Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין אופל לווקסהול?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואלה? את זה לא ידעתי :) אני רוכש פה ידע חדש כל פעם מחדש...

 

אבל למה לעשות 2 שמות לאותה חברה??? קצת טיפשי לא?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
אבל גם שם הדגמים שונה

לדוג' אופל ספידסטר - ווקסהול VX220

הכוונה, למה הם חברות שונות עם אותם מכוניות? :roll:

 

ווקסהול הייתה בעבר יצרנית רכב בריטית, שימוש בשם מותג שמוכר לבריטים (שמאוד גאים בתוצרת המקומית שלהם) מסייע למכירות, ועדיף מבחינת ג'נרל מוטורס (בעלת הבית של אופל) על מכירת מכוניות תחת השם "אופל".

 

מאותה הסיבה בארץ נמכרות מכוניות דייהו (עוד חברה בבעלות הג'נרל) תחת השם שברולט, כשבארצות הברית חלקן נמכרות תחת השם סוזוקי...

פורסם

זה קורה הרבה... חברה שבבעלותה עוד חברות לפעמים מחליפה את שם החברה שיצרה את האוטו במדינה מסוימת כי יש לו שם יותר טוב. כמו לדוגמא: סובארו לגאסי ה(יחסית) חדשה - איך היא נקראת בארץ? סובארו B4.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
אין הבדל, ווקסהול הוא שם המותג של מכוניות אופל בבריטניה.

 

 

אליהם מצטרפת גם הולדן האוסטרלית , הלוקחת דגמים מכל עבר ומוכרת אותה על שמה.

 

לדגמא.

 

הולדן ברינה - סוזוקי סוויפט או אופל קורסה

 

הולדן אפולו - טויוטה קאמרי

 

הולדן קומודור - טויוטה לקסן

 

הולדן ג'אקרו - איסוזו טרופר

 

כמובן שגם יש הולדן אסטרה, ווקטרה, פרונטרה (שעדיין נמכרת שם) וכו'..

פורסם
אם כבר דנים במכוניות זהות....

 

יש הבדל ביןGMC SAVANA לבין שברולט סוואנה?

 

 

כי זו כבר הגזמה... אלה נראות בדיוק אותו דבר. מה הייתם מעדיפים? :roll:

 

יש הבדל עצום - הסמל שעל הגריל. מעבר לכך זהה לחלוטין. שינוי במדיניות המותגים של GM.

פורסם

אמנם המכוניות ניראות זהה אבל הם שונות

החלקים לא מתאימים...

כמו למשל אופל קדט ווקסהול ואוסיף דאיהו ריסר המנועים והגירים

ניראים אותו דבר אבל שום דבר לא מתאים בינהם

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הדייהו אכן שונה כי הקוריאנים החליפו כל מיני חלקים בתחליפים זולים יותר, אבל הווקסהול והאופל זהות לחלוטין למעט ההבדלים בסמלים וברמות הגימור.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

 

מאותה הסיבה בארץ נמכרות מכוניות דייהו (עוד חברה בבעלות הג'נרל) תחת השם שברולט, כשבארצות הברית חלקן נמכרות תחת השם סוזוקי...

 

ראיתי בארה"ב פרסום ל"סוזוקי ורונה"VERONA והיא באמת נראתה לי מוכרת.

מעבר לזה חשבתי - סופסוף סוזוקי מייצרים משהו קצת יותר גדול מהבלאנו או הויטארהXL7. אז זה ההסבר.

:-D


×
×
  • תוכן חדש...