Jump to content

אושריי

  • הודעות

    153
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אושריי

  1. החלפתי טרמוסטט תואם מקורי והחלפתי ביחד חיישן חום ועכשיו אין לי חימום באוטו בכלל כאילו עכשיו במחוג אני רואה 90 מעלות אבל לא יוצא לי חימום
  2. שמתי תחליפי כנראה שהסוג שלו לא משהו. בכל מצב ניקיתי את הטרמוסטט הישן (מקורי) עם מלח לימון וכרגע נראה שהכל תקין במים חמים הטרמוסטט נפתח ושאני מוציא אותו מהמים הוא נסגר
  3. יכול להיות שהטרמוסטט החדש שקניתי גם היה דפוק? חשוב לציין שאני משתמש אך ורק במים אדומים מקוריים של צ׳מפיון
  4. שלום לכולם, יש לי סיאט איביזה שנת 2003 1.4 ידנית. אני מפרסם מודעה לאחר שהסתכלתי בשרשורים קודמים והבעיה לא הסתדרה. הבעיה שלי זה שבנסיעה רגילה האוטו לא מתחמם לי, אם אני עומד ברמזור או סתם בחניה אז האוטו מגיע ל90 ואז שאני מתחיל נסיעה שוב יורד החום לכמעט אפס, הסתכלתי בפרסומים קודמים והמליצו להחליף את הטרמוסטט כי הוא תקוע במצב פתוח, אתמול החלפתי את הטרמוסטט אבל ללא שינוי. שהרכב קר לוקח לו לפחות 40 דק בנסיעה רק שהחום טיפה יעלה. אז אם החלפתי טרמוסטט לחדש מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעוזרים
  5. תודה רבה על התשובות, אממ לא תדלקתי בדלק מהול, קניתי את הרכב לא מזמן ממש שבוע.. את הקוד אני לא יודע, אני יודע רק שהמכונאי איפס לי את המחשב כשהרכב היה חם והלכתי לטסט, גם אחרי הכיבוי וההדלקה של הרכב לא נדלקה לי מנורה, כשהרכב היה קר והנעתי אז נדלקה הנורה
  6. הוצאתי את החיישן והוא נראה בסדר היה עליו שמן אז ניקיתי את השמן זה פלסטיק כזה שנכנס לתוך הראש מנוע מצד שמאל? אני חושב שהוא היחידי ששם
  7. שלום לכולם, נדלקה לי מנורת מנוע במאזדה 3 שנת 2007. הלכתי לבחור שחיבר לי את הרכב למחשב והיה רשום שיש בעיה עם החיישן שנקרא KNOCK. השאלה שלי היא איפה נמצא החיישן הזה ומה התפקיד שלו ברכב? תודה לעוזרים.
  8. עדכון קטן.. כשאני מדליק אורות אז האורות מאחורה לא עובדים, רק בברקס הם עובדים
  9. שלום לכולם, יש לי מאזדה 3 שנת 2007 דגם אקטיב. יש לי בעיה כשהאורות באוטו מכובים ובמהלך הנסיעה אני לוחץ על הברקס אז כל האורות בלוח שעונים נדלקים לי. גם בלוח שעונים וגם בתצוגת רדיו.. חוץ מזה יש לי מנורת בדיקת מנוע, אבל ללא שינויים בסחיבה או ביכולת של הרכב, אני מודה למי שיכול לעזור לי לפתור את הבעיה הזאת.
  10. לילה טוב לכולם. יש לי סיוויק ידנית 1.4 שנת 97. היום פירקתי את הפלסטיק השקוף כדי לנקות אותו ובטעות נגעתי במד דלק (המד דלק נשאר בסיוויק קבוע כל הזמן). מאז נסעתי עם הרכב ושמתי לב שהדלק לא יורד לי, ז״א נשאר בידיוק במקום שנגעתי. השאלה שלי זה איך אני גורם למד דלק לעבוד שוב? כי גם כשאני מוציא את הסקאלה מהמקום גם לפני וגם אחרי המחוג לא יורד אף פעם הוא נשאר באותו מקום. אם יש למישהו מושג איך אני מכייל או מסדר את המחוג. אני אשמח לעזרה
  11. האוטו מאבד קרוב לליטר לכל 1000 ק"מ אם אני מביא בלוק מנוע אני מעדיף לסחוב עם המנוע הישן עד שאני אעמיד אותו על גרר ומשהו נוסף שהבנתי שבהונדה מאוד קשה לעשות אוברול כי הראש אלומיניום
  12. המוסכניק אמר לי לתת פול גז וכשנתתי פול גז יצא לי עשן לבן מהאגזוז מנוע מיבוא קומפלט יעלה לי 3 אלף שקל, וחצי אוברול יעלה לי 4 וחצי אלף.. מה שמעניין זה שהמנוע שקט ולא עושה רעשים מיותרים... אז בן דוד שלי שחי באוקראינה יביא לי את הג'ל קרמי של XADO ש"משקם" את חלקי המנוע
  13. טוב אחרי שקניתי גומיות שסתומים נכנסתי למוסך, המוסכניק עשה בדיקה ואמר שהרינגים שלי גמורים אני אסחב עם המנוע עד שימות ואביא משלמה נאור מנוע מיבוא.. תודה לכל העוזרים
  14. אני מירושלים יש למישהו מושג מי מתעסק עם הונדה בירושלים?
  15. ואני מעוניין לדעת האם מוסך עושה את העבודה או ללכת ישר לחרט?
  16. פתחתי את האשכול כי רציתי לדעת איך מטפלים לא כדי לדעת איך לסדר זמנית אז לא צריך לפרק ראש מנוע בשביל גומיות בסיוויק?
  17. שלום לכולם. יש לי הונדה סיוויק האצ'בק ידנית שנת 97, עשו לי כיוון שסתומים ואחרי הכיוון הבחנתי שהאוטו מתחיל לאכול שמן. והעלאתי גם נושא בפורום לאן נעלם השמן. בזמן האחרון כשאני מניע את האוטו יוצא לי עשן לבן בכמויות על (רק בהנעה בבוקר/לילה) . ניסיתי לחפש פה מאנשים שרשמו והסתבכתי קצת עם עצמי. העשן בצבע לבן סמיך, לא כחול ולא אפור, ולא חסר לי מים ברדיאטור/מעבה. השאלה שלי זה האם בדוק הגומיות שסתומים שלי הלכו או המובילים או שכל הבלוק חתך? כשהאוטו חם אין עשן, ואני אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על חרט טוב בירושלים (אני אפרק את הראש ואקח אותו לשם). תודה לעוזרים
  18. לא שכחתי, לא ציינתי תוסף שמתי עם השמן החדש
  19. טוב חושב שיש פתרון אתמול בלילה כשנסעתי נדבק מאחוריי מרצדס עם קסנונים ואז ראיתי שיוצא לי מלא עשן מה אגזוז יעני האוטו שורף שמןן אז צריך להתכונן לבלוק
  20. חחחח השרשור נהיה לזרם בדיחות מההתחלה..! קמתי בבוקר בדקתי שמן באוטו, המדיד הראה שאין לי שמן בכלל ז״א שהיה לי מעט שמן על המדיד , אפילו לא על הקו הראשון לקחתי את הרכב של שכן שלי ונסעתי לקנות חלקים קניתי שמן, פילטר, ותוסף ופלאש. שמתי את הפלאש ונתתי למנוע לעבוד 5 דק רוקנתי את השמן ויצא לי 4 ליטר שמן.. עכשיו ההסבר יותר טוב? האוטו לא היה חם שבדקתי ולא הייתי בירידה/ עליה
  21. עשיתי ניקוי פלאש קניתי חומר של stp ועשיתי ואז יצא לי שמן בזרימה רגילה בלי בוץ אגן שמן איו לי למה לפרק כי אין בו נזילות או הזעות
  22. אז עכשיו אחרי שמילאתי המדיד מראה פול
  23. פילטר חדשש והשמן שירד ה4 ליטר זה ללא הפילטר את הפילטר אני מוציא אחרי
  24. חידות של אמצע הלילה חח לפני שבועיים שמתי ליטר שמן והמדיד הראה לי פול אחרי שבועיים בדקתי שמן והמדיד לא הראה בכלל שיש שמן שהוצאתי את הפקק ריקון שמן ירד לי 4 ליטר אז מי עובד עליי?? חח נכון לעכשיו שמתי 4 ליטר שמן ותוסף שמן של stp נראה מה יהיה
×
×
  • תוכן חדש...