Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה.

אשמח לקבל את המספר של הבחור שיודע לבצע את העבודה.

הבנתי ששמו שמוליק, המוסך שלו נמצא בחולון והוא בעלים של AX טורבו.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

נדבר עם הבחור ונתייעץ. מבטיח לחזור עם תשובות.

אני מאמין שהשילוב יהיה עם גיר של קסארה טורבו דיזל.

חושב על שינוי דומה? מה הגיר הנוכחי?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
אם יחס העברה הסופי אותו הדבר, לא תרוויח כלום.

תרוויח אם תשים הילוך חמישי של ברלינגו טורבו דיזל HDI, שם השיוט נע ב 100 קמ"ש נע באיזור ה 2000 סלד (לעומת כ 3000 בגרסאות הלא מטורבתות).

 

איציק

 

איציק, (או כל אחד אחר מה אכפת לי :-) ) לפי מה שהבנתי מה שקובע זה יחס סופי (בדיפרנציאל) וגלגל השיניים עצמו.

נניח ברלינגו בלי טורבו, הוא אולי נוסע ב3000 ב100, אבל השאלה היא האם בשילוב של דיפרנציאל שלי (וולקן 2.0) הוא יתן תוצאה נמוכה יותר כמו שאמרו קודם (באיזור 2700 ל100) ?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני גם חשבתי על העניין כשקניתי את הקסנטיה שלי, בסוף ירדת מזה בגלל פחד שמא המתקין לא יתאים את הגג"ש בצורה טובה והגיר יידפק. אם יש מישהו שאולי יודע לבצע את העבודה וגם מוכן להיות אחראי שהגיר לא יתפוצץ לי עקב התקנה לקויה או גג"ש לא מתאים אז אולי שווה לשקול את העניין שוב, מה גם ש 300 ש"ח +- זו לא השקעה גדולה ובמקרה הצורך פשוט מחליפים בחזרה.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...