Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי אנשים

אשמח לדעת איזה שמן לקנות לטויטה קורולה 2001

ואיזה סוג מים לרדיאטור עליי להשתמש ..

 

תודה

 

האם אני אמור להחזיק בתא מטען עוד דברים חוץ משמן ומים ? כבלי הצתה אני אקנה מחר יש דגם מומלץ ?

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם

אני מעריך ששמנים בדרגת צמיגות 10/40

נוזל קירור של פרסטון נחשב איכותי ורבים מחברי הפורום משתמשים בו.

אם הרכב תקין ומטופל בזמן אתה לא צריך את הדברים האלה ברכב, מה שכן אני ממליץ על ג'ק עגלה הידראולי שמוכרים בהום סנטר במקום הג'ק שיש ברכב.

פורסם

הוראות ייצרן כפי שפורסמו על-ידי הייבואן ממליצות על שמן 15W40 בדרגת איכות SJ.

מכיוון שהיום קיימים שמנים בעלי דרגת איכות גבוהה יותר אזי מומלץ שמן בדרגת איכות SL או SM.

 

נוזל קירור מומלץ הינו של פז בצבע אדום או נוזל יותר איכותי של חברת פרסטון (תשדל לא לערבב שני סוגים שונים).

 

מומלץ לא להחזיק בתא המטען דלק ודברים כבדים שעלולים לעוף בזמן תאונה לעבר המושב האחורי.

 

מומלץ לא להחזיק תרסיסים שעלולים להתפוצץ בחום גבוה ועלולים להזיק.

אני אישית קושר את כול תכולת תא המטען לריצפת תא המטען.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה, טויוטה לא פרסמו עדכון לשמנים לרכבים ישנים?? מוזר..!

אין צורך לתגובה, זו סתם הייתה עקיצה קטנה והיא תמחק לאחר שתקרא אותה.

:twisted:

פורסם

יש לי תשובה...

לידידה שלי יש טויוטה קורולה 95' מנוע 1.6L אוטומטית ולהפתעתי במוסך הייבואן מילאו לה שמן 5W30 (את המידע קיבלתי טלפונית ולא ראיתי את הקבלה).

 

בכול מקרה בקשר להערה שלך אני אנסה למצוא סימוכין לגבי ייצרנים אחרים שעידכנו את דרגת צמיגות השמן לרכבים ישנים.

 

האם ייתכן שמוסכי הייבואן משנים בעצמם את צמיגות השמן בכדי לא להחזיק מלאי של סוגי שמנים שונים לרכבים ישנים וחדשים ?

 

לפותח האשכול מצורף צילום מספר הרכב.

Binder1.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

לגבי הנוזל קרור שציינת -האם צריך להוסיף לזה תוסף של מים מזוקקים ?

 

הוראות ייצרן כפי שפורסמו על-ידי הייבואן ממליצות על שמן 15W40 בדרגת איכות SJ.

מכיוון שהיום קיימים שמנים בעלי דרגת איכות גבוהה יותר אזי מומלץ שמן בדרגת איכות SL או SM.

 

נוזל קירור מומלץ הינו של פז בצבע אדום או נוזל יותר איכותי של חברת פרסטון (תשדל לא לערבב שני סוגים שונים).

 

מומלץ לא להחזיק בתא המטען דלק ודברים כבדים שעלולים לעוף בזמן תאונה לעבר המושב האחורי.

 

מומלץ לא להחזיק תרסיסים שעלולים להתפוצץ בחום גבוה ועלולים להזיק.

אני אישית קושר את כול תכולת תא המטען לריצפת תא המטען.

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם
יש לי תשובה...

לידידה שלי יש טויוטה קורולה 95' מנוע 1.6L אוטומטית ולהפתעתי במוסך הייבואן מילאו לה שמן 5W30 (את המידע קיבלתי טלפונית ולא ראיתי את הקבלה).

 

בכול מקרה בקשר להערה שלך אני אנסה למצוא סימוכין לגבי ייצרנים אחרים שעידכנו את דרגת צמיגות השמן לרכבים ישנים.

 

האם ייתכן שמוסכי הייבואן משנים בעצמם את צמיגות השמן בכדי לא להחזיק מלאי של סוגי שמנים שונים לרכבים ישנים וחדשים ?.

 

יש לי תשובה בשבילך, יש דגמי רכב חדשים שדורשים שמנים בדירוג מעודכן יותר ובשביל להחזיק מספר מצומצם של סוגי שמנים המוסך משתמש בהם גם לדגמים ישנים.

פורסם
לגבי הנוזל קרור שציינת -האם צריך להוסיף לזה תוסף של מים מזוקקים ?

 

על מיכל נוזל הקירור צריך להיות רשום האם יש צורך לדלל את הנוזל ובאיזה יחס.

טעיתי בקשר לצבע הנוזל שהינו ירוק (פזכול6).

כמו כן תוכל לעייין באתר של פז בקישור.

http://www.pazlub.co.il/disselOil.asp?lang=1&sug=3&sub_cls=3&page=16&sub_parent_id=3

 

פזכול 6

 

0398 p.gift.gifתאור המוצר

 

נוזל קירור ירוק למילוי מערכת הקירור של רכבים פרטיים הידוע כ- 6 PC. החומר מורכב ממים מטופלים, אתילן גליקול (חומר המונע את קפיאת המים) ומקבוצת אינהיביטורים. למוצר נקודת קיפאון של 15- מ"צ ונקודת רתיחה מעל 100 מ"צ.

 

שימושים אופייניים

למערכות קירור של כלי רכב פרטיים. יש להשתמש בחומר כמות שהוא ולא להוסיף מים.

איזה כייף לי :)

פורסם

האם זה חשוב לי לדעת אם איזה נוזל קרור \שמן בעל האוטו הקודם השתמש ?

אם יש לי ספר טפולים והוא טיפל במוסך מורשה אז אולי עדיף יהיה לשאול אותם ?

נא לא לצוטט הודעות צמודות, כפי שמוסבר בכללים בהכרזה.

Yehouda

טויטה קורולה -GLI שנת 2001

פורסם
הוראות ייצרן כפי שפורסמו על-ידי הייבואן ממליצות על שמן 15W40 בדרגת איכות SJ.

מכיוון שהיום קיימים שמנים בעלי דרגת איכות גבוהה יותר אזי מומלץ שמן בדרגת איכות SL או SM.

 

נוזל קירור מומלץ הינו של פז בצבע אדום או נוזל יותר איכותי של חברת פרסטון (תשדל לא לערבב שני סוגים שונים).

 

מומלץ לא להחזיק בתא המטען דלק ודברים כבדים שעלולים לעוף בזמן תאונה לעבר המושב האחורי.

 

מומלץ לא להחזיק תרסיסים שעלולים להתפוצץ בחום גבוה ועלולים להזיק.

אני אישית קושר את כול תכולת תא המטען לריצפת תא המטען.

עד עכשיו הייתי בטוח שהאיסור חל רק לתא הנוסעים

אני מחזיק בבגאז' שמן מנוע (יש כ 2-3 ליטר) ונוזל קירור (כ 3 ליטר). האם זה יכול לפרוץ את המושב האחורי בזמן תאונה ?? (יש מאחורי שכבת מתכת)

 

ולפותח השרשור מלבד שמן, מים וכבלים- מיותר לציין גלגל רזרזי וכלים שונים (גם פנס!), ומומלץ נורות חליפיות. אני לוקח גם מד לחץ אוויר וקומפרסור, וכבר יצא לי שנתקעתי וזה ממש עזר לי.

פורסם

אני לא יודע איזה רכב יש ברשותך אך אצלי בגולף דור 5 מה שחוצץ בין תא המטען לתא הנוסעים זהו המושב האחרי בלבד.

 

לא כתבתי שאסור אלה מומלץ לחגור את הציוד בתא המטען.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...