Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפיכת 405 1.6 ליטר ל405MI באופן חוקי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצויין!.

 

נוסע טוב, חוקי ולא קשה לביצועת ואמין.

 

אבל קשה לימצוא מנועים ויותר קשה מחשב מנוע.

 

נ.ב

זה מדהים שאתה ב 405 ונותן בראש.

 

תוכל בבקשה לפרט איזה עוד מכלולים צריך להחליף ברכב כדי לאשר את המנוע ברשיון.

 

תודה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

דייוי "ראליבוי, עשה את זה באוטו של אבא שלו (!?!?) ויש כאן התייחסות שלו

אמא אבל לא משנה.

 

בולמים קוני.

פליטה.

אבל עם רוצים יותר צריך שינוי לדיסקים מאחורה + תוספות השמיים הם הגבול.

פורסם
אפשר , אבל אני לא חושב שכדאי לעשות את זה על ה 405

 

למה לא? על 205/306/ZX זה נראה לך יותר הגיוני?

איזו מהן היתה מצוידת במנוע MI במקור?

 

למה ? בוא נראה ... אמממ ... אולי כי היא גם נמכרה בגרסת 4X4 ? ואולי אפשר להביא את הקיט הזה לארץ ... נשמע להיט ... לא ?

 

שמעתי שקיט 4X4 כזה מסתובב בארץ אצל אחד ה"חזקים" ביחד עם מנוע T16 .

 

"מפלצתון"
אמממ ... גם הוא חיפש פעם אחת כזו ...

 

דרך אגב ... ארז , ההוא מהמפגשים ... ה"חזק" עם הוולקן טורבו הירוקה , הייתה בזמנו אחת מה 405 MI המקוריות ששוטטו להן בארץ - סתם , פור דה רקורד .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

היתרון הגדול ב-405, מעבר לנוחות עדיפה ויציבות גבוהה.

זה תעלה מסוימת שנמצאת מתחת לאוטו, בשביל תעלה כזאת אני היית מוכן לשים גם 30K.

 

ולגבי השינויים.

 

המנוע עד כמה שזכור לי הוא XU, לכן התושבות זהות, ככה שהשינוי צריך להיות בצמה (מערכת הזרקה של MI), במנוע (כמובן), ובבלמים (4 דיסקים, 266 מאווררים מקדימה).

 

הייתי מחליף גם גיר (זה בטח BE1, גיר קצת מיושן אבל האוזינג מתאים ל-MI) ל-BE3 (למשל של וולקן 1.9 :roll: ).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
היתרון הגדול ב-405, מעבר לנוחות עדיפה ויציבות גבוהה.

זה תעלה מסוימת שנמצאת מתחת לאוטו, בשביל תעלה כזאת אני היית מוכן לשים גם 30K.

 

רועי ... אתה מתחיל לדבר מלוכלך ... וזה מפחיד אותי !

גם ללירן יש תעלה ... היית מוכן לשים שם את ה 30 ס"מ שלך ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לזה שרוצה להתחיל את הפרויקט אם אתה רוצה לעשות את הרכב 4*4 יש אצל בני את הכל גיר סרן אחורי והמוט שמגשר ביניהם

 

הוא ניסה להרכיב אותו על ה309 של דניאל מפ"ת מי שמכיר בטח יודע מה זה האוטו הזה אבל לך איליו נראה לי שהוא יכול לעשות את זה הכי טוב שיכול להיות חוץ מזה סרן אחורי עם דיסקים מאחורה יש מלא ככה שאין בעיה למצוא

 

מנוע MI16 במקום 1900 מקורי לא יאשרו בגלל שהוא שוקל 25 ק"ג יותר אבל כל אחד והקומבינות שלו

פורסם

לדעתי רעיון מגניב, הוא לא הראשון שחשב על זה וגם לא הראשון שיבצע.

 

לי היתה מחשבה עתידית מגניבה יותר...

 

בתור אחד שאוהב מכוניות סטיישן, היה מגניב לראות 405 סטיישן עם MI או 2.0 טורבו של 605, מונמכת, ג'נט 15/16 וזהו, לא צריך יותר מזה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אז הנה אני.

 

אין לי המון תשובות - כי לא הגעתי לשלבים מעשיים של הרכבה, אבל אבל כמה הערות/הארות דווקא כן.

 

1. ה-405 זה אוטו כביר. קניתי אותו במחיר של שקית שוקו, ונכון להיום, קרוב ל-10,000 ק"מ בכל הארץ, הוא לא עבר את ה-1,200 ש"ח תיקונים (קרבורטור, חלון ימני). יוסי מתגעגע.

 

2. פוטנציאל השיפורים - סוף הדרך. כל מה שאפשר לשים ב-306 וב-ZX, ואפילו עוד קצת. מחירים בהמשך.

 

3. אנונימיות - אם ה-405 שלי באמת היתה מגיעה ל-200 כ"ס (רציתי לשים 2 ל' טורבו) זה היה האוטו הכי מפתיע בארץ. בינתיים אני לא טורח אפילו לנעול אותה.

 

4. תאמינו או לא: גם בגרסת ה-1.6 הידנית, מדובר במכונית מהנה מאוד, בעיקר בגשם. היא לא מאיצה משהו (מנוע גמור עם 178,000 ק"מ), אבל אפשר להנות איתה גם במהירות נמוכה יחסית.

 

5. נוחות: יש לי 4 בולמי קוני צהובים ששוכבים כבר חודשיים באריזתם המקורית, פשוט כי אני לא רוצה לוותר על הנוחות... אפילו שהבולמים הנוכחיים כבר נפחו את נשמתם, לא כל כך בא לי להחליף. כנ"ל על 4 חישוקי 15 אינץ' של 306 S16 שדורשים צמיגים חדשים ויקרים, ורישוי מחדש ושטויות. אין לי בעיה לעשות את זה, אבל גם אין לי ממש סיבה טובה.

 

מה אני רוצה לומר בכל זה?

שאם בנאדם מקבל אוטו חינם, שייקח אותו!

אם בנאדם מקבל 405 בחינם, שייקח ויגיד תודה.

אם בנאדם מקבל 405 בחינם ומחליט לשפר אותה, העלויות הן כאלה:

(לפי הסידור ההגיוני ביותר של שיפור)

חישוקי 15 אינץ' (אפשר גם 14 אינץ', אבל לא חבל?): עד 2,000 ש"ח לסט של GTI-6.

צמיגים: לפי המבחר.

בלמים: עד 1,500 ש"ח לשיפור לבלמים קדמיים של ברלינגו.

בולמים: סביבות 4,000 ש"ח לרביעיית קוני והנמכה (35 מ"מ) של אייבך.

מנוע: פעם אחרונה שבדקתי אצל בני - 17K כולל הרכבה. בוא נגיד 20 כולל כל מה שמסביב.

גיר וקלאץ': עוד 2,000 ש"ח.

מערכת פליטה: 2,000-4,000 ש"ח.

סה"כ: 35,000, לא יותר.

 

מה אמרנו, הבחור מקבל את המכונית בחינם?

משלם 35,000, ומקבל מכונית שיכולה ללכת ראש בראש, וגם לפרק אלפא 156...

 

אם הוא מחליט ללכת עד הסוף - תגיד לו שאני גם הייתי מוסיף מסרק הגה של ZX16V.

 

אני לא מבצע את הפרויקט בגלל חוסר כדאיות כלכלית, לאור העובדה המסתמנת של נטישת המולדת למספר שנים באזור סוף אוגוסט.

 

אני בטוח שלא תהיה לי בעיה למצוא MI16 מקורית בהולנד...

 

בטאמן

(-;

אני עדיין כאן... עד ספטמבר...

ברינג און דה סבבה

×
×
  • תוכן חדש...