Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטיפול האחרון שנעשה לרכב במוסך יש לי חשש כבד שעורבבו מים רגילים עם מים ירוקים.

לפני הגעת הרכב למוסך הוא היה מלא במים ירוקים, לאחר הטיפול בדקתי את מיכל המילוי וראיתי עדיין מים ירוקים אבל צלולים בהרבה, ויש לי חשש כבד שהוספו כשליש מים רגילים למערכת (כנראה כתוצאה מריקון כזה או אחר של חלק מהנוזל בהמלך הטיפול).

 

אשמח לדעת האם הדבר בעייתי והאם להחליף את כל המים ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

כן, תחליף את המים.

הדבר אינו מומלץ בכלל - המים הרגילים רותחים בטמפ' שונה מהירוקים מה שיפגע ביכולות הקירור של הנוזל.

מה גם, אם ברכבך יש בלוק מנוע מאלומיניום הדבר יגרום להיווצרות חלודה ויכול לגרום לנזק לבלוק בטווח הארוך (כמובן שלא השימוש החד פעמי הזה, אלא שימוש קבוע במים רגילים)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

האם חלק מהטיפול דרש ריקון מי קירור?

האם הוחלף חלק מסויים השייך למערכת קירור, כגון רדיאטור, משאבת מים, בית תרמוסטט, טרמוסטט , צנרת מים וכדומה?

האם חוייבת בחשבונית על מי קירור?

אם התשובה לכל שאלותי היא שלילית, חשדך לא מוצדק, ומיותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אם מוסיפים ממש מעט זה לא אמור להיות בעיה נכון?

 

אם נוסעים במהירות 70 קמ"ש בעיר במקום 50 קמ"ש, זה לא בעייה נכון?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מהתשובה שלך אני מבין שאני צריך לשבור את הראש מנוע באמצעות פטיש...שאלתי בגלל שהיה חסר בגלל תיקון ולא היו לי מים איתי ולא רציתי שיוסיפו לי כל מני נוזלי קירור למינהם אז הוספתי ממש מעט...אולי שליש ליטר כדי שאוכל לנסוע הביתה וכשהגעתי הביתה הוספתי נוזל קירור מקורי לפי הנדרש ...בהתחלה חשבי לרוקן את המערכת ולהחליף אבל חשבתי לבקש דעה נוספת ...

פורסם
האם חלק מהטיפול דרש ריקון מי קירור?

האם הוחלף חלק מסויים השייך למערכת קירור, כגון רדיאטור, משאבת מים, בית תרמוסטט, טרמוסטט , צנרת מים וכדומה?

האם חוייבת בחשבונית על מי קירור?

אם התשובה לכל שאלותי היא שלילית, חשדך לא מוצדק, ומיותר.

בברכה

צביקה

 

נבדקה מערכת הקירור לאחר התחממות, מעבר לכך לא הוחלפו אף אחד מהדברים שציינת, אבל הלך לאיבוד כשליש מים מהמערכת, ולא חויבתי על מים.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

×
×
  • תוכן חדש...