Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי על הדלק לא משלמת חברת הליסינג אלא המעסיק שלך.

כלומר - 2500 שקל הם על הרכב בלבד, כאשר הדלק הוא על המעסיק.

 

המעסיק שלי הוא חברת הייטק סטנדרטית לגמרי. קשה לי להאמין שהחברה "התנדבה" לממן לי את הדלק בסכום של 1500 ש"ח לחודש, זה לא שהנסיעות שלי ברכב הליסינג קשורות איכשהו בעבודה.

אני מאמין (ואולי טועה בענק) שעלות הדלק משוקללת איכשהו בעלות הליסינג עבורי, ושהחברה לא מסבסדת אותי (או את משתמשי הליסינג האחרים).

פורסם
בין 2500 ל-3000 ההפרש לא גדול מספיק, לטעמי, בכדי להצדיק את הטרחה שבאחזקת רכב חדש משל עצמך.

 

המשוואה משתנה כשאתה קונה רכב משומש ב-50K. החישוב שערכתי משתנה משמעותית:

 

רוני - רכב בשווי 50K ש"ח לנסועה של 30K בשנה זה קצת מסוכן. סביר להניח שמדובר יהיה ברכב ש"מיטב שנותיו" כבר מאחוריו, ושימוש אינטנסיבי כזה יעמיס לא מעט על המכלולים הלא-חדשים, ויקצר את ההפוגות שבין הביקורים במוסך.

אני מצטרף למשפט הראשון שלך - בשביל 500 שקל הפרש לא שווה הטירחה של להחזיק רכב חדש משל עצמך, ובפרט אם מדובר ברכב סטנדרטי ונפוץ.

 

 

שי.

פורסם

החברות "מסבסדות" את הליסינג כחלק מתנאי ההעסקה. בדרך-כלל עדיף למעסיק לסבסד את הליסינג, מאשר לשלם לעובדים הוצאות נסיעה, והוצאות רכב שעלולות מבחינתו להגיע לסכומים גבוהים. במקרה שאין הוצאות נסיעה במסגרת העבודה, הרי שסבסוד כזה הוא סוג של הטבה.

פורסם

אכן, המעסיק שלי נושא את הוצאת הדלק של1300 ש"ח לחודש

במקום לספק הסעה.

אבל זאת לא הוצאה מוכרת בשבילו? כלומר יש לו החזר מסוים לא?

×
×
  • תוכן חדש...