היי תודה לכולם
אז מה עדיף ליסינג? יש לי אופציה כזאת
הורדה של 2500 ש"ח ברוטו+תקציב דלק של 1300 לחודש. כך עולה לי הרכב 2500 ש"ח נטו
העניין הוא שעקב העלאה של שווי המס זה מתחיל להיות אי כדאי
כי אחרי ששווי המס יגיע ל2400 הרכב יעלה לי קרוב ל 2900 ש"ח נטו אם לא 3000 ש"ח.
האם זה עדיין שווה?
אולי כדאי לקנות רכב בשווי 50K האם העלות שלו לחודש תהיה פחות?
תודה.
כמה צריך לעלות לחודש אחזקת רכב בהנחה שאני מחזיק אותו 3 שנים
שווי הרכב 115,000 חדש 1600 סמ"ק (מאזדה 3,C4,307)
ק"מ שאעשה כל שנה הוא 28,000--30,000
טיפולים+טסט+ביטוחים(כולל מקיף)+ירידת ערך+דלק+תאונות.
ואם שכחתי משהו תקנו אותי.
תודה על העזרה .
כמה צריך לעלות לחודש אחזקת רכב בהנחה שאני מחזיק אותו 3 שנים
שווי הרכב 115,000 חדש 1600 סמ"ק (מאזדה 3,C4,307)
ק"מ שאעשה כל שנה הוא 28,000--30,000
טיפולים+טסט+ביטוחים(כולל מקיף)+ירידת ערך+דלק+תאונות.
ואם שכחתי משהו תקנו אותי.
תודה על העזרה .