Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר החלפת רדיאטור, טרמוסטט , שימוש במיים ירוקים של פרסטון ובדיקת כל מערכת הקרור של האוטו , בקיצור הכל עובד מעולה .

האוטו ממשיך להתחממם , זאת אומרת לעמוד אחרי החצי במאמץ (ללא מזגן) ובשיוט לעמוד על החצי או קצת מתחת .

 

לכן כיוון המחשבה שלי השתנה ואני מתחי לחשוב שהשעון מזייף קצת . דבר ראשון הייתי רוצה שתגידו לי אם הכיון שלי נכון או שיש עוד משהו לבדוק??

ודבר שני הייתי הייתי רוצה שתמליצו לי על מקום בירושלים שמתמחה בלבדוק תקינות שעוני חום ברכבים.

 

תדוה לכל העוזרים .

פורסם

קצת לפני האמצע . מה שמוזר זה שאם האוטו עומד לדוגמא אז בפעם הראשונה הוונטה פועלת קצת לפני החצי בפעם השניה בחצי ובפעם השלישית קצת אחרי האמצע . זה עוד עובדה שגורמת לי לחשוד בזיוף של הלוח שעונים.

פורסם

יש בירושלים בגבעת שאול מוסך שנקרא "ממן" והוא מתמחה ברדיאטורים ראיתי שיש לו חיישן לייזר שהוא שם על המנוע והוא רואה בדיוק את המעלות שם. ככה שתוכל לדעת אם השעון מזייף או שהרכב מתחמם ,

בכל אופן הוא בן אדם נורא נחמד ואמין קוראים לו משה תפנה אליו והוא יעזור לך בשמחה.

פורסם
לאחר החלפת רדיאטור, טרמוסטט , שימוש במיים ירוקים של פרסטון ובדיקת כל מערכת הקרור של האוטו , בקיצור הכל עובד מעולה .

האוטו ממשיך להתחממם , זאת אומרת לעמוד אחרי החצי במאמץ (ללא מזגן) ובשיוט לעמוד על החצי או קצת מתחת .

 

לכן כיוון המחשבה שלי השתנה ואני מתחי לחשוב שהשעון מזייף קצת . דבר ראשון הייתי רוצה שתגידו לי אם הכיון שלי נכון או שיש עוד משהו לבדוק??

ודבר שני הייתי הייתי רוצה שתמליצו לי על מקום בירושלים שמתמחה בלבדוק תקינות שעוני חום ברכבים.

 

תדוה לכל העוזרים .

 

חבר יקר, לי יש שאלה אחת , האם אתה מוסיף מים ? , האם חסרים לך מיים במנוע ?. אם אין חוסר מים הווה אומר אין בעייה !.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

לא חסרים מיים, אני בודק תמיד , וגם שמן לא חסר אני מחליף מטיפול לטיפול.

 

עוד שאלה האם חלק כלשהו תקול (נגיד תושבת מנוע או כל דבר תקול שמכביד על הרכב) יכול לגרום לו להתחממות קלה בגלל שהוא מתאמץ??.

פורסם

עוד שאלה האם חלק כלשהו תקול (נגיד תושבת מנוע או כל דבר תקול שמכביד על הרכב) יכול לגרום לו להתחממות קלה בגלל שהוא מתאמץ??.

 

אני שואל את זה כי יש לי תחושה שאחת מהתושבות מנוע שלי גמורה כי כאשר אני נותן גז בניוטרל אז זה מורגש בפנים הרכב. המראה האמצעית רועדת וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...