Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסה לעבוד בעבודה מועדפת.

למצא עבודה בתור מתדלק לא צריכה להיות בעיה גדולה מדי.

המשכורת אמנם לא גבוהה (אם עובדים הרבה משמרות מגיעים ל4+), אבל המענק מפצה על זה.

מענק היום עומד על 7800 ש"ח, שזה תוספת של 1300 ש"ח בחודש (אם עובדים חצי שנה), וכך תגיע למשכורת יפה ומכובדת.

 

בהצלחה!

פורסם
נסה לעבוד בעבודה מועדפת.

למצא עבודה בתור מתדלק לא צריכה להיות בעיה גדולה מדי.

המשכורת אמנם לא גבוהה (אם עובדים הרבה משמרות מגיעים ל4+), אבל המענק מפצה על זה.

מענק היום עומד על 7800 ש"ח, שזה תוספת של 1300 ש"ח בחודש (אם עובדים חצי שנה), וכך תגיע למשכורת יפה ומכובדת.

 

בהצלחה!

 

סליחה על הבוטות, וזה שאני שואל שאלות לא קשורות בת'רד הזה,

אבל לגבי עבודה מועדפת...

שמעתי את המושג הזה אלפי פעמים!, ואת הרעיון הכללי לא קשה להבין,

אבל מישהו יכול להסביר לי מה מועדף בזה?

ומה זה תורם לך בסוף ?

 

תודה רבה!,

ניר.

פורסם

עבודה מועדפת:

מה יוצא מזה-

גועל נפש של עבודה

שאתה חייב לעבוד 180 ימים!!

בדרך כלל בשכר מינימום

ולאחר שהשלמת את ה 180 יום

אתה מקבל מענק חד פעמי של בערך 7000 שקל

 

שווה?? :roll:

לי לא!

(חובה לציין שיש מקרים יוצאים מן הכלל!)

פורסם
ואחרי צבא?!

איך זה?

 

:D

 

לך תדע אולי הוא היה מאבטח מיתקנים

או שעשה שירות מקוצר...

התגייס לפני הזמן...

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
ואחרי צבא?!

איך זה?

 

אם היית לוחם היית יכול לעבוד בתחבורה הציבורית כמאבטח.

6000 שקל נטו בחודש.

לא צריך לא מענק ולא נעליים, רק ביצים גדולות. :D

 

אתה מתכוון כאלו שמטילה בת יענה? :twisted:

 

בחיית מי הולך לעבוד היום באבטחה?! זה המפלט האחרון.

 

הרמן

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
עבודה מועדפת:

מה יוצא מזה-

גועל נפש של עבודה

שאתה חייב לעבוד 180 ימים!!

בדרך כלל בשכר מינימום

ולאחר שהשלמת את ה 180 יום

אתה מקבל מענק חד פעמי של בערך 7000 שקל

 

שווה?? :roll:

לי לא!

(חובה לציין שיש מקרים יוצאים מן הכלל!)

 

תראה, אם יש לך עבודה שבה אתה מרוויח מעל 5 נטו, אז לא שווה מועדפת.

היום, לחייל משוחרר לא קל למצוא עבודה בשכר כזה ללא נסיון במשהו, או תואר ראשון.

אולי התמזל מזלך ומצאת. או שאולי אתה סתם מפונק.... יופי לך.

 

חוץ מזה, אתה לא חייב לעבוד 180 יום.

צריך 150 יום.

ואני אומר צריך ולא חייב. אף אחד לא מחזיק אותך, אתה לא מחוייב לכלום.

אתה רוצה - תלך. אבל כדי לקבל את המענק, כדאי להשלים את הכל...

כל עבודה מכבדת את בעליה, במיוחד כשאין עבודות בחוץ.

אפילו אם העבודה כהגדרתך היא: " גועל נפש של עבודה" :?

 

 

 

יובל.

פורסם
עבודה מועדפת:

מה יוצא מזה-

גועל נפש של עבודה

שאתה חייב לעבוד 180 ימים!!

בדרך כלל בשכר מינימום

ולאחר שהשלמת את ה 180 יום

אתה מקבל מענק חד פעמי של בערך 7000 שקל

 

שווה?? :roll:

לי לא!

(חובה לציין שיש מקרים יוצאים מן הכלל!)

 

תראה, אם יש לך עבודה שבה אתה מרוויח מעל 5 נטו, אז לא שווה מועדפת.

היום, לחייל משוחרר לא קל למצוא עבודה בשכר כזה ללא נסיון במשהו, או תואר ראשון.

אולי התמזל מזלך ומצאת. או שאולי אתה סתם מפונק.... יופי לך.

 

חוץ מזה, אתה לא חייב לעבוד 180 יום.

צריך 150 יום.

ואני אומר צריך ולא חייב. אף אחד לא מחזיק אותך, אתה לא מחוייב לכלום.

אתה רוצה - תלך. אבל כדי לקבל את המענק, כדאי להשלים את הכל...

כל עבודה מכבדת את בעליה, במיוחד כשאין עבודות בחוץ.

אפילו אם העבודה כהגדרתך היא: " גועל נפש של עבודה" :?

 

 

 

יובל.

 

מאיפו ה 150 ימי עבודה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
עבודה מועדפת:

מה יוצא מזה-

גועל נפש של עבודה

שאתה חייב לעבוד 180 ימים!!

בדרך כלל בשכר מינימום

ולאחר שהשלמת את ה 180 יום

אתה מקבל מענק חד פעמי של בערך 7000 שקל

 

שווה?? :roll:

לי לא!

(חובה לציין שיש מקרים יוצאים מן הכלל!)

 

תראה, אם יש לך עבודה שבה אתה מרוויח מעל 5 נטו, אז לא שווה מועדפת.

היום, לחייל משוחרר לא קל למצוא עבודה בשכר כזה ללא נסיון במשהו, או תואר ראשון.

אולי התמזל מזלך ומצאת. או שאולי אתה סתם מפונק.... יופי לך.

 

חוץ מזה, אתה לא חייב לעבוד 180 יום.

צריך 150 יום.

ואני אומר צריך ולא חייב. אף אחד לא מחזיק אותך, אתה לא מחוייב לכלום.

אתה רוצה - תלך. אבל כדי לקבל את המענק, כדאי להשלים את הכל...

כל עבודה מכבדת את בעליה, במיוחד כשאין עבודות בחוץ.

אפילו אם העבודה כהגדרתך היא: " גועל נפש של עבודה" :?

 

 

 

יובל.

 

מאיפו ה 150 ימי עבודה?

 

זו הדרישה של ביטוח לאומי.

תבדוק.

6 חודש, 150 יום.

פורסם
שלום לכולם

 

אני מחפש עבודה לא משנה במה חוץ מניקיון :oops:

 

בחור בן 20 מהמרכז אחרי צבא למשרא מלאה.

 

ה"פ

 

זה הבעיה של הישראלים, מזה חוץ מנקיון? כל עבודה שתמצא תגיד תודה.

אני תלמיד בי"ס בשמינית ואני עובד בחברת ביטוח, איי איי ג'י, יושב לי במשרד, עושה טלפונים, עבודה ממש כיפית אבל כשחבר שלי הציע לי ללכת בסוכות יומיים לעבוד אצל אבא שלו במפעל, עבודה פיזית שהיא יותר קשה מהעבודה שלי אז אמרתי בכיף, הלכתי עבדתי יומיים ועשיתי עוד 300 שקל מה רע? אולי אם הישראלים היו פחות בררנים והיו מסכימים לעבוד גם בנקיון ובבנייה אז לא היו כ"כ הרבה מובטלים, מוסר הסכל, אם ילד בן 17 יכול לעבוד בשתי עבודות אז גם ויקי כנפו וחברותיה יכולות למצוא אחת, אל תהיו כאלה בררנים ולכו לעבוד שנוציא את הארץ מהחרא שהיא שקועה בו.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
ואחרי צבא?!

איך זה?

 

אם היית לוחם היית יכול לעבוד בתחבורה הציבורית כמאבטח.

6000 שקל נטו בחודש.

לא צריך לא מענק ולא נעליים, רק ביצים גדולות. :D

 

אתה מתכוון כאלו שמטילה בת יענה? :twisted:

 

בחיית מי הולך לעבוד היום באבטחה?! זה המפלט האחרון.

 

הרמן

 

אני מאבטח בתחבורה הציבורית!!!

גם לומד וגם עובד, מי שצריך לתחזק רכב ועוד כמה דברים, צריך עבודה מסודרת.

ותאמין לי ש-6000 שקל בחודש זה ממש אבל ממש לא מפלט אחרון. :x

מה גם שיש כאלה שעושים 7500 ויותר...ואני מדבר על נטו!

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
ואחרי צבא?!

איך זה?

 

אם היית לוחם היית יכול לעבוד בתחבורה הציבורית כמאבטח.

6000 שקל נטו בחודש.

לא צריך לא מענק ולא נעליים, רק ביצים גדולות. :D

 

אתה מתכוון כאלו שמטילה בת יענה? :twisted:

 

בחיית מי הולך לעבוד היום באבטחה?! זה המפלט האחרון.

 

הרמן

 

אני מאבטח בתחבורה הציבורית!!!

גם לומד וגם עובד, מי שצריך לתחזק רכב ועוד כמה דברים, צריך עבודה מסודרת.

ותאמין לי ש-6000 שקל בחודש זה ממש אבל ממש לא מפלט אחרון. :x

מה גם שיש כאלה שעושים 7500 ויותר...ואני מדבר על נטו!

 

כל הכבוד בן אדם, אני בשביל 10K לא יקצר לאימא שלי את החיים.

 

זאת השקפת עולמי האישית.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
מאיפה אתה?

יש לך רכב שלך?

רשיון ג??

 

אני מרמת גן

כן יש לי רכב

ולא אין לי ג'

 

 

 

 

אהה ותומר אם בא לך אני אסדר לך לנקות בינינים בשביל ימבה כסף,ואתה תתן לי לעבוד במשרד

חחחח........ :roll::mad:

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...