Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפיכת 405 1.6 ליטר ל405MI באופן חוקי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מקבל מהוריו את ה405 שנת 95 שלהם והוא מעוניין להחליף מנוע למנוע חזק יותר.

 

כידוע קיים דגם 405MI בחול.

 

1. אילו חלקים יש לשנות ב1.6 כי להתאים אותה לMI (מתלים, בלמים, גלגלים וכו)?

2. האם לאחר כל השינויים ניתן לאשר את המנוע במשרד הרישוי?

3. אם מי צריך לדבר אצל לובינסקי בכדי לברר את התהליך?

 

 

תודה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

ניתן להפוך הכל לחוקי , תזכיר לי באחד המפגשים אני אפנה

אותך למישהו שיסביר לך כל מה שאתה צריך לדעת .

 

אפשר , אבל אני לא חושב שכדאי לעשות את זה על ה 405

פורסם
אפשר , אבל אני לא חושב שכדאי לעשות את זה על ה 405

 

1. כדאי מאד, ה-405 היא אחת מהמכוניות עם הפוטנציאל שיפורים הגדול ביותר.

2. שווה להתיעץ עם 106RallyeBoy יש להם 405MI מוסבת שמוצעת למכירה (יתכן שנמכרה כבר).

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

פוטנציאל יש ( למרות שאני חושב של ZX יש הרבה יותר )

אבל מדובר ברכב כבד ויש בו כל כך הרבה דברים להחליף כדי

להביא אותו למצב טוב ( שיפורי בלמים , מתלים , ועוד אי אלו שינויים

שיש בין דגם ה MI לבין דגם ה 405 הנוכחי .)

הכוונה שלי היא שישקול אם שווה לו ללכת לכיוון שכן זהו פרויקט לא פשוט ולא זול .

פורסם
אפשר , אבל אני לא חושב שכדאי לעשות את זה על ה 405

 

למה לא? על 205/306/ZX זה נראה לך יותר הגיוני?

איזו מהן היתה מצוידת במנוע MI במקור?

 

 

רועי , ההשתלות MI למינהן בארץ נעשות על רכב

שהוא כבר ספורטיבי ZX וולקנים ו 16 V למינהם , 205 GTI

ו306 S16 או XSI

פה מדובר ב 405 סטנדרתית לחלוטין שיעלה כסף רב להסבה .

פורסם

רק הערה קטנה - בן אדם מקבל רכב במתנה ורוצה ישר להתקין עליו MI?

הרכב בכלל במצב טוב? שווה להתחיל איתו פרוייקט רב-שקלי שכזה?

פורסם
רק הערה קטנה - בן אדם מקבל רכב במתנה ורוצה ישר להתקין עליו MI?

הרכב בכלל במצב טוב? שווה להתחיל איתו פרוייקט רב-שקלי שכזה?

 

הבחור שוקל לקחת את הרכב בתור פרוייקט, במידה והפרוייקט לא יתאפשר אז הוא לא יקח את הרכב ויחפש רכב אחר לקנות.

 

הרכב ננהג מרגע עלייתו לכביש ועד היום ע"י זוג מבוגרים והרכב שמור בקנאות.

 

הרכב יד ראשונה עם 60K ק"מ.

 

 

לירן כתב:

 

אפשר , אבל אני לא חושב שכדאי לעשות את זה על ה 405

 

 

לירן, הבחור הזה מחפש רכב נוח, מרווח ומהיר ולא איזה "מפלצתון" ככה שהרכב הזה מתאים למשימה.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...