Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קח לדוגמא את האיטום שאיתמר עשה לעומת האיטום של אלי

או קורות ש X בנה נגד קורות של Y

 

גם בניות שהרבה זמן בפורום

 

עם דף אימות (כבר היו מתחזים)

מדפיסים את הלוגו של הפורום ומצלמים על רקע הבניה

פורסם

אני ההיתי מציע לשלב את זה באחד המפגשים של הפורום ככה יהיו שופטים כמו שצריך ונוכל לערוך "קרבות" בצורה קצת יותר מסודרת

אתם לא חושבים!?

 

דרך אגב רעיון פצצה!

 

 

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
זה רק נראה לי כנסיון להגביל את התחרות ?:lol: או אולי כנסיון לתירוץ מוקדם ?:lol:

אלי לא חשבתי עליך ככה . אתה חייב לזרום ולתת חופש בלתי מוגבל

 

 

עם תכנס לקישור אתה תראה למה הכוונה שלי.

אתה לא יכול לשפוט התקנה של מערכת של 1000 שקל. והתקנה בסיסית (מגבר על פלטת עץ, וחוטים מסודרים.)

מול ההתקנה של ישראל (ג'וניור 66) בההונדה פרלוד לדוגמא. שיש שם פיבר. 3 סאבים. ועוד.

 

כי מראש ישראל מפסיד.:evilbat:

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אלי תודה גם אני אוהב אותך :evil:

 

 

בעיצוב ובכמות המוצרים ניצחת! :twisted:

רק חבל שבכל השאר הפסדת בגדול! אולי תעשה משו בנידון?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

"

בעיצוב ובכמות המוצרים ניצחת! :twisted:

רק חבל שבכל השאר הפסדת בגדול! אולי תעשה משו בנידון?"

 

 

נאה דורש נאה מקיים, אני רואה פה תחרות ראשונה?

ממה שאני זוכר גם לך יש רכיבים בריאים, זה לא רק תחרות יופי

זה מה מוצא חן בעיני הגולשים פה, רכיבים בשילוב התקנה נקייה יכול לנצח משהו צבעוני

 

ו

פורסם
בעיצוב ובכמות המוצרים ניצחת! :twisted:

רק חבל שבכל השאר הפסדת בגדול! אולי תעשה משו בנידון?

לעשות משהו בנידון כן אני חושב להוסיף עוד שני סאבים:roll:

אם תוכל לציין במה בידיוק הפסדתי או מה לעשות בנידון הודה לך מאוד.

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

חברה , לא לבזבז אנרגיה בדיבורי סרק ..

מי שגבר שיגיד מועמדות רישמית ונעלה שרשור תחרות בהתאם ואז יהיה תגובות לעניין ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לא , לא היו לי תוכניות להתחרות ..

אבל אם אתם רוצים אין שום בעיה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מה עשיתם ממני מיפלצת כל מי שמגיב בתרד הזה אז אתם ישר קופצים עלייו עם השם שלי מי ישמע מה עשיתי סתם זה בצחוק .

בסוף אני יפרק את כל המערכת מהאוטו וזהו. לא שאני לא מתכנן את זה כניראה שיש תוכנית בנייה אחרת משהו לגמרי משוגע.

נו אז תיהיה פה תחרות או לא?

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
אלי > ALL ?

 

בקיצור ? יהיה לו הכי הרבה "נקודות"

אלה אם כן מישהו יפתיע פי כמה וכמה :x

כמובן אני בעד גדול

 

יעקב

אם אתה תישפוט אז כנרא ש רק אלי ינצח. :lol: בצחוק כן

 

אבל הנקודה היא זה לא התקנה הכי מטורפת של מיליוני דברים. התקנה שהיא ממש טובה ומושקעת. זה לא חייב ליהיות התקנה כמו שעשה אלי עם ההתקנה המטורפת.

זה יכול ליהיות התקנה שיש יש לה חשיבות לדברים שקוראים בא. איטום במקומות הנידרשים, לפי הצורך. סט אחת עם מגבר מסויים שמאורך מאוד. בניה מעניינת שיש לה משמעות, רכב יפה לבסוף. סיפור נורמאלי על המערכת. וכדומה...

פורסם
לעשות משהו בנידון כן אני חושב להוסיף עוד שני סאבים:roll:

אם תוכל לציין במה בידיוק הפסדתי או מה לעשות בנידון הודה לך מאוד.

 

הפסדת הכי חשבו:

המערכת שלך נשמעת משעמם (נקודה)

 

אז הנה כמה הצעות ליעול:

תשאיר את ה- DVD שלך יחד עם הפורססור P701 משו? נכון? יש לו אפשרות ל-4 WAY קרוס אקטיבי!

תשאיר את הטוויטרים הסופרימו.

תשאיר את ה- CDM 54.

תשאיר את 4 הוופרים של אליט.

תשאיר 2 סאבים כלשהם.

תשאיר את המונובלוק.

תשאיר את הזאפקו 4 ערוצים ואיתו תגביר את הוופרים של אליט הטוויטרים סופרימו.

*תקנה מגבר 2 ערוצים איכותי 100W X 2 ותגביר איתו את ה- CDM54*

 

תשנה את כל הבניות שלך (מצטער להגיד) שבבניות בדלתות לא יראו שהיו שם פעם קרוסים ומידרינג'ים בין הוופרים.

והסאבים בבגז' לא יקפצו יחד עם התיבות, אלא שיהיה כבדות! וחזקות!

 

תתן למקצוען אמיתי לכוון את הפורססרור ואז המערכת שלך תהיה תמורה של לפחות 95% למחיר! ולא 30% קיום.

 

 

ידידי אתה בחור אחלה ואני כבר דיברתי איתך בכמה מפגשים. (בבקשה על תפגע)

כועב לראות כל כך הרבה רכיבים טובים בהרכבה והתקנה לא קשורה ולא הגיונית בעליל.

 

בהצלחה רבה בהמשך.

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...