Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא זכור לי. לא התיישבנו אפילו במושבים האחוריים. וכן האוטו שחור.

מדובר בגרסת 2.0 אוט' ... זה היה ברחובות?

 

כן כן... מנוע 2000 אוטומט.

אצלי זה היה בפתח תקווה, זה סוחר אז כנראה הוא מחליף מקומות (או שהספיק להחליף כמה ידיים).

 

תתרחק מהאוטו הזה כמו מאש, שהייתי שם האוטו נכבה לו בנסיעה כמה פעמים. (כמובן חוץ מהשאסי ועוד הפתעות) אני בטוח שמדובר על אותו הרכב.

 

הנה מצאתי לך את השירשור המקורי שלי בדיוק לגבי אותו הרכב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178589&highlight=%D7%A1%D7%95%D7%97%D7%A8

 

 

כמו שאתה רואה מאחר ולא מצאתי אוודי 2004 במצב שמור הלכתי על גולף ואני לא מצטער לרגע.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלמוג - הוא לא סוחר. ובטח לא רוסי. ישראלי איש עסקים ידוע, הבת שלו רוצה צבע אחר לאוטו... אז קונים חדש ....

 

על כל פנים, עזבו אותי רגע מכל הדברים האחרים.

אני מעתיק לכם מה שכתוב לי בטופס:

 

שדילת מרכב - ליקויים בעלי משמעות גבוהה

* לאחר תאונה תיקון בקורה אורכית אחורית מעבר לנקודת ריתום המתלה, תיקון עמודים - קדמי - אחורי, החלפת כנף אחורית מולחמת, החלפה פס סף פנימי, תיקונים כלליים בגוף המרכב.

 

עכשיו אני רוצה לשאול אתכם דבר כזה.

השילדה תוקנה, ברור שהיא לא כפי שהייתה. נשים בצד רגע את ירידת הערך במיכרה העתידית, ואז זה שאוליי תהיה שחיקה.

 

נגיד אני מקבל מחיר מעולה. עד כמה לא בטחותי זה? אי אפשר לנסוע באוטו כזה? ועכשיו ברציונת תתייחסו לוגופו של האוטו מדבור באוודי שעבר את התאונה הזאת. נגיד רק הבטיחות מעניינת אותי, זה פשוט סכנת חיים?

 

[=

פורסם
אלמוג - הוא לא סוחר. ובטח לא רוסי. ישראלי איש עסקים ידוע, הבת שלו רוצה צבע אחר לאוטו... אז קונים חדש ....

 

על כל פנים, עזבו אותי רגע מכל הדברים האחרים.

אני מעתיק לכם מה שכתוב לי בטופס:

 

שדילת מרכב - ליקויים בעלי משמעות גבוהה

* לאחר תאונה תיקון בקורה אורכית אחורית מעבר לנקודת ריתום המתלה, תיקון עמודים - קדמי - אחורי, החלפת כנף אחורית מולחמת, החלפה פס סף פנימי, תיקונים כלליים בגוף המרכב.

 

עכשיו אני רוצה לשאול אתכם דבר כזה.

השילדה תוקנה, ברור שהיא לא כפי שהייתה. נשים בצד רגע את ירידת הערך במיכרה העתידית, ואז זה שאוליי תהיה שחיקה.

 

נגיד אני מקבל מחיר מעולה. עד כמה לא בטחותי זה? אי אפשר לנסוע באוטו כזה? ועכשיו ברציונת תתייחסו לוגופו של האוטו מדבור באוודי שעבר את התאונה הזאת. נגיד רק הבטיחות מעניינת אותי, זה פשוט סכנת חיים?

 

למה אתה מסרב להבין את מה שכבר כתבו לך פה לא אדם אחד אלא לפחות 5-6 בחורים שמבינים הרבה יותר ממני וממך בעניין?

עשה לי טובה, תקרא שוב את כל השירשור ותפנים אותו.

פורסם
לא זכור לי. לא התיישבנו אפילו במושבים האחוריים. וכן האוטו שחור.

מדובר בגרסת 2.0 אוט' ... זה היה ברחובות?

 

אתה קונה רכב ולא מתיישב במושב האחורי?! ואם הכלב שרט את כל הריפוד? ואם החלונות/דלתות לא עובדים? וכו' וכו'. רכב בודקים, עוד לפני המכון, עד רמת הבורג. לבדוק שאין נזילות איפה שהגלגל רזרבי, לבדוק שיש גלגל רזרבי והוא תקין, לבדוק את הכ-ל. (גם את השפריצרים, גם את הפנסי ערפל). הבנת את הפואנטה.

 

אה, ושכחתי משהו. לבדוק שהשאסי נקי. :lol:

פורסם

כפי שכבר נאמר ואין הרבה מה לחדש, אלא כתוצאה מאבחנה כזאת אני רק יכול לחזר את הדברים שמרכב הזה אין לו את הקשיחות של מרכב מקורי.

כמו שציינו כבר חברי הפורום בשירשור הזה לגבי עייפות חומרים, השלדה לא תחזיק ככה כפי שהייתה מחזיקה מקורית.

 

רק אוסיף ואחדד את מה שכבר נאמר, האוטו לא ירגיש כמו אוטו כזה שהוא מקורי ובפניות כאשר קשיחות המרכב חשובה במיוחד האוטו יחזיק כביש פחות טוב מהמקורי בגלל שהמרכב מתעוות וגם החלקים נשחקים באופן לא שווה.

 

הרכב הזה עבר תיקון שילדה, תיקון שילדה תמיד לא מושלם לאומת השלדה המקורית וזה בא לידי ביטוי בכל רגע שאתה נוסע עם האוטו.

 

אני גם מבין עד כמה אתה רוצה את האוטו הזה ומתפתה בגלל זה למחיר הנמוך, אבל תחשוב עד כמה קשה למכור את האוטו ואם חס וחלילה שלא נדע תאונה, אני בספק שהשילדה תחזיק את מה שהייתה מחזיקה המקורית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא מבין למה אתה תוקף אותי, אני בא לעזור לך.

אני מבין שאתה חם על הרכב, זה רכב אדיר.

אבל בחיית, הרכב גמור, מה אתה מחפש צרות?

אתה יודע איזה סרטים תאכל כשתנסה למכור את הרכב? אתה יודע כמה מסוכן ליסוע ברכב כזה?

 

מה נסגר איתך?

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

אלפא סיכמת לי את זה. מבחינת ירידת ערך עזוב - נסתדר.

ובקשר לשילדה הבנתי שהוא פחות ביטוחתי. לכן העתקתי לכם מילה במילה מה הסיפור שם, חשבתי אולי תבינו יותר טוב.

אני מוכן לקחת על עצמי את העניין שהוא פחות בטיחותי משהיה, אבל אם אני יודע שאני רוכב על אופניים עם מעטפת של אאודי אני לא מוכן, זה סכנת חיים בכל שנייה נתונה. אבל אם מדובר רק בתאונות קשות חלילה וחס טפו טפו טפו, אני מסופק אם תקרה לי אחת. ואם בתאונות רגילות האאודי עדיין חזקה ( פחות משהייתה, הבנתי ) אז בסדר.

 

[=

פורסם
אני לא מבין למה אתה תוקף אותי, אני בא לעזור לך.

אני מבין שאתה חם על הרכב, זה רכב אדיר.

אבל בחיית, הרכב גמור, מה אתה מחפש צרות?

אתה יודע איזה סרטים תאכל כשתנסה למכור את הרכב? אתה יודע כמה מסוכן ליסוע ברכב כזה?

 

מה נסגר איתך?

 

מתי תקפתי אותך? אני אומר אלף תודות לכל מי שמנסה לעזור לי פה, תבורכו אחים שלי אתם עוזרים לי מאוד

 

אני מנסה להבין את העניין לעומקו, אני רוצה את האוטו. ירידת הערך לא מעניינת.

 

[=

פורסם
מתי תקפתי אותך? אני אומר אלף תודות לכל מי שמנסה לעזור לי פה, תבורכו אחים שלי אתם עוזרים לי מאוד

 

אני מנסה להבין את העניין לעומקו, אני רוצה את האוטו. ירידת הערך לא מעניינת.

 

אבל מה עם שאר הבעיות המכניות מעבר לשילדה? מה עם מנוע? חלקים שהוחלפו בתחליפיים?

יא חביבי, אתה מנסה לקנות פה רכב בזול, אבל זה יעלה לך ביוקר בביקורים במוסך, ותאמין לי שיש לך אוודי אתה לא רוצה לבקר במוסך...

 

תשמע, אני מבין שאתה חושב שמצאת מציאה, אבל תמשיך הלאה, תחפש אחד יותר טוב, עם פחות בעיות וכאבי ראש, אני באמת מנסה לעזור לך מנסיון ולחסוך לך הרבה עוגמת נפש.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

בעיות מכאניות וכ'ו - הכל מעולה. המנוע מצויין, נוסע מדהים ובטופס אין ציון לשום תקלה. רשמתי לכם את זה בהתחלה, בגלל זה כל העניין...

 

[=

פורסם

CTS יקר, אני מבין אותך ל-100%, אני יודע שלפעמים כאשר רוצים משהו כל כך חזק שאפילו לא רואים את החסרונות.

אני גם מבין שבמידה מסויימת אתה מנסה לקבל כאן הצדקה לקניית רכב הזה למרות הבעיות שלו.

 

לקנות או לא לקנות, זה שיקול שלך. מעבר לסכנה בתאונה שלפי דעתי אתה לא מייחס לזה את החשיבות הראוייה ("לי זה לא יקרה" לצערי הרב לא עובד), האוטו הזה רק ניראה כמו אאודי A3 מבחוץ וחולק איתו מיכלולים, אבל זה אוטו אחר לגמרי שהורכב מחתיכות ואל תצפה ממנו להתנהגות ואחיזת כביש שיש לאודי A3 אמיתית. אתה מוכן להסתפק במראה? מוכרים את האוטו רק בגלל שהצבע לא מוצא חן בעניי הבת ותו לא :shock:?

 

עכשיו, כשאתה מבין למה אתה נכנס (אני מקווה שאתה באמת מבין), האם תרצה באמת את האוטו הזה?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גם במחיר של 10 שקל לא הייתי לוקח רכב שהוא סכנה בטיחותית לך ולאנשים אחרים.

פשוט מטריף אותי שאתה בכלל חושב על לקנות רכב שעבר תאונה כזאת קשה.

פורסם

שאלה באותו נושא

 

רכב אשר הוחלפה בו כנף אחורית, שכידוע מולחמת לשלדה, האם הרכב מוגדר כרכב בעל פגיעת שלדה, ומה המשמעות של זה, נמוכה/בינונית/גבוהה.

פורסם

לא יודע איך זה מוגדר, אבל אם חוץ מהחלפת כנף אין שום פגיעה נוספת, אז אני מאמין שהאוטו בסדר.

אבל עובדה של החלפת כנף, מצריכה בדיקה מאוד מעמיקה בנוסא של שאר שילדה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...