Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא משנה כרגע ולא רלבנטי כבר לצורך הראלי, פשוט מאד.

 

אבל מכיוון שנדב מתעקש התקנון אומר ככה-

 

בזמן הראלי אסור להחליף מנוע או שילדה של רכב מתחרה, לגבי המנוע מקבלים כאמור קנס של 5 דקות ומדובר בהחלפה אחת בלבד, בהנחה שההחלפה בוצעה לפני הזינוק לראלי (כמו שלואב עשה עכשיו) .

מותר להחליף מגדש טורבו אחד לכל מכונית, פעם ביום, הכוונה כמובן רק למכוניות WRC , כל חלק חילוף כזה מקבל מיספור ופלומבה לפני הראלי ורק בו מותר להשתמש . אסור לצבור חלפים, כלומר באם לא החלפת יום אחד אין אפשרות לשני חילופים ביום אחר, לא החלפת , אבוד.

מותר להחליף גיר ודיפרנציאלים במכונית רק פעם אחת במהלך ראלי ושוב , הכל ממוספר ומסומן .

 

מעט דגשים - לכל מכונית יצרן מותר להחליף עד 5 מנועים בשנה , לקבוצות M2 , חצי רשמיות למשל שרשומות לפחות מ-15 מרוצים מותר החלפת 3 מנועים בלבד.

 

מכיוון שמרוצי הראלי השנה מחולקים לקבוצות או זוגות , כל קבוצה אמורה להגיש ולהציג חלקים לבדיקת השופטים ולאחר סימונם רק בחלקים הללו מותר להשתמש, שוב בהגבלה על הכמות , אבל זה יהיה ממש מיותר לרדת כרגע לפרטים קטנים.

 

מי שבאמת רוצה לרדת לפרטים הקטנים, מוזמן לאתר של ה-FIA - http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/453A0607C228FAAEC12573DE002E29D4/$FILE/2008_WRC_Regulations_17_Dec.pdf?Openelement

 

מסעיף 20 והלאה יש הסבר מעניין מה מותר ואסור.

אני עכשיו אחרי ארוחת השבת עם הרבה יין אדום...:lol: אז ממש אין לי חשק לפרט...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיימנו את SS-3 ולאטבלה מוביל אבל לואב ממש קרוב ומצמצם פערים, 4 שנ' בכניסה ל-SERVICE הראשון של היום.

GG גאלי עף מהדרך , איבד זמן יקר ונפל למקום התשיעי.

 

פטר סולברג סובל מבעיות בלמים קשות באימפרזה שלו, לטענתו לו היו לו בלמים כלל בקטע הראשון ורק לאחר טיפול חירום בקטע קישור שבו ביטל בלם בגלגל אחד הרכב חזר לנסוע.

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

קטע רביעי, לאחר חניית השרות ופטר סולברג עושה את הזמן הטוב ביותר, לאטבלה שני מגדיל את הפער מלואב ל-7 שנ', אחרי שאלוף העולם מסיים רק רביעי.

שלישי מסיים אטקינסון שמראה יציבות בינתיים .

הירבונן חמישי , 2 שנ' איטי יותר מלואב בקטע הזה והוא בפיגור של 23 שנ' בסה"כ .

 

 

זוהי הפעם השנייה שהם עוברים על הקטע הזה היום ושימו לב להפרשים בזמנים -

פטר סולברג הוריד 20 שנ' .

אטקינסון הוריד 9 שנ'

לאטבלה הוריד 8 שנ'

לואב הוריד 14 שנ'

הירבונן הוריד 14 שנ' .

 

בשלב הזה "הלכלוך" על השביל היה אמור להשפיע פחות , הזמנים יותר מהירים אמנם אבל עדיין יש השפעה לעפר .

כל ההפרש בין הירבונן ללאטבלה הוא 2 מכוניות ובכל זאת הפיני הצעיר יותר מהיר. מה אתם אומרים ?

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

SS-5 ואם זו לא טעות לאטבלה מהיר מהירבונן ב-40 שנ' בקטע הזה .

לאטבלה משפר את הזמן שלו מהפעם הקודמת שעברו בקטע הזה, SS2 , ב-14 שנ' .

 

לואב איטי מלאטבלה ב-2 שנ' , פטר סולברג איטי ב-9 שנ' וממוקם שלישי בדרוג השלישי כרגע בדקה.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי

למה לדעתך לואב איטי מלטבלה?

יכול להיות שזו טקטיקה?

יכול להיות שזה פחד מפאנצ'ר? או אולי איפוק שלטבלה עדיין לא מסוגל לו?

 

מעניין

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

בזמן שישנתם יארי מאטי המשיך להגדיל את הפער, ניצח את SS5 , לואב ניצח את SS6 ולאחר מכן נערכו שני ה-סופר ספיישל ושם פטר סולברג, ממש כמו בשבדיה, ניצח אחד , השני הלך ללואב שציצמם מעט את הפער מלאטבלה לכדי 9.6 שנ' בסוף היום הראשון .

 

לשאלה של לסלי - לא רק אתה מופתע ממהירותו של לאטבלה, כולם מופתעים ממנו וביחוד בן קבוצתו מיקו הירבונן שאומר שידע שלאטבלה יהיה מהיר ממנו ביום הראשון אבל לא תאר לעצמו שבכזה הפרש.

בסוף היום הראשון הירבונן ממוקם חמישי , דקה ועשר שנ' הפרש .

לגבי לואב...טקטיקה פשוטה , כמו שהזכרנו רבות , הוא לא רוצה לזנק ראשון ביום השני ולנקות לכולם את השביל , עשר שניות הן טווח ביטחון בדיוק מתאים והמבחן הגדול של יארי-מאטי יהיה כשיזנק ראשון, היום, שבת .

 

לכל חובבי GG גאלי נכונה אכזבה (אגב, יש לו עוד מעריצים חוץ ממני ? ) הוא בחוץ עם פגיעה בכלוב הבטיחות שספג מכה חזקה בעקבות התאונה של גאלי בקטע הרביעי.

הכלוב לא ספג חבטה ישירה, אלא המתלה האחורי אבל כתוצאה מכך שהכל מורכב יחד והכלוב הרי מחזק ומחזיק את הרכב הוא פשוט התעקם. לשופטים לא נותרה ברירה אלא להודיע לנהג האיטלקי שאין לו שום אפשרות להמשיך. חבל.

 

Kopecky1.jpg

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אני לא בטוח שזו טקטיקה פשוטה. לואב מתעקש שהוא מנסה כל מה שהוא יכול ולא מצליח לתפוס את לאטוולה. אולי הוא סתם מבלשט אותנו אבל עדיין - ההישג הזה של הפיני המאוד צעיר הזה הוא מדהים. נדע בוודאות ביום השלישי. אני חייב להגיד שאם לאטוולה מנצח כאן זה יהיה פשוט לא יאומן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני אל תהיה נאיבי ואל תאמין לכל מה שלואב אומר לתקשורת.

 

אתה לא מצפה שהוא יבוא ויגלה את התוכניות שלו לגבי הראלי ומתי לתקוף. שים לב שהוא שומר רק על מרחק הביטחון שהוא צריך.

אם לאטבלה היה ממש יותר מהיר ויותר טוב ממנו הפער היה צומח משמעותית. לואב יודע בדיוק מה הוא עושה.

אגב- זה לא גורע כהוא זה מהמהירות של לאטבלה .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

SS-9 החל, הקטע הראשון של היום השני וסבסטיאן לואב תוקף , מנצח את הקטע .

לאטבלה, שזינק ראשון מאבד כמעט 10 שנ' יתרון בקטע הזה מול לואב. הירבונן מסיים שני את הקטע בהפרש של כמעט 7 שנ' מלואב והוא עדיין חמישי בדרוג הכללי.

 

מי שמגלה יציבות מדהימה הוא כריס אטקינסון, שלישי בקטע ו-3 שנ' מהיר מפטר סולברג , הוא עדיין שלישי בדרוג הכללי.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

SS-10 לואב וסורדו מנצחים את הקטע ולואב עולה לראש הדרוג, לאטבלה מסיים שלישי כמעט 5 שניות פיגור ויורד למקום השני בדרוג הכללי.

הירבונן מסיים חמישי והוא עדיין בפיגור של יותר מדקה בדרוג הכללי.

 

אטקינסון יציב ומוכיח שהסובארו עדיין מסוגלת לתת תצוגה טובה .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

SS-11 פטר סולברג בחוץ אבל זה לא ישפיע על מהלך הראלי כמו שלא הרגשנו אותו עד עכשיו.

 

לואב שולט בראלי אבל הירבונן קובע זמן כמעט כמו של הצרפתי בקטע הזה.

דני סורדו מנצח את הקטע ומוכיח כי הבעיה מהקטע הראשון הרסה לו ראלי שיכול היה להיגמר בצורה נפלאה וחבל.

לאטבלה מאבד עוד 1.7 שנ' .

 

בדרוג הכללי הירבונן רחוק דקה ו-11 שנ' מלואב ואם הוא רוצה להספיק "לתפוס את הרכבת" הוא חייב לצמצם זמנים.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

SS-12 ולואב מוכיח שהוא שלוט ומגדיל את הפער ל-12.9 שנ' מלאטבלה , אטקינסון שוב שלישי והירבונן שוב נופל, מאבד בקטע הזה כמעט 3 דק' !!!

 

נגמר הלופ הראשון של הבוקר ואחרי SERVICE קצר יחזרו כולם לסבב נוסף .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי, איפה אפשר לראות שידור חוזר? (פשוט פיספסתי... וגם יש לי לימודים אז לא יוצא לי לראות...).

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

שידור חוזר של מה...? אם הכוונה ל"ראלי עולמי" - אני לא יודע שיש שידור חוזר.

 

SS-13 ולואב מהיר מלאטבלה ב...53 שנ' !!! הפער בצמרת נפתח וכנראה שיהיה מאד קשה לסגור אותו .

 

חוב קטן מקודם . ב-SS-12 הירבונן סבל מפנצ'ר בצמיג הקדמי ימני , מה שגרם לו לאבד כ-4 דק' וכנראה את הראלי כולו.

 

כריס אטקינסון קופץ לו למקום השני כעת, 8 שנ' לפני לאטבלה .

 

הירבונן מסיים את הקטע , 8 וחצי שנ' איטי מלואב והוא חמישי בדירוג - 4 דק' ו-11 שנ' פיגור.

 

מי שעבר אותו הוא הנינג סולברג שמסיים שני את הקטע מהיר ב-2 שנ' מהירבונן.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...