Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנתי מנעול הגה דרך אי.ביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מנעול נוסף שראיתי באי ביי הוא מנעול דיסק עבור אופנועים,המנעול מולבש על דיסק הגלגל וברגע שהוא מוזז המנעול מתחיל להשמיע אזעקה צורמת.

עדיין לא מספיק עבור הגנה לאופנוע ולא מבטל את השימוש בשרשרת.

 

 

 

 

 

 

ל'

זה העיקר - לא ?

בכל אופן סבבה, באמת הופתעתי שחובבת "חסר פחנועים" זה חדש לה, ואכן זה לא חדש

פורסם

היה המשך למשפט שכתבתי, טוב זה כבר לא משנה.

:roll:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ludu, הרגת אותי מצחוק :)

אתה מדבר על גנב אמיתי או עריית ת"א?

ואיך אתה כלכך בטוח שהאוטו נלקח עם גרר?

 

האוטו נגנב 3 פעמים.

פעם אחת מצאו אותו בשטחים...

פעם אחת חצי מפורק מתחת לבית...

ובפעם השלישית האוטו פשוט לא היה שם,

ולא היו כל סימני פריצה על הכביש.

כמו כן האוטו היה עם מנעול הגה ומערכת עטלף.

הוא נגנב לפני 0:00 בלילה.

ואני לא גר בת"א...

פורסם
האוטו נגנב 3 פעמים.

פעם אחת מצאו אותו בשטחים...

פעם אחת חצי מפורק מתחת לבית...

ובפעם השלישית האוטו פשוט לא היה שם,

ולא היו כל סימני פריצה על הכביש.

כמו כן האוטו היה עם מנעול הגה ומערכת עטלף.

הוא נגנב לפני 0:00 בלילה.

ואני לא גר בת"א...

 

איזה אוטו? והאם היו לו שיפורים חיצוניים מושכי עין?

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם
גולף דיזל...אפילו לא היו לו חישוקי מגנזיום.

ת'אמת, גנבו אותו בשביל חלקי החילוף שלו...

 

די נו גם לי יש גולף דיזל :(

ביאסת אותי עכשיו.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

זה https://www.disklok.com/images/lok100.gif

מנעול ההגה שאני משתמש בו, שקניתי בהזמנה מחו"ל. הוא פותר את הבעיה של חיתוך ההגה.

אמנם קצת כבד בשימוש, אבל אחד האמצעים היעילים נגד גניבה.

 

מה שאתה קנית, אפשר למצוא דברים דומים בארץ, אבל כמו שאמרו לך, הם לא שווים יותר מדי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
גולף דיזל...אפילו לא היו לו חישוקי מגנזיום.

ת'אמת, גנבו אותו בשביל חלקי החילוף שלו...

 

בשטחים חוגגים על המנועים והחלקי חילוף של האוטו הזה.

גנבו לנו מהבית סיאט קורדובה 2001 SDI ופולו קלאסיק שנת 2000 SDI בפחות מ-5 חודשים.

עכשיו יש עוד פולו SDI שנת 99, נראה כמה זמן היא תשרוד :roll:

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם
זה https://www.disklok.com/images/lok100.gif

מנעול ההגה שאני משתמש בו, שקניתי בהזמנה מחו"ל. הוא פותר את הבעיה של חיתוך ההגה.

אמנם קצת כבד בשימוש, אבל אחד האמצעים היעילים נגד גניבה.

 

מה שאתה קנית, אפשר למצוא דברים דומים בארץ, אבל כמו שאמרו לך, הם לא שווים יותר מדי.

 

מה הבעיה לחתוך את הקצה של הידית ולהשאיר את המנעול על ההגה? הוא עגול ואפשר לסובב אותו כרגיל אחרי שחותכים את הקצה (החלק עם השחור).

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

לחבר שלי יש פולו SDI

כבר כמה פעמים הוא מצא סימני פריצה עליה.

 

חלקי החילוף לדיזל, לצערי, אכן מאד מבוקשים

בעיקר כנראה הולכים למוניות...

פורסם
מה הבעיה לחתוך את הקצה של הידית ולהשאיר את המנעול על ההגה? הוא עגול ואפשר לסובב אותו כרגיל אחרי שחותכים את הקצה (החלק עם השחור).

מי שתכנן את המנעול לא היה טיפש. הפטנט בו שהוא מסתובב חופשי על ההגה ולא מסתובב יחד עם ההגה, וגם אין גישה לנעילת ההגה המקורית של היצרן בשביל לחבל בה. גם ה"חיתוך" שלך לא כל כך פשוט, נדרש מסור דיסק ל"חיתוך" הזה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...