW ( לי אישית אין להם כבוד ) יש להם עוד דרך ארוכה להגיע לטויוטה , לפחות ברמת האמינות.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

האמת זאת לא הפתעה . הרמה של המוסכים בארץ היא מתחת לכל ביקורת גם מבחינת ידע

וגם מבחינת רמאות .

 

מה לעשות שאצלנו בארץ מכונאות היא מקצוע לאנשים סוג ז , בלי להעליב את אנשי המקצוע

המכובדים והאמינים בפורום זה .

 

לאומת הרמה בחו'ל שהמכונאים לובשים חלוקים לבנים כמו רופאים :wink:

פורסם

יש הרבה סיפורים דומים, ולא על כל אחד מהם יש כתבה כזות.

לחבר יש LT שבשנה האחרונה הוא החליף מנוע פעמיים. ( רכב הסעות )

ובפעם השניה, הוא בא למוסך בגלל תקלה בחיישן MAF.

על הדרך ביצע החלפת שמנים ופילטרים. (כל זה במוסך מורשה VW )

לאחר מספר קילומתרים הרכב "מת" בגלל שלא סגרו את בורג באגן השמן כמו שצריך,

או שבכלל לא מילו. ( חוסר שמן מנוע )

החברה שלמה רק 50% נזק, ומה עם עוד 50?

×
×
  • תוכן חדש...