Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחבר שתי קומפוננט למגבר, אז נישארו לי שתי ערוצים

 

אז לקנות שתי סאבים קיקר C12 ?

 

ומה המידות של התיבה לשתיהם? אטומה, ופרוט אם אפשר, תודה

 

וכמה כל סאב יקבל מהמגבר?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מחבר שתי קומפוננט למגבר, אז נישארו לי שתי ערוצים

אתה מחבר סט של קומפוננט אחד לא?לא שני סטים?

אז לקנות שתי סאבים קיקר C12 ?

לא בהכרח קיקר,אני רק נתתי את הKICKER כדוגמה אתה יכול לקנות את הP1 בדאבל אבל הC12 יותר מדויק ומומלץ שיהיה בתיבה אטומה.

ומה המידות של התיבה לשתיהם? אטומה, ופרוט אם אפשר, תודה

תיבה עם שני סאבים תהיה עם מחיצה באמצע קח את המידה של סאב אחד C12 לתיבה אטומה ותבנה שתיים עם מחיצה ביניהם.

וכמה כל סאב יקבל מהמגבר?

142RMS,לכן זה דיי שווה.

 

בהצלחה.

פורסם

אולי 2 סאבים של רוקפורד P1 - אפשר להשיג כאלו של 8 OHM ולחבר אותם כ 4 OHM - קיבלת 300 וואט RMS ושטח פנים גדול יחסית (שיהיה חזק...) וגם הוא יורד די נמוך.......

 

בשביל שידפוק חזק צריך תיבה פתוחה (בכל זאת, זה לא מונובלוק..)

חגי

...CASKA for life

פורסם

יש אפשרות לחבר שתי קיקר C 12? וכמה כל אחד יקבל מהמגבר? 104 או 148?

 

ומישהו יכול לתת לי מידות לתיבה אטומה ותיבה פתוחה?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

זה הדבר הכי חזק שאתה יכול להביא ב 800 שח ושניכנס לך בתקציב של הוואטים :lol:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=194502&highlight=VEGA

attachment.php?attachmentid=107218&d=1202866278

 

סאב נציל ביותר, יורד נמוך מאוד, לא עובד בתיבה אטומה, תיבנה לו תיבה כמה שיותר גדולה אבל פחות מ 140 ליטר ותכוון לה את הפורט לפי התדר שתירצה (40-55HZ) ואתה מסודר מיבחינת באס עד שיהיה לך תקציב של מעל 3000 שח לסאב ומגבר, כל הסאבים שהציעו הם ממש בדיחה לידו.

 

תישאל אותו בטלפון אם הדגם 124 או 12D4 , אם זה D אז זה עם 2 סלילים של 4 אוהם וזה אמור להיות לך מצויין למגבר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אחלה הצעה

אבל אני (מניסיון נהדר ואחרי הרבה בדיקות) הייתי ממליץ לך עדיין ללכת על האח הקטן (HED12) בתיבה אטומה לגמרי

מספיק חזק מאוד מדוייק יורד נמוך כשצריך ועדיין מהיר ומשתלב נהדר!

תשמע - תבין

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

רוקפורד P2 200 RMS יתאים בידיוק למגבר שלך עולה באיזור ה650 שקל

ואם אתה רוצה סאב יותר חזק אז פינקס גולד אוקטן ZR 350RMS של איכות ועוצמה עולה באיזור ה750 שקל

**המחירים ללא תיבה!!**

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN


×
×
  • תוכן חדש...