Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

ביקרתי היום בסוכנות של פורד - הרכב נראה מעולה מבחוץ, נאה מבפנים אך ההפתעה הגדולה - הבגאז' ! לא האמנתי למראה עיני - מדובר על בגאז נמוך וארוך ובהחלט לא פרקטי למשפחה (בימבה לא נכנסה, אופניים ודאי שלא וכו') - אין לי מושג איך נראה הבגאז' ב5 דלתות אך הסטיישן נראה מצויין.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למיטב ידיעתי המונדיאו מפיקה ממנוע ה2.3 ליטר, 161 כ"ס בלבד , בעוד הסובארו מפיקה ממנוע ה2.0 165 כ"ס. (נתון המומנט לעומת זאת נותן עוד כ2 קג"מ למונדיאו)

כמו כן, לפי נתוני היצרנים המונדיאו כבדה ב300 ק"ג מהסובארו !

לסובארו הנעה קבועה לכל הגלגלים , המונדיאו הנעה קדמית בלבד.

לסובארו גיר 4 הילוכים אומנם, אבל הוא מרגיש מאוד נמרץ.

אני לא מצליח לחשוב על הבדל משמעותי באיבזור : יש למונדיאו משהו יותר טוב מצ'יינג'ר 6 דיסקים MP3 מובנה, חישוקי מגנזיום 17 אינץ' נעולים בגומי משובח (פוטזנה RE050A) וצמד אגזוזים ?

 

בפועל הB4 מהנה יותר לנהיגה, לפחות לדעתי.

 

הרכב בתמונה המצורפת הוא B4 בגרסת הליסינג, מודל 2007. ב2008 הוסיפו לו קצת עיטורי ניקל בפרונט.

הסובארו מנפיקה 150 כ"ס ולא 165 כ"ס.

לפי נתוני יצרן המונדיאו שוקלת 1540 קילו וה-B4 שוקלת 1410 קילו, כלומר הפרש של 130 קילו. 300 קילו?! מאיפה הבאת את זה.

וה-130 קילו הנוספים הללו נפרשים על מכונית במידדים של מכונית סלון (המונדיאו מתבססת על ה-S80)- הבסיס גלגלים גדול יותר בהפרש לא קטן (285 ס"מ), כך שמתקבלת מכונית מרוות מאוד.

לפי מבחני דרכים ההילוכים של ה-B4 ארוכים מאוד, מה נמרץ בזה? הילוך 3 עד 190 קמ"ש.

וכן, למונדיאו יש דברים יותר טובים להציע בשורה התחתונה. מנוע+גיר, מרווח, איכות כוללת, סביבת נהג, עיצוב, נוחות נסיעה, בטיחות ועוד.

ה-B4 זקוקה למתיחת פנים בשביל לעמוד ברף של המונדיאו.

פורסם
הסובארו מנפיקה 150 כ"ס ולא 165 כ"ס.

לפי נתוני יצרן המונדיאו שוקלת 1540 קילו וה-B4 שוקלת 1410 קילו, כלומר הפרש של 130 קילו. 300 קילו?! מאיפה הבאת את זה.

וה-130 קילו הנוספים הללו נפרשים על מכונית במידדים של מכונית סלון (המונדיאו מתבססת על ה-S80)- הבסיס גלגלים גדול יותר בהפרש לא קטן (285 ס"מ), כך שמתקבלת מכונית מרוות מאוד.

לפי מבחני דרכים ההילוכים של ה-B4 ארוכים מאוד, מה נמרץ בזה? הילוך 3 עד 190 קמ"ש.

וכן, למונדיאו יש דברים יותר טובים להציע בשורה התחתונה. מנוע+גיר, מרווח, איכות כוללת, סביבת נהג, עיצוב, נוחות נסיעה, בטיחות ועוד.

ה-B4 זקוקה למתיחת פנים בשביל לעמוד ברף של המונדיאו.

 

קשקשן.

165 כ"ס. תבדוק את עצמך לפני שאתה כותב שטויות.

אני לא יודע לפי איזה נתוני יצרן בדקת, אבל אם טעית בכוחות הסוס, בטח טעית גם במשקלים.

 

דרך אגב, האם יצא לך לנהוג על אחת מהמכוניות?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תבדוק בנטקאר, האתר הכי מעודכן וכל הנתונים לפי תקנים מסויימים.

 

לא נהגתי על שניהן, אבל ישבתי בשניהן.

אז מבחינת מרווח, איכות כוללת וסביבת נהג אני בטוח במה שאני שאומר.

בטיחות- תבדוק ב-EURO-NCAP. חוץ מזה שלמונדיאו 6 כריות אוויר לעומת 4 ב-B4 (י 6 כריות אוויר בתוספת תשלום של 2000 שח) ולמונדיאו יש ESP של-B4 אין.

עיצוב הוא עניין של טעם, ה-B4 נאה לטעמי אבל מאוסה, המונדיאו פשוט נראית יותר טוב.

מקריאת מבחנים הבנתי שנוחות הנסיעה של ה-B4 נפגמה עם העלייה ל-17 אינצ', לעומתה המונדיאו מכונית נוחה יותר, גם בזכות עצמה.

 

שמתי לב שערכת את ההודעה, אבל שתדע, אני לא ניזון משמועות, אלא ממקורות אמינים כמו עיתון אוטו או אתר נטקאר.

פורסם

למה לא לחפש באתר היבואן?

יש יותר מעודכן ממנו?

 

2.0R:

165 כ"ס ב-6800 סל"ד.

19.1 קג"מ מומנט ב-3200 סל"ד.

 

חדל קשקשת ברשת.

 

נתוני המשקל הם 1405 ק"ג

אל מול 1540 ק"ג לטובת ה-B4.

פורסם
תבדוק בנטקאר, האתר הכי מעודכן וכל הנתונים לפי תקנים מסויימים.

 

לא נהגתי על שניהן, אבל ישבתי בשניהן.

אז מבחינת מרווח, איכות כוללת וסביבת נהג אני בטוח במה שאני שאומר.

בטיחות- תבדוק ב-EURO-NCAP. חוץ מזה שלמונדיאו 6 כריות אוויר לעומת 4 ב-B4 (י 6 כריות אוויר בתוספת תשלום של 2000 שח) ולמונדיאו יש ESP של-B4 אין.

עיצוב הוא עניין של טעם, ה-B4 נאה לטעמי אבל מאוסה, המונדיאו פשוט נראית יותר טוב.

מקריאת מבחנים הבנתי שנוחות הנסיעה של ה-B4 נפגמה עם העלייה ל-17 אינצ', לעומתה המונדיאו מכונית נוחה יותר, גם בזכות עצמה.

 

שמתי לב שערכת את ההודעה, אבל שתדע, אני לא ניזון משמועות, אלא ממקורות אמינים כמו עיתון אוטו או אתר נטקאר.

 

כל עוד לא ניסית בעצמך את הרכבים, אז אתה ניזון משמועות. וה150 כ"ס לB4 רק מוכיחים את זה. (לעומת זאת אני נסעתי כמה אלפי ק"מ טובים על הרכב, בכל תנאי הדרך האפשריים)

 

באתר NETCAR יש אי דיוקים רבים וזאת לא הפעם הראשונה שאני נתקל בהם.

עיתון אוטו הוא עיתון שכבודו במקומו מונח, אבל בסופו של דבר דבר הדיעות שם סובייקטיביות.

 

פעם הבאה, בדוק אצל היצרן, כדי לא לטעות ולהטעות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני ממש לא טועה, תבדוק יותר לעומק ותדע שההספק ירד והמומנט עלה.

ואני מעדיף להסתמך על הדעות שלהם מאשר על דעות של מי שחושב שהאוטו של אבא שלו הכי טוב (גם אני הייתי כזה פעם, אגב).

פורסם

יש להורים שלי רכב כזה בחניה, אתה רוצה אולי לספר לי ולסובארו כמה כ"ס מוציא המנוע שלהם?

קבל את זה שטעית, ונמשיך הלאה.

 

זה לא שהרכב של אבא שלי הכי טוב , אלא בחרתי עבור אבא שלי את הרכב הכי טוב אחרי שלקחתי נסיעות מבחן

על כל קבוצה 4.

 

כשהייתי עם שנה רשיון (זה היה לפני יותר מ10 שנים) ונסעתי על הרכב של ההורים , לא העזתי בכלל להגיב לשרשורים כאלה בפורום. (הפורום היה בגלגול אחר תחת פלטפורמה אחרת)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה נכון שעד לא מזמן היה לה 165 כ"ס, אך היא עברה שינוי תוכנת ניהול מנוע שהורידה את ההספק והעלתה את המומנט "לטובת יעילות טובה יותר וצריכת דלק מופחתת".

 

הפקטור של השנה רישיון לא משחק פה בכלל בגלל שאנו מתווכחים על נתון מסויים שיכולת להתווכח גם עם ילד בן 12.

מילא הייתי מתווכח איתך על אחזקת מכונית, במקרה כזה אז אולי היית יכול לצחוק עלי שיש לי שנה רישיון.

 

ולפני 10 שנים הפורום הזה לא היה קיים בכלל ככה שהתירוץ שלך לא תופס.


×
×
  • תוכן חדש...