Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין אופל לווקסהול?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלושת יצרניות הרכב הגדולות בארצות הברית של אמריקה הן:

1. ג'נרל מוטורס - כולל את שברולט, פונטיאק, קדילאק, אולדסמוביל וביואיק.

2. קרייזלר - כולל את דודג' ופליימוט.

3. פורד - כולל את מרקורילינקולן

 

 

לא לשכוח את סאטורן והאמר (GM) וג'יפ (קרייזלר).

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שמעתי על חברה שנקראת SCION??? מה זה? חברה אמריקאית?

(סתם בשביל ידע כללי)

תודה :wink:

 

מותג הצעירים של טויוטה בארצות הברית.

 

Scion

מוזר...מוזר מאוד...כל העניין הזה מוזר...גם המכוניות מוזרות...טויוטה?

אישית המכוניות שלהם לא משהו...

תודה על התשובה :D

פורסם
תסבירו לי מה ההבדל בין GM לשברולט? ולמה הם מוציאים את אותם הדגמים???

אם נדבר על SAVANA למשל?בארץ...

אם אני רוצה לקנות אותה? האם אני ניצב בפני בחירה קשה ? או שהן אותו דבר חוץ מהסמל?

 

GM היא חברה שכוללת את רוב (כל?) החברות האמריקאיות למכוניות- שברולט, פונטיאק, קרייזלר,ביואיק, קדילק....

 

שברולט היא בעצם של GM

לדעתי אתה טועה (לא בטוח ב-100%) אבל קרייזלר לא שייכת ל-GM , יש לה שותפות עם מרצדס

 

צודק..טעות שלי

כמו שנאמר אחרי- קרייזלר כוללת את דודג' ופליימוט


×
×
  • תוכן חדש...