Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. מצורפות תוצאות בדיקה שערכתי לסיאט קורדובה (סיגנו), שנת 2000 1.6 אוטו' יד 1 160000 ק"מ מה דעתכם?

האם מישהו יודע מה שגרת הטיפולים ברכב זה?

אשמח להמלצה על מוסך טוב לרכב (הבנתי שצ'מפיון שוחטים).

תודה.

 

1. מנוע, מע' קירור, מע' דלק, מע' הצתה:

דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים, צריכת שמן, נתוני מנוע נבדקו ע"י מחשב..., רשת מצנן פגומה ניקוי מע' הקירור מצבר ישן 4.05 ללא אחראיות.

2. מע' פליטה - תקין.

3. סרן קדמי ומע' היגוי: לתקן זוויות היגוי.

4. קפיצים: בולמי זעזועים קדמיים ואחוריים - בלאי.

5. שלדת מרכב, ליקויים בעלי משמעות נמוכה: פגמים בצבע, בוצעו תיקוני פח וצבע כללי תקונים כליים בגוף הרכב, מכות פח במרכב.

6. מע' בלמים: לפרק גלגלים ולבדוק.

7. צמיגים: צמיג קדמי ימני םגום, צמיג קדמי שמאלי פגום.

8. מע' תאורה: פנס איתות אחורי שמאלי סדוק.

9. העברת כוח: אין אחראיות על תיבה אוטו', נבדק בנסיעה בחבד.

10. מחוונים: תקין

 

 

תודה למשיבים.

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

פורסם

סה"כ הבדיקה לא רעה בכלל.

כדאי להפחית ממחיר הרכב את החלק היחסי על החלפת מצבר שקרובה והחלפת שני צמיגים (סה"כ יש בערך 1500 ש"ח נזק ועוד יישור קו של אלפייה)+ כיוון פרונט (בערך 250 ש"ח כולל אחורי).

אם יתברר שהגיר תקין תוריד לו 2000-1500 ותחתום.

דרך אגב :מתי יש לרכב טסט ?- משמעותי לגבי המחיר וליקויים שהתגלו וקשורים למבחן הרישוי,לא כתבת כלום על בעיות זיהום אוויר,לא כתבת את תוצאות בדיקת הקומפרסיה (חשוב מאוד).

כדי לקבל המלצה על מוסך עליך לציין את מקום מגוריך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תוצאות זיהום אוויר: co - 0%

o2 - 0.52%

למבדה - 1.024

כח דחף בגלגלים - 105

מהירות העמסה 80.3

ההספק בגלגלים 30.2 (נראה לי תמוה ושגוי) לרכב 100 כ"ס

כהות עשן 0.0 - תקין

טסט ב6\08

מחירון 31000

מוצע לאחר בדיקה 29500

גר בקרית ביאליק

תודה למגיבים.

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

פורסם
שלום. מצורפות תוצאות בדיקה שערכתי לסיאט קורדובה (סיגנו), שנת 2000 1.6 אוטו' יד 1 160000 ק"מ מה דעתכם?

האם מישהו יודע מה שגרת הטיפולים ברכב זה?

אשמח להמלצה על מוסך טוב לרכב (הבנתי שצ'מפיון שוחטים).

תודה.

 

1. מנוע, מע' קירור, מע' דלק, מע' הצתה:

דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים, צריכת שמן, נתוני מנוע נבדקו ע"י מחשב..., רשת מצנן פגומה ניקוי מע' הקירור מצבר ישן 4.05 ללא אחראיות.

2. מע' פליטה - תקין.

3. סרן קדמי ומע' היגוי: לתקן זוויות היגוי.

4. קפיצים: בולמי זעזועים קדמיים ואחוריים - בלאי.

5. שלדת מרכב, ליקויים בעלי משמעות נמוכה: פגמים בצבע, בוצעו תיקוני פח וצבע כללי תקונים כליים בגוף הרכב, מכות פח במרכב.

6. מע' בלמים: לפרק גלגלים ולבדוק.

7. צמיגים: צמיג קדמי ימני םגום, צמיג קדמי שמאלי פגום.

8. מע' תאורה: פנס איתות אחורי שמאלי סדוק.

9. העברת כוח: אין אחראיות על תיבה אוטו', נבדק בנסיעה בחבד.

10. מחוונים: תקין

 

 

תודה למשיבים.

 

הרכב נראה לא רע בכלל ביחס לקילומטראז.

זה שהמנוע (של פולקסווגן) אוכל קצת שמן, אפשר לחיות עם זה.

הרדיאטור זו הבעיה העיקרית אבל גם רק אם המנוע מתחמם. כדאי לקראת הקיץ לעשות את התיקון ובכל מקרה לנקות עכשיו.

דאג שברכב יהיה נוזל קירור תקני של פולקסווגן ושים עוד אריזה בבגאז'.

זויות היגוי זה נדמה לי כוון פרונט שכדאי לעשות בכל מקרה ברכב כזה וזאת לא הוצאה גדולה.

בלאי בולמים, בסדר, אם זה לא מורגש אז תדלג על הסעיף.

כל היתר בסדר. פנס אחורי אפשר להשיג בפירוקיה.

ועיצה כללית, בדוק הסטורית טיפולים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...