Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבוד לפורום


gil_24
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צחקתי כשקראתי על FS, נראה היה מהכתבה שאם אני מגיע למפגש שלהם אני אראה אותם שורפים צמיגים כמו בהפגנה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יש לי שאלה נכנסתי מסקרנות לאתר http://www.motorica.net/

מצאתי שם הרבה מחברי הפורום פה. וכנל אני מוצא אנשים גם בפורום PSI

השאלה למה? למה לשבור את הראש עם 3או4 פורומים?

מה רע ב CARS FORUM? אני חושב שזה הפורום הכי איכותי, ועל רמה!

סתם מתוך סקרנות!

פורסם

לכל פורום יש מטרות שונות.

PSI מאגד בעלי צרפתיות עם מפגשים וכו'. כנ"ל לגבי אופל והרודסטרים.

CF הוא יותר כללי ובד"כ אין מפגשים שלו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

על פי מה שאני יודע היה ריב במועדון החמש, שגלש לפורום... ובגלל זה הרבה אנשים עזבו את הפורום, לטובת "מוטוריקה"

חבל פעם הפורום היה הרבה יותר מעניין.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

כבוד.

ציטוט מ YNET-

"כיום מדובר בפורום הרכב הגדול ביותר ברשת. הוקם ב-2002 על-ידי שני חברים, ובמהרה הפך לקהילה מגובשת שמשוחחת על כל נושא שקשור במכוניות. בחמש השנים שחלפו הצטרפו לפורום זה יותר מ-31,000 חברים, שפרסמו יותר מ-1.4 מיליון הודעות."

ההדגשה לא בציטוט המקורי.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
יש לי שאלה נכנסתי מסקרנות לאתר http://www.motorica.net/

... מה רע ב CARS FORUM? אני חושב שזה הפורום הכי איכותי, ועל רמה!

 

התשובה בגוף השאלה. CF כבר מזמן לא אותו פורום שהיה פעם, כי עם הכמות בא גם כל הזבל.

 

המנהלים נשחקו, למשתמשים הוותיקים כבר נמאס לענות כל יום על אותן שאלות לעצלנים שלא מטריחים את עצמם

לעשות חיפוש, ילדים בחופש הגדול/שביתה באים לשאול "איך אני הופך את השרייד שלי לרוצחט!!!!!11" וכן הלאה.

 

מוטוריקה הפך לאלטרנטיבה שפויה ואינטימית לחברים הוותיקים של CF. לא כל מי שחבר שם כותב באותו היקף כמו

פה, אבל נחמד לדעת שמדי פעם ניתן להתייעץ עם אנשים רציניים, ולא עם "ערימת ילדים".

 

מה שמטריד אותי יותר: למה כתוב שצוקרמן "נמנה בעבר על הנהלת הקארזפורום"? מה קרה שהוא הפסיק?

ומה שווה פורום בישראל ללא "נציגות פולין"? ברצינות... נראה לי שאפקט שמר הכה שנית. :shock:

פורסם

אתה לא צודק.

אני שנכנסתי לפורום הייתי אהבל, אחרי כמה שנים של קריאת הודעות סגנון מוטי וכל החברה עם הידע,

למדתי הרבה, ואני עדיין חושב שפה מתיחסים טוב לחברה החדשים.

דבר שני כל החברה החדשים הם יהיו הגרעין של הפורום בעתיד.

פורסם

זאת לא הייתה חוות דעת, אלא ציון של העובדות.

אתה יכול לא להסכים איתי, אבל זאת כבר תהיה התכחשות למציאות.

 

בכל מקרה, לא התכוונתי לפגוע בך או להעביר ביקורת על מה שאתה כותב.

בסה"כ ציינתי את הסיבות הנפוצות ל"הגירה" מ-CF, בין אם באופן חלקי, כמוני

וכמו משתמשים רבים אחרים, ובין אם באופן מלא, כמו שמר וקומפי שכבר לא איתנו.

פורסם

דריש צודק,

את רוב המנהלים (אם לא כולם) שפרשו מהפורום

(שמר, אישפוז, עמית קומפי ועוד) אפשר למצוא במוטוריקה.נט.

 

בכל מקרה - בטח כבוד לפורום,

קארזפורום באינטרנט.

הייתם מאמינים? :shock:

:screwy:


×
×
  • תוכן חדש...