Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שידור חוזר של ראלי WRC, באינטרנט, טלויזייה או משהו אחר...?

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב

 

סבסטיאן לואב סיים את היום השני בהובלה כזו שאם לא יקרה משהו לא צפוי...הנצחון שלו.

יארי-מאטי לאטבלה סבל בשני הקטעים המהירים האחרונים של היום בבעיות בלחץ הטורבו, שכנראה נבעו מהאויר הדליל במקסיקו, יחד עם בעיה באחד מצנורות האויר בפוקוס.

לאטבלה איבד כ-2 דק' מה שכנראה סיימו לו את השאיפות לניצחון.

 

כריס אטקינסון מטפס למקום השני, מוכיח שהסובארו הקשישה עדיין מסוגלת וכנראה שיחת העידוד של דיויד ריצ'ארדס כן נתנה לו מוטיבציה. אטקינסון במידה ויסיים את ארבעת הקטעים האחרונים שנותרו היום במקום השני, יסיים במיקום הגבוה ביותר שלו בקריירה. הישג נהדר לנהג האוסטרלי החביב.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
(אגב, יש לו עוד מעריצים חוץ ממני ? )

 

את GG גאלי קשה שלא להעריץ. 2 דברים שזכורים היטב זה הכאפה והקללות שנתן לנווט שלו והלינק הבא (בעיקר הקטע האחרון)

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

לראות את זה LIVE זה פשוט יותר ממומלץ !

 

בינתיים קטע 18 בוטל בגלל הקהל ו-19 שייך להירבונן, שמחת עניים...

 

בכל מקרה לואב ראשון לפני הסופר-ספיישל , שני אטקינסון , שלישי לאטבלה ורביעי הירבונן בהפרש של שתי דקות וקצת.

 

עכשיו נחכה לאקשן.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אם הירבונן מסיים רביעי הוא עדיין מוביל האליפות - 21 נקודות מול 20 של לואב. בכל מקרה זו פתיחה מעולה לעונה ויש הרבה ציפיות להמשך. ה-SSS האחרון מתחיל עוד 20 דקות!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נו, אז לכל אחד מהשלישיה יש יתרון מסוים על האחר - ואנחנו דאגנו שיהיה משעמם... (כמובן שלך תדע - לואב עוד עלול לפתוח פער במרוצים הקרובים).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא הצלחתי לראות כלום באתר של ה-WRC, אבל לא משנה. לואב מנצח, אטקינסון שני בתוצאת שיא בקריירה, לאטוולה שלישי, הירבונן רביעי וסולברג איבד יותר מדקה בסטייג' הקצרצר (תקלה?) והוא חמישי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סבסטיאן לואב הוכיח טוב מאד לכולם מדוע הוא ארבע פעמים אלוף עולם בראלי ומדוע התאונה בראלי שבדיה הינה מיקרית והיא רק חלק מהספורט הנפלא הזה שקרוי אליפות העולם בראלי.

כל הצוותים הגיעו לראלי מקסיקו, הסיבוב השלישי של אליפות העולם תוך ידיעה שסבסטיאן לואב הצהיר כי הוא חייב לנצח את הראלי ולהחזיר לעצמו את הניקוד שאיבד בתאונה בראלי שבדיה, ניקוד חשוב לכל אחד ששואף לאליפות עולם ובייחוד לנהג הצרפתי שרוצה אליפות נוספת, חמישית במספר.

ראלי מקסיקו הינו ראלי העפר הראשון של השנה וככזה היו באויר הדליל של מקסיקו הרבה שאלות, ביניהן איך יחזיקו מעמד הצמיגים החדשים של פירלי , ה-STALLION , ומה יהיה מצב התקרים לנוכח העפר הקשיח, בנוסף כולם רצו לדעת איך יתפקד מיקו הירבונן כמוביל אליפות העולם שיאלץ לזנק ראשון ולמעשה לנקות לכולם את הדרך ביום הראשון. עוד שאלה שעלתה ברחבת השרות במקסיקו הינה עד כמה ישפיע הניצחון בשבדיה על יארי-מאטי לאטבלה ואיך תהיה יכולת הנהיגה שלו על עפר לעומת השלג השבדי.

לכל השאלות הללו קיבלנו תשובות מיד כשהחל הראלי ביום שישי .

מיקו הירבונן החל לסבול מכך שזינק ראשון כבר מהזינוק לקטע הראשון, הוא איבד זמן בכל קטע וקטע ונראה לעיתים ממש אובד עצות, לנו לא נותר אלא לרחם עליו.

מי שניצל את מצבו של הירבונן היה בן קבוצתו לאטבלה שאמנם זינק שני ואמור היה לסבול משביל שהוא עדיין מלוכלך אבל מסתבר שהוא הסתגל טוב יותר לעובדה הזו והחל לקבוע זמנים מהירים ביותר .

לואב שזינק שלישי שמר את הנהג הפיני המעיר בהישג יד ולמרות שפיזר דיווחים לתקשורת כי הוא נותן את כל מה שיש לו ולא מצליח לתפוס את לאטבלה המהיר, ניכר היה כי הוא נוהג בנהיגה טקטית מזהירה ושומר היטב על פער קבוע מלאטבלה, פער שיאפשר לו לזנק ביום השני מהמקום השני ולא לסבול מהלכלוך על השבילים המקסיקנים.

מי שהפתיע אולי יותר מכולם ומגלה בגרות ובשלות מאז תחילת העונה היה הנהג האוסטרלי של קבוצת סובארו, כריס אטקינסון. בעיתונות זרה פורסם כי דיויד ריצ'ארדס כינס אליו את שני הנהגים שלו, פטר סולברג ואטקינסון והודיע להם חד משמעית כי עליהם להתאמץ יותר ולהשתדל להוציא מעט יותר ממכוניות הסובארו שלהם וכל זאת למרות שאלו מכוניות משנת 2007 והמכונית החדשה תגיע כנראה רק בקיץ.

כריס אטקינסון הוכיח כי הפנים את תוכן השיחה ועשה בדיוק את המוטל עליו. המנהל הטכני של סובארו אמר כי מנוע הסובארו סובל הכי מעט בתנאי האוויר הדליל של מקסיקו ואטקינסון ניצל זאת מהרגע הראשון כאשר התברג באופן כמעט קבוע בשלישייה המובילה ולבסוף נהנה מחוסר מזל נוסף של צמד הפורדים ובעיקר של לאטבלה בכדי לסיים את הראלי המקסיקני במקום השני, הישג שיא לנהג האוסטרלי של סובארו שהספיק השנה כבר לבקר על הפודיום בראלי מונטה-קרלו, כאשר סיים שלישי , עתה הוא קפץ מדרגה אחת מעלה, למקום השני , מוכיח כי גם מבחינתו זו לא בושה לחשוב על ניצחון בהמשך העונה.

ואם כבר נגענו בבעיות מכניות בקבוצת פורד ובחוסר מזל שם הרי שהירבונן היה זה שסבל מתקרים, פעמיים ולאטבלה סבל מבעיות במערכת הטורבו , צינור לחץ שנקרע ופגע קשות בתפקוד המנוע. השלמות של ראלי שבדיה נעלמה כלא הייתה.

כאשר סבסטיאן לואב עלה על הפודיום אף אחד שם כמעט כבר לא זכר איך החל סוף השבוע הזה בעבורו . בדרך אל קטע ה- SHAKE DOWN סבל הצרפתי מבעיות מנוע קשות וחזר לרחבת השרות לקבל תיקון, הפתרון היה החלפת מנוע והשופטים אצו רצו וקנסו את אלוף העולם בחמש דקות, כפי שכתוב בתקנון, קנס על החלפת מנוע . סיטרואן הגישו ערעור בטענה כי כעת מותר להם להחליף מנוע פגום ולאחר ויכוח וישיבה סוערת הוחלט כי המכונאים יחזירו את המנוע שפורק (ותוקן בינתיים...) והקנס בן החמש דקות יבוטל...וכך היה . לואב זינק לראלי ללא קנס והשאר שייך להיסטוריה, זו שכתבה כי לואב בדרך לניצחון הארבעים שלו ושל דניאל אלנה הנווט שלו באליפות העולם בראלי .

עכשיו נשארים הצוותים ביבשת אמריקה לעוד ראלי עפר, ארגנטינה . יהיה מעניין.

 

 

דובי

Atkinson2.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אגב- גם אני לא הצלחתי לראות כלום, רק ראיונות עם הנהגים.

 

לגבי הנינג - אני בטוח שהוא קיבל הוראה ממלקולם ווילסון להוריד רגל ולא משנה מה יספרו לנו מעבר לזה .

נקודות יצרנים חשובות לפורד מאד.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

להוריד רגל? מדובר בדקה שלמה מאחור בסטייג' של 4 דקות! נראה לי שזה יותר מזה. מה גם שהנינג לא מועמד לנקודות עבור סטובארט בראלי הזה, אלא עבור מונצ'י (שלא ממש מתחרה באף אחד).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דובי, רוני והשאר

אני חייב לדעת משהו!

איך לעזאזל נהג מצליח לשמור על פער של עשר שניות מהנהג שלפניו במשך יום שלם? עשר שניות!!! מספיק פיהוק אחד והזמן עבר :-P.

איך נהג מצליח לא לתת את כולו בכל רגע אפשרי?

לדעתי מדובר בכשרון מדהים שהוא אולי הגורם מספר אחד של ההצלחה של לואב.

מדהים איך על הסטייג' הראשון של היום השני (כשלואב צריך להתחיל לפתוח פער נוח כדי שיזנק ראשון ביום השלישי) הוא כבר מצמצם את הפער עם לטבלה ל- 0.1 שנ'!

בסטייג' השני הוא כבר מוביל ומאז הסיפור ידוע...

מ-ד-ה-י-ם! לא יאמן.

 

לסלי

 

(רוני, אתה מגיע למפגש של דובי בחמישי?)

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

מאד פשוט...:wink:

שלב ראשון - אתה צריך שיקראו לך סבסטיאן לואב.

שלב שני- אתה צריך לנהוג בסיטרואן - עדיפות ל-C4 WRC אדומה .

שלב שלישי - תן ל"ילד" מתלהב וחסר ניסיון דוגמת לאטבלה ללחוץ...השאר כבר ידוע.

 

ועכשיו ברצינות - נהג מנוסה כמו סבסטיאן לואב יודע מה זה אומר מבחינתו לנהוג 100 אחוז או רק 70 אחוז.

בנוסף, הוא מקבל לפחות פעם אחת באמצע כל קטע דיווח שאומר מה המצב של האחרים מולו ויודע באם ללחוץ או להרגיע קצת.

ובנוסף לכל זה אסור לשכוח את תנאי הדרך שמסייעים .

 

 

זהו, פשוט, כבר אמרתי ?

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...