Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

CTS - תחפש את הפרק של Fifth Gear בו עשו מבחן ריסוק ל2 פורדים (כפי שפורסם כבר בת'רד זה), תראה את ההבדלים בעיניים, ואחרי זה תקנה רכב עם פגיעת שלדה רצינית.

 

סתם כדי לסבר את אוזניך - קניתי לפני שנתיים את הרכב שלי, כאשר ידעתי כי יש לו פגיעה הידועה כ-"קצה שלדה" - הפגיעה הייתה במהירות 20 קמ"ש, מאחורה, לא עברה את קו הגלגלים, ואפילו ראיתי את דוח השמאי, עם כל עלויות התיקונים, כך שהיה לי מידע מדוייק לגבי המקרה. בלי כל הפרטים האלו - בחיים לא הייתי קונה רכב עם פגיעת שלדה, ובהחלט לא כזו שאתה מתאר. באמת שהחיים שלך או של מי שינהג ברכב או ישב בו שווים יותר מ-20 אש"ח.

אם הפגיעה הייתה קצה שלדה, ועוד מאחורה, מילא. הרבה פעמים ייתכן וזה לא משמעותי, ובמקרה שלי הרווחתי רכב עם קילומטראג נמוך, ובמצב פנטסטי. במקומך - הייתי מחפש אחת אחרת.

PUG-306 XSI MK2

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה...

שמעו אני מבין מה שאתם אומרים. ויכול להיות באמת שאני עיוור למצב, כי האוטו מדהים. אבל אני עדיין לא החלטתי אם אני לא קונה. מבחינת ירידת ערך אני לא דואג, יהיה בסדר גמור. בטיחות - במידה וינהגו בזהירות גם יהיה בסדר. לא רוצה לעבור תאונה קשה עם אף אוטו, מה גם שמדובר באוודי - פגיעה בשילדה של אאודי או של פורד שונה.

 

תודה לכם.

 

[=

פורסם

חמוד אתה מדבר שטויות, תשאל כל מי שעבר תאונה קשה ונותר בחיים, אף אחד לא האמין שלו זה יכול לקרות, ואף אחד לא הזמין את זה לעצמו. תאונה קשה יכולה לקרות בגלל סביבה ולא משנה כמה זהיר תהיה. אל תיגע באוטו ומי יתן ואיש לא ירכוש את הרכב הזה והוא ילך למגרש פירוק. אל תשחק עם החיים שלך ושל אחרים. לא נחזור על מה שנאמר כאן.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
תודה...

שמעו אני מבין מה שאתם אומרים. ויכול להיות באמת שאני עיוור למצב, כי האוטו מדהים. אבל אני עדיין לא החלטתי אם אני לא קונה. מבחינת ירידת ערך אני לא דואג, יהיה בסדר גמור. בטיחות - במידה וינהגו בזהירות גם יהיה בסדר. לא רוצה לעבור תאונה קשה עם אף אוטו, מה גם שמדובר באוודי - פגיעה בשילדה של אאודי או של פורד שונה.

 

תודה לכם.

 

 

אוי, חשבתי שאתה בן-אדם בוגר. לפי מה שאני מבין הרכב הוא לבן הצעיר שלך. אתה נורמלי? לתת לו אוטו עם פגיעת

שילדה המסוכנת בטיחותית? אתה שולח אותו להתאבד בכביש? בכל מקרה, זה מזכיר לי אותי. כמעט קניתי SLK מדהימה,

כל הסיפור לא נראה לי אמין למדי (על אף שהמוכר מהרצליה פיתוח ונראה אדם עמיד למדי, נפגשנו אצלו בבית וכו') בסופו של

דבר הסתבר שהרכב עבר שלדה "קלה" לטענת המוכר ולכן הוא מוכן היה להתפשר במחיר. אני שכנעתי את עצמי "איפה אפשר

למצוא עוד SLK במחיר הזה.." וכמעט קניתי. יש לציין כי אני נהג צעיר, נסעתי עם אבי לראות את האוטו שוב והפעם שמנו לב

לסימני צביעה. ביקשנו לראות את הבדיקה לפני שנקח אותו בעצמנו לבדיקה, שראינו את הבדיקה מסתבר שיש לפגיעת השלדה

סכנה משמעותית והרכב עבר צבע-אבא שלי אמר ביי ביי ונסענו. הרכב שקניתי בסופו של דבר היה BMW סדרה 3 קופה צורה חדשה (לא 2008 ללא תאונות, ללא שלדה, ללא בעיות והייתי מרוצה עד הגג (חוץ מעלויות הטיפולים והאחזקה הקורעת שזה סיפור אחר).

 

לגופו של עניין-אם אתה מוכן לעלות על הכביש ילד או את עצמך ברכב המהווה סכנה בטחותית אתה צריך להיות משוגע!

אתה מנסה לשכנע את עצמך למה כן לקנות את האוטו כאשר עשרות אנשים אומרים לך לא לעשות את הטעות הזו. כלכך

הרבה אנשם לא טועים. שאבא שלי הכניס אותי לאוטו אחרי שראה את הבדיקה ואמר לי שאת האוטו הזה לא קונים עשיתי לו

טרור-כל כך רציתי את האוטו ושכנעתי אותו במשך ימים את כל הסיבות למה כן כדאי לקנות וכמה זה לא משמעותי... בסופו של דבר- הרכב הזה במשך חצי שנה נשאר בלוח (הוא המשיך להיות מפורסם חודשים רבים אחרי שקניתי את הBMW) ולפני מספר

ימים נמכר לסוחר במחיר מגוכח שגם את הסכום הזה לדעתי הרכב לא שווה.

 

אתה יכול לנהוג הכי טוב בעולם-אבל מישהו ינהג שיכור/ללא רישיון/לא מרוכז בכביש ובשניות יכנס בך במהירות של 110 קמ"ש,

במקרה כזה-להיות באודי עם פגיעת שלדה משמעותית יהיה מסוכן יותר מאשר לנהוג בסובארו ישנה-האוטו עלול פשוט להתפרק ל-2 (כמו מה שקרה לS2000 שעברה תיקוני שלדה והתפרקה ל-2 בתאונה).

אם החיים שלך שווים את הAUDI הזאת אז בבקשה.

אני היתי מציע שתחסוך עוד כמה חודשים ואז תוכל להרשות לעצמך אחת ללא שלדה.

Lexus CT200H

פורסם

כמה שאלות:

1. האם כדאי פשוט לברוח ולא להתסכל אחורה? כן

2. האם כדאי לקנות ולנסות להוריד עוד במחיר אולי? לא

3. האם אוכל למכור אותו בעתיד? כן מישהו ירצה אותו בכלל? פרייארים לא מתים... כמה צריך להוריד במחיר? הרבה

4. האם הוא הוריד מספיק מהמחירון? כמה צריך להוריד? תלוי בך

5. מה הייתם עושים במקומי. מוחק את הטלפון שלו, שאני לא יתקשר אליו ברגע שטות

 

תודה.

 

 

הרכב של הבת שלו, היה רק תיקון קטן בדלת.

מזכיר לי את הסיפור של CEASER2000 עם המזדה 3.

 

אתה יודע, אפשר ללמוד לקח ב-2 דרכים - בדרך הקלה או בדרך הקשה, ואתה כרגע בצומת דרכים.

פורסם

האוטו לאחי הקטן, לי עוד אין ילדים וטוב שכך אה?

 

תודה. לא קונים את האוטו הזה.

 

אפשר לנעול

 

[=

פורסם

נתנאל - זה לא רלוונטי, לטענתו פגיעה בשאסי של קאדילק ושל פורד זה לא אותו דבר.

 

זה כמו שפעם התווכחתי עם מישהו שטען ש-100 קמ"ש באופנוע ו-100 קמ"ש ברכב זה לא אותו דבר. :roll:

פורסם

כמה חבל שבמדינה שלנו הרכב הוא המדד לעושר.

 

אנשים קונים רכבים בשביל הפוזה! גם כשמדובר ברכבים עם בעיות בטיחות!

 

לצערי הם שמים את הפוזה לפני הבטיחות במדינה שנהרגים בה מדי יום 4 אנשים בממוצע (ונפצעים מאות)!

 

 

שאסי באוודי ושאסי בפרארי אנזו זה אותו השאסי.

 

השאסי נועד לספוג את עוצמת המכה, וכשהוא סופג אותה הוא לא יכול לספוג אותה שוב!

פורסם

אפשר לדעת למה אתם ממשיכים לטחון את זה? כתבתי שאנו לא מתכוונים לקנות את הרכב.

נתנאל - אני לא מכיר אותך ולא יודע מה יכולותיך הכספיים, אבל תשאיר לנו את השיקולים בנוגע לכסף שלנו.

הוא יקבל רכב טוב מאוד כי יש לו תקציב גדול לרכב ראשון - אני רוצה שהוא יהנה...

התגובות הצניות שלכם לא עוזרות, בחיים לא קניתי רכב מיד שניה רק רכבים חדשים ולכן לא ידענו כ"כ מה משמעות של שאסי פגום.

רק בגלל הודעות מרובות הבנו שזה לא ראלי לקנות אוטו כזה, ועל זה אני מודה לכם. מעבר לכך כל המגיבים הנוספים הצינים למיניהם הייתי מציע לכם להירגע ולהפנים שאם הייתי יודע במה מדובר לא הייתי מפרסם את ההודעה הזאת בפורום הזה.

 

נתנאל - אחלה סרטון, ממחיש מעולה את החומרה של פגיעה בשאסי

 

[=

פורסם

לפי מה שנכתב פה,כל רכב שעבר תאונה ונפגע בשלדה,מסוכן לנוסעי הרכב.ובכל זאת,רכבים רבים מתוקנים וחוזרים לכביש.אני לא מדבר על רכב שעובר את המסלול: חברת ביטוח-->מוכר רמאי-->נהג תמים,אלא לרכב שבעליו מתקן אותו וממשיך לנסוע בו בידיעה שאם תקרה לרכב עוד תאונה,התוצאות יהיו קשות בהרבה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
לפי מה שנכתב פה,כל רכב שעבר תאונה ונפגע בשלדה,מסוכן לנוסעי הרכב.ובכל זאת,רכבים רבים מתוקנים וחוזרים לכביש.אני לא מדבר על רכב שעובר את המסלול: חברת ביטוח-->מוכר רמאי-->נהג תמים,אלא לרכב שבעליו מתקן אותו וממשיך לנסוע בו בידיעה שאם תקרה לרכב עוד תאונה,התוצאות יהיו קשות בהרבה.

 

שלדה זהו מושג כללי מאוד! יש פגיעת שלדה בעלת השלכה על רמת הבטיחות, ויש שלדה שמשפיעה על התנהגות הרכב

ויש שלדה (קצה שלדה) שאינה משפיעה כלל על ההתנהגות ועל הבטיחות אך בכל זאת נחשבת לפגיעה ולכן ערך הרכב יורד-

לא בהמון (צריך לשקלל עם שאר נתוני הרכב).

 

להגיד לא להתקרב לרכב עם שלדה? לא מדויק. אם מדובר בקצה שלדה ואין השלכה בטחותית או השלכה על התנהגות הרכב

אין סיבה שלא לבדוק וכמובן לקנות במחיר המתאים (הורדה של אחוז מסוים מן המחירון בשקלול הנתונים האחרים של הרכב,

מצב השוק וכו')

Lexus CT200H

פורסם
אפשר לדעת למה אתם ממשיכים לטחון את זה? כתבתי שאנו לא מתכוונים לקנות את הרכב.

נתנאל - אני לא מכיר אותך ולא יודע מה יכולותיך הכספיים, אבל תשאיר לנו את השיקולים בנוגע לכסף שלנו.

הוא יקבל רכב טוב מאוד כי יש לו תקציב גדול לרכב ראשון - אני רוצה שהוא יהנה...

התגובות הצניות שלכם לא עוזרות, בחיים לא קניתי רכב מיד שניה רק רכבים חדשים ולכן לא ידענו כ"כ מה משמעות של שאסי פגום.

רק בגלל הודעות מרובות הבנו שזה לא ראלי לקנות אוטו כזה, ועל זה אני מודה לכם. מעבר לכך כל המגיבים הנוספים הצינים למיניהם הייתי מציע לכם להירגע ולהפנים שאם הייתי יודע במה מדובר לא הייתי מפרסם את ההודעה הזאת בפורום הזה.

 

נתנאל - אחלה סרטון, ממחיש מעולה את החומרה של פגיעה בשאסי

 

תאמין לי שאני לא נכנס לאף אחד לכיס :)

אני האחרון שמסתכל על כסף של אחרים.

להפך! אני מפרגן ומאחל לך שתמצא לאח שלך את הרכב המתאים!

 

ואם אפשר שיהיה עם הכי הרבה פוזה! אבל לא לפני רמת הבטיחות! לצערי יש היום על הכביש המון נהגים שאסור להם לנהוג!

 

לא לכל אחד מותר לנהוג! והמדינה לא עושה כלום בנדון!

 

הכל טוב ויפה ואני שמח שאתם (אתה ואחיך) לא מסוג האנשים שקונים פורד פוקוס כי זה "בסה"כ רכב שלוקח אותך מנקודה A ל B"!! ואני ממש מפרגן!

 

בסה"כ ניסיתי לומר שבזמן האחרון אני רואה יותר ויותר אנשים שקונים אוודי A3 (מנוע 1.6 צורה חדשה), 206CC, איביזה טורבו, WRX וSTI עם שאסי ותאונות וכשאני שואל אותם למה הם קנו את הרכב אף על פי שהוא לאחר תאונה הם עונים לי "שמע אחי מכונית עם פוזה ויוקרה במחיר כזה אי אפשר למצוא ובגלל זה קניתי את האוטו הזה! ממש מציאה!".


×
×
  • תוכן חדש...