Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, הסאב המדובר הוא FOCAL 33V2.

הסאב הפסיק לעבוד במהלך שמיעה (לא כ"כ גבוהה) , התנגדויות על הסלילים תקינה.

כאשר דוחפים את הסאב פנימה הוא עובד לכמה שניות ושוב מפסיק לעבוד.

בבדיקה מול מתח 12 V ניכר שהסאב עובד , אך עובד באיטיות מוגזמת, כלומר התגובה ממש איטית.

 

יש לציין שזאת הפעם השנייה שיש לי את הבעיה הזאת רק עם סאב אחר.

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

מה שאת מתאר, שכשאתה דוחף אותו פנימה הוא מתחיל לעבוד ואז מפסיק נשמע כמו בעיה בסליל.

עיקום של הסליל, יכול להיות שבזמן עבודה של הסאב משהו בבגאז' פגע בו?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אדון סאב, מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד (עם דגש על מאוד) הגיוני שפגע בו משהו בזמן העבודה.

זהו הסאב השני שקורה אותו הדבר בדיוק ושני הסאבים ללא גריל.

כך שהתאוריה שלך הגיונית מאוד.

פורסם

nakamichi PA2100

סביבות ה-400 RMS ב-2 אוהם.

גיינים יחסית סגורים (המגבר ממש ממש לא מתחמם במהלך העבודה).

נחתך דרך ליין דריבר של SOLID AUDIO

פורסם

הייתה לי את אותה בעיה לפני שבוע בדיוק, הסאב לא עבד, כאשר דוחפים את הסאב פנימה הוא עובד לכמה שניות ומפסיק, פתחתי את הסאב וגילתי שנקרע אחד הכבלים, זה היה הכבל שמחבר בין הסאב לחוטים שבאים מכיוון הטרמנלים החיצוניים.

×
×
  • תוכן חדש...