Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבוד לפורום


gil_24
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתור מישהו שלא היה לו מושג במכוניות מעבר לכמה מופיע בספידומטר ואיך נראה כל סמל - הפרום הפציץ אותי בידע חיוני ועכשיו אני יכול גם לעשות טיפול 10K לאוטו, אני מבין איך כל דבר עובד אני יודע להבדיל בין עבודה ערבית לאחת שהיא לא.

 

אגב - התקופה היפה של הפורום לדעתי הייתה לפני כשנתיים, (אני חבר ממרץ 05..עד מתי? :p).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אחרי כמה שנים של קריאת הודעות סגנון מוטי וכל החברה עם הידע

 

תזכיר לי איפה מוטי?

כל החברה עם הידע? את חלקם אתה יכול עוד למצוא במוטוריקה.נט (ואפילו אחד מהם דופק ת'ראש בקיר בPSI :wink:)

פורסם

באתי, קראתי, רבתי, סולקתי, חזרתי, למדתי, רבתי, סולקתי, חזרתי, כתבתי, קניתי, לימדתי, רבתי, סולקתי, חזרתי, קראתי, למדתי, כתבתי, רבתי, סולקתי, חזרתי.

 

סה"כ 3 שנים בפורום,לא יודע מה הייתי עושה בלעדיו.

פורסם

מה שיותר מעניין זה איך ולמה נשכח מועדון VAG ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לדעתי CF הוא בכלל לא מה שהיה פעם.. נכון הוא הכי גדול מכל הפורומים השונים אבל האיכות לא מתקרבת למועדונים אחרים.

 

לכמה מחברי הפורום יש רכבי ספורט?

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

מי אמר שלכל חברי הפורום צריכים להיות רכבים ספורטיביים?

אתה לא צריך שיהיה לך רכב ספורטיבי כדי להיות חובב רכב ובשביל להתעניין בתחום.

 

בתור אחד שכותב הרבה בשני הפורומים, רמת ההתבטאות בCF דווקא יותר גבוהה מהפורום השני.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מי אמר שלכל חברי הפורום צריכים להיות רכבים ספורטיביים?

אתה לא צריך שיהיה לך רכב ספורטיבי כדי להיות חובב רכב ובשביל להתעניין בתחום.

 

בתור אחד שכותב הרבה בשני הפורומים, רמת ההתבטאות בCF דווקא יותר גבוהה מהפורום השני.

 

 

לאיזה פורום שני אתה מתכוון?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
ואיך זה קשור לאיכות התוכן בפורום עצמו :?

 

זה לא קשור.. אבל אם היית שם לב הייתה נקודה בסוף המשפט הראשון. וזה אומר שאמרתי מה שחשבתי ואז שאלתי שאלה שמעניינת אותי.

 

והשאלה הזאת לא קשורה אליך, אני יודע שלך אין רכב ספורטיבי.

 

 

לאייל אם אתה מדבר על VAG אז תדע שאני לא מסכים איתך. הרמה שם מאוד גבוהה גם במסגרת הפורום וגם במפגשים של המועדון

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

תראה את השרשור של GAD16V על הסקודה vRS ותחזור אליי עם רשמים לגבי רמת הדיון.

 

הרמה המקצועית בכל מה שקשור לרכבי VAG היא גבוהה וגם הרמה של החבר'ה, אבל רמת ההתבטאות של חלק מהאנשים (הצעירים),לפעמים יורדת מתחת לנורמלי (ואני מאוד פוליטיקלי קורקט כאן).

 

(אגב, אני הייתי במפגשים הראשונים החל ממפגש מס' 1, ובתקופה שלא היה לי VAG ספורטיבי (תקופת הגולף 1.6) פשוט הורדתי פרופיל וגם קצת פחות התעניינתי בהתרחשויות)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תראה את השרשור של GAD16V על הסקודה vRS ותחזור אליי עם רשמים לגבי רמת הדיון.

 

הרמה המקצועית בכל מה שקשור לרכבי VAG היא גבוהה וגם הרמה של החבר'ה, אבל רמת ההתבטאות של חלק מהאנשים (הצעירים),לפעמים יורדת מתחת לנורמלי (ואני מאוד פוליטיקלי קורקט כאן).

 

(אגב, אני הייתי במפגשים הראשונים החל ממפגש מס' 1, ובתקופה שלא היה לי VAG ספורטיבי (תקופת הגולף 1.6) פשוט הורדתי פרופיל וגם קצת פחות התעניינתי בהתרחשויות)

 

אני מאמין שאתה מכיר את רוח מועדון VAG ואת ההתבאויות שלו שלא נועדו לפגוע באף אחד

וגם במקרה של GAD שזורק מילים אבל הכול ברוח טובה והומור

אני חושב ש"רמת הדיון" שאתה מדבר עליה מתאימה באמת לפורום פתוח כגון CF שלא מכירים אחד את השני

VAG זה פורום אחר - חברותי ואמיתי יותר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
תראה את השרשור של GAD16V על הסקודה vRS ותחזור אליי עם רשמים לגבי רמת הדיון.

 

הרמה המקצועית בכל מה שקשור לרכבי VAG היא גבוהה וגם הרמה של החבר'ה, אבל רמת ההתבטאות של חלק מהאנשים (הצעירים),לפעמים יורדת מתחת לנורמלי (ואני מאוד פוליטיקלי קורקט כאן).

 

(אגב, אני הייתי במפגשים הראשונים החל ממפגש מס' 1, ובתקופה שלא היה לי VAG ספורטיבי (תקופת הגולף 1.6) פשוט הורדתי פרופיל וגם קצת פחות התעניינתי בהתרחשויות)

 

תעשה לי טובה... סליחה אם רמת ההתבטאות שלנו לא ברמה שמספקת אותך. לדעתי מה שקובע זה הידע של האנשים, מכוניות ספורט שלרוב הפורום יש ורמת המפגשים הגבוהה.

 

והכי חשוב חבר'ה טובים ולא פלצנים!

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

גם איביזה טורבו זה לא רכב ספורט.

 

זו איביזה רגילה עם מנוע חזק יותר :wink:

 

אגב, רכב ספורט, בהגדרתו, לא יכול להיות רכב שפותח ע"ב רכב רגיל. סתם לידע כללי.

 

לכן, במקרה הטוב, רכבים כמו 106 ראלי יהיו "ספורטיביים", ולא רכבי ספורט.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...