Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזה משנה? הוא יכול להזמין אותו באיזה התנגדות שבא לו. 2 של 4 או 2 של 2.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

יש ביד שנייה בחור שמוכר שני מגברי עילית, הזטק P4 והמונו של U Dimension.

המונו צריך להיות משהו משהו, והזטק P4 הוא מגבר מצויין שיעשה עבודה טובה על כל מה שיחובר אליו.

 

עם זאת, המגבר שגרם לי להתאהב בהייבריד היה RS4, כך שגם ה RS2 שמוצע למכירה יעשה עבודה לא פחות משובחת. ב 4K אני מאמין שתוכל לשלב משהו מההצעות הנ"ל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למתן המגבר בנוי מ 2 מגברים 2 ערוצים יחסית חזקים ישנה הפרדה בינהם והמגבר איכותי מאד!!!

 

לגביי הזטקים מגברים מעולים אבל קח בחשבון שאין יבואן בארץ ואם ישנה תקלה במגבר לא יתקנו לך אותו בצורה מקצועית כי אין חלקים אורגנלים!!!

פורסם

גם אני היייתי מעדיף את הזטק על האודיסון. הזטק מגבר מעולה שמפגין אמינות מצויינת ממה שידוע לי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ממה שידוע לך אבל אני כן מכיר מישהו שהיה לו את ה P2 והיית תקלה!!!

אני מכיר מוכר שיש לו מגבר של זטק חדש בקרטון והוא לא רוצה למכור אותו כי אם באמת תהיה בעייה איתו אין חלקים לסדר אותה

 

ומתן עשית מאודיסון איזה חברת מדבקה עם איך שאתה מדבר. עוד מעט תשווה פה את אודיסון להיפוניקס.

אם אודיסון היו מתמכרים את המגברים שלהם ב 1000-1500 שקל פחות 80% פה היו לוקחים מגברים שלהם.

ובכלל ה LRX 4.1 מגבר מצויין אתה לא יכול להשוות אותו לשאר המגברים שהוצאו פה(חוץ מהזטק) אבל הוא יקר ופה המינוס הגדול !!

פורסם

אפשר להמליץ על הקיקר בחתימה שלי? גם סדרת הKX - בכלל תעשה עבודה טובה.

 

וגם מונובלוק שלהם או של JBL מסדרת הפאוור סיריס ירימו את הסאב שלך בצורה מאוד יפה.

 

אני יודע שזה לא ג'נסיס ולא זטק או הליקס או אודיוסון - אבל קיקר ומוראל זה שילוב מעולה, אפילו מדהים.

 

ולID יש אופי סאונד מאוד מתאים למורל - אני מאמין שההמלצה על הציוד הזה בשביל הסאב תתאים גם כן.

 

וזה נכנס לך בתקציב בלי שתזיע יותר מידי, אם אתה מביא מחו"ל - אתה עוד נשאר עם עודף ביד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ומתן עשית מאודיסון איזה חברת מדבקה עם איך שאתה מדבר. עוד מעט תשווה פה את אודיסון להיפוניקס.

אם אודיסון היו מתמכרים את המגברים שלהם ב 1000-1500 שקל פחות 80% פה היו לוקחים מגברים שלהם.

ובכלל ה LRX 4.1 מגבר מצויין אתה לא יכול להשוות אותו לשאר המגברים שהוצאו פה(חוץ מהזטק) אבל הוא יקר ופה המינוס הגדול !!

 

א. למה אתה לוקח את זה אישית .

 

ב. מה זה רלוונטי לשרשור ...? זה לא בתקציב ולא בדרישה.

 

אודיסון חברה טובה לכל הדיעות , אבל היא לא היחידה שטובה.

פורסם

מתן לא לקחתי את זה אישית חלילה פשוט היה ניראה כאילו יש בך זלזול כלפיי המוצרים שלהם

כמו כן ישנם מלא אופציות ויעצתי לו לחפש את המגבר הנ"ל "במכירה" פה בפורום אם אני לא טועה יש בחור שמוכר אותו ב 3.5 אלף וישנה גם אחריות על המגבר.

פורסם

רכשתי את האודיסון הLrx 4.1K. בשלב ראשון הוא אמור להחזיק את ההייבריד ואת הIDMAX. בשלב מאוחר יותר אגביר איתו את הסט אקטיבית ואפנק את המקס באיזה מונו טעים..

 

צביקה.

פורסם
רכשתי את האודיסון הLrx 4.1K. בשלב ראשון הוא אמור להחזיק את ההייבריד ואת הIDMAX. בשלב מאוחר יותר אגביר איתו את הסט אקטיבית ואפנק את המקס באיזה מונו טעים..

 

צביקה.

 

תתחדש . אין ספק שמדובר במגבר מוצלח.

לגבי השדרוג .. רק קנית וכבר אתה חושב לשדרג ?

בכל מקרה אם כבר שדרוג ,הייתי משדרג את הסט ולא משדרג לאקטיבית ומוסיף עוד מגבר. אבל זה לא רלוונטי כרגע. העיקר שתהנה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...