שלום לחברי הפורום!
ברצוני לרכוש רכב מדגם רנו מגאן קופה.נתונים של הרכב:יד 3,ק"מ 140000,שנת 2001,אוטומאט,מנוע 1600.חיצוני ופנימית נראת שמורה מאוד,בעל הרכב איש היי טק.
בנתונים האלו הידע שלי לגבי הרכב נגמרה.מבקש את עזרתכם בכמה שאלות חשובות:
1. האם בכללי רכב טוב,או עדיף לא להתקרב אליו ולחפש רכב אחר?
2. האם רכב חיסכוני מבחינת הדלק?
3. האם רכב עושה בעיות מכאניות?
4. חלקי חילוף וטיפולים-יקר או לא?
5. האם יש לרכב שוק ואכל למכור אותו בהמשך?
6. ובנוסף אם מישהו יכול להוסיף משהו שלא הוגדר קודם מאוד אשמח.
תודה רבה מראש,הדעה שלכם חשובה לי מכיון שאומד לפני התלבתות קשה.