Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך להודעתי הקודמת...

הלכנו לבדוק את האודי A3 2004 2.0, המוכרת אמרה שהחליפו דלת וזהו.

שאלנו הרבה פעמים האם יש פגיעה בשילדה ונעננו בשלילה.

הלכנו ולמוסך, וכמה מפתיע יש פגיעה חמורה בשילדה.

במוסך מספרים שהאוטו עבר כנראה תאונה קטלנית, והשאסי תוקן. תוקן דיי בסדר - יש בעיה במתלים האחוריים ז"א שגלל אחד מצויין והשני שחוק...

אני חוזר, פגיעה חמורה בשאסי !!!

מייד כשהמוכר שמע ( דווקא בחור רציני מאוד וטוב ) אמר שהוא לא ידע, והאוטו באמת של בתו. גם הבת שלו אוליי לא ידעה

כי היא פשוט שלחה את האוטו ליתוקן. אבל האמת? לא סומך על זה.

 

במכינה מכאנית האוטו מעולה, המנוע מצויין. והמראה... אאודי נו

 

עכ"פ, המחירון 104, הוריד ל-80.

 

כמה שאלות:

1. האם כדאי פשוט לברוח ולא להתסכל אחורה?

2. האם כדאי לקנות ולנסות להוריד עוד במחיר אולי? למרות שזה יהיה קשה

3. האם אוכל למכור אותו בעתיד? מישהו ירצה אותו בכלל? כמה צריך להוריד במחיר?

4. האם הוא הוריד מספיק מהמחירון? כמה צריך להוריד?

5. מה הייתם עושים במקומי.

 

תודה.

 

[=

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מודה לך על התגובה אבל באמת בוא תנסה להיות קצת יותר רציני...

למה אתה אומר דבר כזה? במיוחד שהשלדה תוקנה טוב

 

[=

פורסם
כמה שאלות:

1. האם כדאי פשוט לברוח ולא להתסכל אחורה?

2. האם כדאי לקנות ולנסות להוריד עוד במחיר אולי? למרות שזה יהיה קשה

3. האם אוכל למכור אותו בעתיד? מישהו ירצה אותו בכלל? כמה צריך להוריד במחיר?

4. האם הוא הוריד מספיק מהמחירון? כמה צריך להוריד?

5. מה הייתם עושים במקומי.

 

 

תשובות לשאלותיך:

1. כן.

2. לא.

3. מאוד קשה.

4. זה לא משנה כמה הוא מוריד, השאסי עבר פגיעה קשה. באוטו אפשר להחליף הכל, רק שאסי לא.

5. הייתי מחפש רכב אחר ואומר תודה רבה למכון בו בדקתי את הרכב.

 

עריכה:

 

מייד כשהמוכר שמע ( דווקא בחור רציני מאוד וטוב ) אמר שהוא לא ידע, והאוטו באמת של בתו. גם הבת שלו אוליי לא ידעה

ממליץ לעיין בדוגמאות מהחיים על רמאויות בקניה מיד 2. רוב המוכרים פתאום לא ידעו, האוטו של בת, סבתא וכו'. זה ניראה כמו תעלול. המוכר ידע, לכן המחיר 80K!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה, אבל אני רוצה לשמוע עוד תגובות.

מה שאתם אומרים לי עוזר לי פשוט אשמח אם תפרטו עוד... במה זה מתבטא הפגיעה?

למה לברוח? אם הוא יוריד עוד במחיר ויגיע למחיר נמוך, יש אחוז מסויים שצריך להוריד מערך הרכב?

ואשמח באם עוד אנשים יגידו לי את דעתם בנוגע לשאלות שרשמתי בהתחלה.

 

שוב תודה, באמת.

 

[=

פורסם

ניצלת מעיסקה מפוקפקת עם סוחר, תמשיך הלאה וקנה משהו יותר טוב, לא חסרות A3 על הכביש.

 

העניין הוא ששאסי פגוע קשות גם אם תוקן כראוי, הוא יסבול מ"עייפות החומר", החומר נמתח ונחלש, לכן אם חלילה תהיה מעורב בתאונה השילדה תתקפל בקלות רבה, מה שיגרום לפגיעות יותר קשות מהרגיל (לכן העירו "אם החיים חשובים לך"), ד"א שחיקה לא אחידה בצורה קיצונית במתלה האחורי צריכה להדליק לך נורה אדומה, "תוקנה כראוי" לא נראה לי התיאור הנכון.

פורסם

OK הבנתי יותר טוב עכשיו. ולא הוא לא סוחר חח, מדובר דווקא בבנאדם דיי מפורסם בעולם העסקים הוא קנה את האוטו מהחברה לבתו כשהייתה בת 18... לדעתי - הוא באמת לא ידע. אבל זה לא משנה כי יש כאן עובדות שחור על גביי לבן.

 

מודה לכם, כרגע אנחנו נוותר.

 

אשמח לשמוע עוד תגובות פה של אנשים... תודה רבה

 

[=

פורסם

בוא נגיד שאם תעשה מבחן ריסוק של Encap לרכב עם פגיעת שאסי כזאת, סביר להניח שהוא לא יקבל אפילו מינוס 5 כוכבים.

וחוץ מזה גם התנהגות הכביש תיפגע קשות, ובכלל ההרגשה שאתה נוהג באוטו שהוא פחות בטוח מAX מוזנחת וישנה, תטריד אותך בכל נסיעה.

פורסם

גם אני בדקתי אוודי A3 2004, מסוחר שניסה לעבוד עלי, והיה לו פגיעה חמורה בשאסי. (לפני 5 חודשים בערך).

גם לי נאמר שיש רק פגיעה בדלת.

נסעתי לפתח תקווה, זה היה בחור רוסי, שהגיע ביחד עם הסוחר שטען שזה אח של דודה של גיסתו והאוטו שייך לסבתא שלו והוא רק עוזר לה למכור.

 

האם מדובר על רכב שחור, עם 3 מסכי DVD ומערכת רצינית?

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

לא זכור לי. לא התיישבנו אפילו במושבים האחוריים. וכן האוטו שחור.

מדובר בגרסת 2.0 אוט' ... זה היה ברחובות?

 

[=

פורסם

FIFTH GEAR לקחו שתי פורד פוקוס,

האחת עם שאסי, השנייה בלי,

וריסקו אותן אחת בשנייה.

 

זאת שהשאסי שלה שופץ התרסקה לגמריי, ואם היה שם אדם במקום בובה,

לא היו לו רגליים.

 

 

אתה אוהב את הרגליים שלך?

----

פורסם

אוטו עם שאסי בחיים לא לקנות. יש מקרים של קצה שילדה שאפשר להתפשר, אבל שאסי חמור כמו זה בטח שלא. מה גם שלא כל העניין הוא פגיעת השאסי עצמה, תחשוב רגע על אמינות המוכר ש"לא ידע" על פגיעת השאסי - אם הוא משקר בזה, הוא מסוגל לשקר על כל דבר שקשור לרכב. בקיצור, תתרחק.

פורסם

כאחד שעבר תאונה,ורכבי הושבת,

א. מטעמי בטיחות - גם מיליון שקל פחות ממחירון ,לא שווה חיים ובריאות.

ב.מטעמי ביטוח,אם רכבך יהיה מעורב חס וחלילה בתאונה,רכבך יהיה שווה ממש ממש קצת בגלל שהוא עבר תאונה.

(סתם דוגמא : ייגנב,אז הביטוח ייחשב את שווי הרכב שהוא יהיה ממש נמוך)

 

בקיצור, אם יש שאסי,שילדה ועוד מילים דומות, מתרחקים.

מנוע V6 בלי להתבייש.


×
×
  • תוכן חדש...