Jump to content

orion16

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של orion16

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אכן, המעסיק שלי נושא את הוצאת הדלק של1300 ש"ח לחודש במקום לספק הסעה. אבל זאת לא הוצאה מוכרת בשבילו? כלומר יש לו החזר מסוים לא?
  2. היי תודה לכולם אז מה עדיף ליסינג? יש לי אופציה כזאת הורדה של 2500 ש"ח ברוטו+תקציב דלק של 1300 לחודש. כך עולה לי הרכב 2500 ש"ח נטו העניין הוא שעקב העלאה של שווי המס זה מתחיל להיות אי כדאי כי אחרי ששווי המס יגיע ל2400 הרכב יעלה לי קרוב ל 2900 ש"ח נטו אם לא 3000 ש"ח. האם זה עדיין שווה? אולי כדאי לקנות רכב בשווי 50K האם העלות שלו לחודש תהיה פחות? תודה.
  3. כמה צריך לעלות לחודש אחזקת רכב בהנחה שאני מחזיק אותו 3 שנים שווי הרכב 115,000 חדש 1600 סמ"ק (מאזדה 3,C4,307) ק"מ שאעשה כל שנה הוא 28,000--30,000 טיפולים+טסט+ביטוחים(כולל מקיף)+ירידת ערך+דלק+תאונות. ואם שכחתי משהו תקנו אותי. תודה על העזרה .
  4. כמה צריך לעלות לחודש אחזקת רכב בהנחה שאני מחזיק אותו 3 שנים שווי הרכב 115,000 חדש 1600 סמ"ק (מאזדה 3,C4,307) ק"מ שאעשה כל שנה הוא 28,000--30,000 טיפולים+טסט+ביטוחים(כולל מקיף)+ירידת ערך+דלק+תאונות. ואם שכחתי משהו תקנו אותי. תודה על העזרה .
×
×
  • תוכן חדש...