Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

יש לי פג'ו 106 שנת 94 קטנה חמודה :-)

 

הבעיה שלי היא אתמול נסעתי ופתאום השתגע לי המחוג של הספידומטר ונפל חזרה ל-0

לאחר מכן בתחילת נסיעה המחוג עולה רגיל עד למשהו כמו 40 ואז הוא נופל שוב ל-0

מה יכול להיות הבעיה הכבל עצמו קניתי אותו מהחברה לא מזמן

או שהחלפתי לא מזמן גם את השקע שלו יש איזה פין כזה שנכנס לגיר אולי הוא נדפק לי שוב?

פורסם

כמו באמרו בדוק את החיבור לגיר, נסה במידה ואפשר לנתק ולחבר מחדש את הכבש מלוח השעונים (עוזר) ולהדק אותו מחדש.

בדוק שהכבל סלול במסלול טוב , לא מעוקם מדיי ולא נוגע בדברים רוטטים.

פורסם
כמו באמרו בדוק את החיבור לגיר, נסה במידה ואפשר לנתק ולחבר מחדש את הכבש מלוח השעונים (עוזר) ולהדק אותו מחדש.

בדוק שהכבל סלול במסלול טוב , לא מעוקם מדיי ולא נוגע בדברים רוטטים.

 

 

הדבר הראשון שעשיתי זה לנתק אותו מהגיר ולחבר שוב..

לא עזר..

לא ניסתי להוציא אותו מהלוח שעונים כי בפג'ו זה מסובך להוציא

אולי עדיף ללכת למוסך ספידומטרים?

פורסם

שיטה לבדיקת כבל ספידומטר ומד המהירות ביחד:

נתק את הכבל מתיבת ההילוכים (גיר).

חבר אל הכבל הפנימי מקדחה/מברגה בעלת מהירות משתנה ודו כוונית.

בעזרת אדם נוסף הפעל לאט את המקדחה/מברגה וראה אם מחוג המהירות עולה מעלה או נדבק דווקא למטה יותר (אז יש להפוך את כוון סבוב המקדחה/מברגה).

בכוון הסבוב הנכון הפעל שוב את המקדחה/מברגה וראו אם מחוג מד המהירות עולה בצורה רציפה ותקינה.

ככל שיש למקדחה/מברגה מהירות גבוהה יותר, כך תוכל לבדוק את תצוגת המהירות לק"מ גבוה יותר.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם
שיטה לבדיקת כבל ספידומטר ומד המהירות ביחד:

נתק את הכבל מתיבת ההילוכים (גיר).

חבר אל הכבל הפנימי מקדחה/מברגה בעלת מהירות משתנה ודו כוונית.

בעזרת אדם נוסף הפעל לאט את המקדחה/מברגה וראה אם מחוג המהירות עולה מעלה או נדבק דווקא למטה יותר (אז יש להפוך את כוון סבוב המקדחה/מברגה).

בכוון הסבוב הנכון הפעל שוב את המקדחה/מברגה וראו אם מחוג מד המהירות עולה בצורה רציפה ותקינה.

ככל שיש למקדחה/מברגה מהירות גבוהה יותר, כך תוכל לבדוק את תצוגת המהירות לק"מ גבוה יותר.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

 

כל הקטע שהוא עולה עד ל-40 ואז הוא נוחת ל-0 ושאני מאט לפני עצירה שאני מגיע ל-30 הוא חוזר ל-30 ויורד רגיל

מוזר מאוד הייתי בוואדי ג'וז אם מישהו מכיר אני ירושלמי אז אמרו לי שיכול להיות בעיה בכבל שהוא חתוך

מה שאני יודע קניתי כבל מקורי מפג'ו טוב אם הלך הכבל אני יקנה משם ב-50 לא אורגינל נקווה לטוב

×
×
  • תוכן חדש...