Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רכשתי אתמול מתאם מהסוג הזה:

 

http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=3184

 

מה שרכשתי הוא של STLAB, עובד נהדר.

 

אפשר לחבר להתקן הזה כל סוג של HD בין אם זה IDE או SATA או SCSI ולא משנה מה הגודל של הכונן.

אפשר גם לחבר דרך התקן זה CD חיצוני בין אם זה DVD או CD רגיל.

 

אני רואה כאן המון אפשרויות טובות לתחום הרכב משום ש:

 

א. זה לא צורך זרם רציני - כל ממיר DC לAC פשוט יכול להרים את המכשיר הזה.

ב. אפשר לחבר נפחים אדירים או כונן DVD חיצוני ואז כל דיסק הוא 4.7 גיגה.

ג. אפשר לקחת מכשיר כמו IPAQ עם כניסת USB ולהפוך אותו למרכז מולטימדיה מדהים.

ד. אפשר לקחת HU עם כניסת USB ולהשתמש בזה כנפח אחסון.

 

אני יודע שיש HD יעודיים לרכב עם פאנל של פיקוד.

 

אבל זה נראה לי גם משהו שיכול להיות מאוד מוצלח, מה אתם חושבים?

 

יש הצעות ליישום? שיפור?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבעייה היחידה היא העמידות של רכיבי מחשב בשני דברים שהאוטו איננו מצטיין בהם:

1) חום. בדוק את שתי טמפ' הקיצון של הHD (או כל רכיב אחר שתחבר) לפני שתצלה אותם. רכיבי מחשב רגישים לחום והשמש הישראלית לא מיטיבה עם שום דבר.

2) זעזועים. הארדיסקים ייכולים להיות רגישים עד מאוד. אם ייקרוס בפנים הדיסק, או שמקפיצה לא נכונה העין תחטוף 'קטנה'.. גם לא נעים, במיוחד אם יש לך שם כמה GB טובים של שירים.

 

מעבר לכך, אני לא רואה כל סכנה. בודד ושים אותו במקום מרוחק משמש, שכבת ספוג דקה מתחתיו ויהיה בסדר אני מאמין. שווה את הניסוי.

פורסם

תודה בולי,

 

יש לי ג'יירוסקופ של דיסקמן ישן של סוני שאני מתכוון לנצל לצורך העניין, אני מודע למגבלות.

 

אם תחפש בזאפ אתה תמצא HD לרכב, רק שהפתרון שלי הרבה יותר זול.

 

אני מתכוון לעשות חיפוש בקרוב באלפיין אם יש להם מתאם לדיסק און קי כי אייפוד אני ממש לא מתכוון לקנות ולא רוצה להתקין.

 

אם מישהו יודע אם יש להם כזה דבר בשביל 9853 לא להתבייש ולשלוח לינק. אני ארים טלפון לאפריל טקליין כבר ביום ראשון לברר את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

http://www.sonicelectronix.com/item_8266_Alpine+KCA-620M.html

 

http://www.crutchfield.com/App/Product/Item/Main.aspx?i=500KCA620M&tp=1672

 

שים לב לביקורות:

כולם טוענים שזה מאכזב ושמתח היציאה של המכשיר אינו חזק מספיק ע"מ לתפעל הארד-דיסקים חיצוניים, מלבד כמה אנשים -

אצלך לא תהיה הבעיה הנ"ל, כיוון שקנית את המתאם.

 

אבל צריך לבדוק את זה יותר לעומק.

 

 

ויש את זה:

http://indashpc.org/vbullettin/viewtopic.php?t=61

 

פחות קשור לנושא, אבל עדיין לא פחות מעניין. ראיתי שאתה חובב פרוייקטים כמוני, אולי תפיק מזה תועלת כלשהי.

פורסם

תודה בולי - אני אברר על הKCA באפריל כבר ביום ראשון.

 

אם זה לא יצא משתלם, בטיסה הקרובה שלי מהעבודה לארה"ב אני חושב שזה יהיה הדבר הראשון שאני אקנה. (במידה וזה מתאים לHU שלי - אני מניח שכן...)

 

תודה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מחשבה שעברה לי עכשיו בראש - זה יכול להיות קצת מתסכל להעביר חצי טרה בייט שירים דרך מסך של 9853...

 

אבל אני אבדוק את זה בכל מקרה ביום ראשון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהחלט זו בעיה.

יש לי DOK בנפח 2 ג'יגה וזה סיוט לחפש בו שירים.

אופציה של דפדוף בין תקיות עוזרת,אבל עדיין זו בעיה.

לדעתי תקנה כונן 40 ג'יגה של נייד בסביבות ה250 שקל(גם עמיד יותר לחבטות) ותחבר אותו,אומנם זה "רק" 40 ג'יגה אבל שוב,לך תדפדף בין כ"כ הרבה תקיות.

לדעתי כונן רגיל של מחשב נייח לא ישרוד הרבה זמן ברכב בעיקר בגלל התזוזות הרבות ברכב.

אופציה אחרת,יותר יקרה,וגם פחות נפח,היא כונן פלאש,אין בעיה של חום,אין בעיה של תזוזה רבה,16 ג'יגה עולה סביבות ה700.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...