Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לאחר חיפושים רבים של ציוד לרכב שלי מצאתי מישהו שאני מכיר והוא מוכר מערכת קומפלט לאוטו וזה כולל:

 

רדיו דיסק:Rokford FF9120

סאב: Rokford עם תיבה ניראה לי 400 RMS לא יכולתי ליבדוק דגם כי היא בתיבה

מגבר1:Pioner GM H50 לא יודע כמה וואט

מגבר2:Pioner GM2200 130w+130w

מגבר3:מונו-TARGA 120w

קרוס1:Sherwood XN-1000T

קרוס2:SONY XEC-500

טוויטרים:שני טווירים שלא כתוב עליהם כלום אבל הוא אמר לי שהם של Pioneer 200W והם גדולים יחסית

6*9:Pioneer 220w ניראה לי 60RMS

קומפוננט:Pioneer 150w עם שני קרוסים

 

מה אתם אומרים כמה כל זה שווה???

 

*אם אפשר לקבל פרטים על הציוד הנ"ל אני מאוד אשמח.

 

בברכה דימיאן.

פורסם

כמו שאמרו קודמיי ב 3000 אפשר לבנות מערכת יותר טובה מפיוניר.

אם יש לך אפשרות להחזיר את הכל, אז אנחנו נשתדל לעזור לך בבחירת רכיבים יותר טובים.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

אוי ווי. פיוניר פיוניר פיוניר ועוד ר"ד של רוקפורד! השם ישמור.

את הטעות שלך עשית להמשיך לבאס לא יעזור .

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר לא יפה ככה לבאס אותו כל אחד עושה טעויות לא נורא מטעויות לומדים כמעט כולם התחילו עם פיוניר

לא נורא ניראה לי שבלוד פיוניר הולך טוב

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
איך שידכת/שידכו את כל הרכיבים האלה ביחד ?!:| טוב לא משנה.

 

 

אתה יכול למכור בהצלחה ביד שניה ב- 1200 ש"ח

 

ואללה שידוך טוב. שמעתי את כל זה ברכב וזה נישמע ממש טוב. ואני לא ממש מיתפשר על סאונד. ומכיר טוב נתתה לכל זה.....

 

חבל על ה3 אלף אפשר לעשות משהו הרבה יותר טוב מי זה אבל הרבה יותר טוב.

 

מעניין כשאני פתחתי אשכול להיתיעצות מה לי קנות וחדש לא כל כך המליצו לי על משהו ובתקציב אפילו גדול יותר.

 

בדר"כ מיתיעצים ואח"כ קונים

מערכת במחיר לא מציאה אפילו דיי יקר

 

חיכיתי וחיכיתי וואללה לא היו המלצות.

 

כמו שאמרו קודמיי ב 3000 אפשר לבנות מערכת יותר טובה מפיוניר.

אם יש לך אפשרות להחזיר את הכל, אז אנחנו נשתדל לעזור לך בבחירת רכיבים יותר טובים.

מקס.

 

זה לא הכל של פיוניר יש סאב ורדיו דיסק ומגבר שהם של רוקפורד. מוזר שכל מי שאני מכיר (לא מהפורום) דווקא אמרו שזה ממש מציאה.

וחוץ מזה זה הכל יד שניה, לאט לאט נשדרג.

 

אוי ווי. פיוניר פיוניר פיוניר ועוד ר"ד של רוקפורד! השם ישמור.

את הטעות שלך עשית להמשיך לבאס לא יעזור .

 

אמיר

 

הקטע הוא שפיוניר היו טובים, זה לא הדגמים החדשים שהם על הפנים. והרדיו דיסק תאמת אפשר להשיג יותר טוב.

 

אמיר לא יפה ככה לבאס אותו כל אחד עושה טעויות לא נורא מטעויות לומדים כמעט כולם התחילו עם פיוניר

לא נורא ניראה לי שבלוד פיוניר הולך טוב

 

מה רע בלוד?!

 

וכן פיוניר... אז נכון שרוקפורד וסרווין ווגה הרבה יותר טובים...ניראה.

 

זה מאוד מוזר חברה שפה אתה יורדים על הפיוניר(למרות שיש לי חצי מהדברים) כל אחד אחר שאני מכיר ושואל אותם על זה הם אומרים שזה ממש טוב.

אז נכון שיש יותר מבינים ויש פחות(כמוני) אבל בכל זאת כולם אמרו שזו מערכת ממש סבבה אולי חוץ מהקטע שאחד אמר שהרדיו דיסק של רוקפורד מיתחמם מהר.

פורסם

אם הייתה עושה קצת חיפוש בפורום ועושה טיפלה שיעורי בית לומד קצת קורא עוד קצת לא מחכה שיעשו בישבילך הכול אולי הייתה מנצל את התקציב טוב יותר..

אבל אם אתה חדש בתחום ואין לך מושג איך סאונד ברכב צריך ליהשמע אז אתה גם תהיה מפסוט ממערכת שקנית.

לסיכום אנחנו אומרים חבל על הכסף..אתה אומר שאתה מפסוט זה העיקר כי בסופו של דבר זה לא המערכת ולא הכסף שלנו.

פורסם

ב3 אלף יכולת להביא מגבר כדוגמת הJBL75.4 או הZ4200 עם איזה מורל פולס או דגם קצת יותר גבוה... סאב באיזור המחיר של CVR/P2 ויש מצב שהיית נשאר עוד עם כסף להתקנה...

בקשר לפיוניר, פיוניר כמו עוד כמה חברות היו לפי שנים לא מעטות חברה על רמה.. המוצרים של היום כבר בכלל לא משהו... במחיר של המוצרים שלהם ולפעמים גם בפחות אפשר להביא מוצרים הרבה יותר ברמה...

אפילו בתחום הDJ כבר פיוניר לא כמו פעם... היום הרוב עובדים כבר עם DENON NEUMARK ועוד...

לא רוצה לפגוע באף אחד... ומה שאני הולך להגיד זה רק מראיה אישית ומקרים שראיתי... פיוניר אהודה יותר בקרב הערסים ובשבילם רמקול קואקסלי 4 אינטש של פיוניר זה הטופ של הטופ יותר טוב מקומפוננטים... ושוב בלי לפגוע באף אחד...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

מחזק מאוד.

לפעמים יש הברקות גם להם(PRS).

 

דיברתי פעם עם מישהו מלוד, המילים היחידות שיצאו לו מהפה היו PIONEER,רוקפורד וסרווין זה מה שמכירים שמה.

ראז בטח שכל מי שאתה מכיר משמה ותשאל אותו על המערכת וואי יגיד לך "בנזונה", מישהו שמע על פנסוניק שמה? קלריון? אני לא מדבר על ג'נסיס או DLS ואודיו סיסטם "מזה מילה בסינית?".

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אני גם גר בעיר קטנה שלא חסרים פה ערסים ונחשבת אחת עם שם כזה... תלוי אם איזה אנשים אתה מסתובב...

פה אצל כולם יש פיוניר פיוניר פיוניר ועוד פיוניר... לאחורנה התחילו לדבר מורל פולס וJBL של הדיוטיפרי וזהו.. תשאל מישהו אפילו לא מהערסים אם הוא שמע על המאק אודיו 4200 יחשוב קיללת אותו... פה אפילו 2 מתקינים שחברים התקינו אצלהם אמרו להם לא להקשיב לי לשים סאב לא משנה איזה עם עדיפות על פיוניר וזוג אליפסות מאחורה על מגבר ולהשאיר את האורגינליים הקדמיים על רדיו דיסק... הקטע העצוב הוא שמתקינים כאלה עובדים נונסטופ ועושים עבודות לאנשים עפ"י מה שכתבתי פה...

אני צריך פעם אחת לצלם ווידיאו ולהעלות פה שיחה עם מתקין... " מה אתה מבין שים אליפסות עם סאב על מגבר הכי איכותי והכי חזק מה אתה מדבר איתו על קומפוננטים ורמקולים מקדימה מי עושה ככה בכלל... אני מתקין וגשכ כשגכשכ..."

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

דימיאן אל תיעלב ואל תקח את זה אישית.

זה גם קרה לי מה שקורה לך. :lol: אני קניתי מאוטופרט מערכת ב- 18000 ש"ח אבל היא שווה 6 או 7 אלף .

אם אתה חדש בתחום אז תקשיב לאחרים.

 

אם אתה מבסוט אז למה בכלל אתה פותח ת'רד ורוצה לשדרג ? או להוסיף ?

 

אם לא .. אז בניסוח עדין תעיף הכללל.

×
×
  • תוכן חדש...