Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

מעוניין לקנות רכב מסוג סוזוקי בלנו שנת 96-98.רכב בין היחידים שמוצא חן בעייני מרכבים עד 30000 ש"ח.רוב התגובות מאנשים שיצא להם להפגש עם בלנו שאוטו מצויין.

הייתי רוצה לדעת קצת יותר(דברים יותר מדויקים,לא רק שהוא מצוין)על הרכב:

-האם אוטו חסכוני?

-האם אוטו אמין ויושב טוב על הכביש?

-אוטו בעיתי או לא?

-תחזוקה כללית,יקר או לא?

 

אשמח לשמוע דברים חדשים וחשובים לפני קניית רכב.

תודה מראש.

פורסם

לי יש בלנו 97 כבר כחצי שנה ואני בעיקרון מרוצה.

הרכב הוא לא מהחסכוניים ביותר אבל הוא סביר - 1:11 בנסיעה שרובה עירונית.

תחזוקה כללית - ממה שראיתי אצלי וגם אצל עוד שני אנשים בעלי בלנו - נמצאים במוסך רק לטיפולי 10,000

האוטו אמין, זה ידוע. בנוגע ליושב טוב על הכביש - פה מתחילה הבעיה, אני מציעה לך לנסוע ברכב פעם פעמיים לפני שאתה קונה אותו. מרגישים כל בור שיש בכביש, אם זה לא מפריע לך אז כדאי לך לקנות אותו...

תחכה למצוא רכב שהוא יד נמוכה וק"מ נמוך יחסית - יש הרבה אנשים מבוגרים שמוכרים - תחכה קצת וזה ישתלם....

 

מקווה שעזרתי

פורסם

תודה רבה.

לגבי חסכון,בדרכים עירוניים ציפיתי לכזה יחס.גם קראתי פה בפורום שבכבישים בין עירוניים אוטו מגיע ל 1:15.

לגבי יושב טוב ומרגישים כל בור,האם זה בעיה של כל רכב שעד 30000 ש"ח???או שזה ספציפי של בלנו?

×
×
  • תוכן חדש...