Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרסמתי פה שרשור לגביי קיט חצאיות לפיג'ו 206 CC

ומצאתי יחסית בזול בebay

אבל זה מפחיד, אז בשביל להרגיע ולהבהיר לי טיפה

יש פה מישהו שרוכש חלקים בebay?

אם כן..איך זה עובד? אני שם כרטיס אשראי..שולח לו כסף

ואז? מה מבטיח לי שזה יגיע אליי? ואיך זה מגיע?

פורסם

למוכרים ב-EBAY יש רייטינג. ממליץ להתעסק רק עם אלו שיש להם רייטינג טוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

רייטינג יש לערוץ 2

באי בי יש Feedback Profile

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני רכשתי עשרות פעמים ב ebay ואף פעם לא נעקצתי.

אתה נרשם ל ebay .

במקביל פותח חשבון ב pay pal

ל pay pal אתה נותן כרטיס אשראי וקונה מוצרים בעזרת pay pal . בחנות עצמה אתה נותן רק סיסמה של pay pal ולא מס" כרטיס אשראי.

כל הקניות יורדות מכרטיס אשראי פעם בחודש.

נ.ב.: אתה חייב כרטיס בינלאומי.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

איביי זה רשת מסחר וירטואלית מאוד מסודרת, יש שם עקיצות אבל הם מאוד נמוכות.

 

אין לך בגדול בכלל ממה לחשוש, לי אישית, ולחברים שרכשו משם המון לעולם לא היו בעיות.

פורסם
אני רכשתי עשרות פעמים ב ebay ואף פעם לא נעקצתי.

אתה נרשם ל ebay .

במקביל פותח חשבון ב pay pal

ל pay pal אתה נותן כרטיס אשראי וקונה מוצרים בעזרת pay pal . בחנות עצמה אתה נותן רק סיסמה של pay pal ולא מס" כרטיס אשראי.

כל הקניות יורדות מכרטיס אשראי פעם בחודש.

נ.ב.: אתה חייב כרטיס בינלאומי.

 

גם אני מעוניין לקנות באיביי וכמו פותח התראד זאת פעם ראשונה, לפי מה שהבנתי זה מאוד שווה.

לפי מה שאמרת שצריך כרטיס בינלאומי.... אז יש לי כרטיס ויזה של לאומי, זה מתאים או אני צריך להוציא משהו אחר?

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

יש הרבה מדריכים ברשת שמסבירים איך כל העסק עובד אז מומלץ במיוחד לפני קניות גדולות לקרוא קצת כמו פה לדוגמא..

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3139379,00.html

ולבחור עם סט חצאיות קח בחשבון שמלוח של דבר כל כך נפחי עלול להיות מאוד יקר וגם תשלם על זה כאן מכס לכן אתה חייב לקחת בחשבון את העלויות האלה לפני שאתה קונה.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לא צריכים ויזה בינלאומית, מספיק כרטיס VISA רגיל, אבל לא ישראכרט, אלא ויזה בלבד (כמו של בנק דיסקונט לדוגמא).

 

הקניה יורדת מיידית מהחשבון ולא פעם בחודש.

פורסם
לא צריכים ויזה בינלאומית, מספיק כרטיס VISA רגיל, אבל לא ישראכרט, אלא ויזה בלבד (כמו של בנק דיסקונט לדוגמא).

 

הקניה יורדת מיידית מהחשבון ולא פעם בחודש.

 

עד כמה נמדדת יעילותו (באחוזים) של EBAY בהבאת המוצר לייעד הנכון וקבלתו כמו שהזמנת ללא שום נזק?

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
במקרה שלי, עד היום קניתי 50 מוצרים, 100% יעילות, היו פה ושם קצת עיכובים אבל בסופו של דבר הכל הגיע וחסך לי הרבה כאב ראש וכסף.

 

כמה זמן לוקח מרגע שאתה מזמין ועד שזה מגיע לידיים שלך?

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

אם נגיד אני מביא קיט חצאיות

המחיר שם הוא בסביבות 200$

פה בארץ בין 5-7 אלף אותו קיט בידיוק

 

מישהו פה יודע איך לעשות את החישוב כמה זה יוצא ומה יותר משתלם?

אם נוסיף את העבודה של ההתקנה מכס וכל העלויות הנוספות?

פורסם

בסה"כ הרווח שלך יהיה בערך בשליש יותר זול מאשר בארץ.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם
עד כמה נמדדת יעילותו (באחוזים) של EBAY בהבאת המוצר לייעד הנכון וקבלתו כמו שהזמנת ללא שום נזק?

EBAY, לא שולח שום דבר. המוכר, ממנו קנית הוא ששולח ויעילותו היא שתקבע. תוכל ללמוד על המוכר מהפידבקים שקיבל. את מחירי המשלוח ואפשרויות ביטוח המשלוח והפריט שקנית תוכל ללמוד מהמוכר. כדאי לעשות זאת לפני שאתה מציע וחשוב לדעת שישנם מוכרים שאינם שולחים לארץ.

את גובה המכס תוכל לקבל באתר המכס, או בטלפון. משלוח פריט שערכו אינו עולה על 50 דולר, אינו חייב בשום מיסוי. פריט שערכו עולה על הסכום הזה, חייב בכל מקרה במע"מ ( כולל עלות המשלוח ) ומכס לפי הענין. לעיתים גם פריטים מהסוג השני יגיעו בלי חיוב כלשהוא במס, אבל זה כבר ענין של מזל.

פורסם

צור קשר עם המוכר לפני הגשת הצעה, שאל את כל השאלות האפשריות כדי למזער אפשרות לטעויות, גם אם לא רשום משלוח לישראל שווה לבדוק עם המוכר את העניין והמחיר. אם אפשר לפצל את המשלוח לכמה חבילות בעלות של פחות מ - 50 דולר לחבילה עדיף מבחינת המיסוי. (תלוי כמובן בדמי המשלוח). רצוי שבתעודת המשלוח המוצר יוגדר כמתנה. יש אפשרות שכל מייל שאתה שולח למוכר יגיע גם לתיבת הדואר שלך לצורך מעקב. תשתמש באפשרות הזאת. במידה והאנגלית שלך לא הכי טובה תעזר בחבר דובר אנגלית. קרא כל אינפורמציה על המוצר ועל התנאים הנילווים. תתאזר בסבלנות בהצעות המחיר שאתה נותן. קבע לעצמך מחיר אותו אתה מוכן לשלם. אל תמהר להקפיץ מחיר. תעקוב אחרי המוצר במכירות קודמות ותראה את טווח המחירים שהמוצר משיג. תהנה מחווית הקניה. בהצלחה.

ארז רונן

×
×
  • תוכן חדש...