Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שמציל מנועים ומאריך את חייהם זו תחזוקה מונעת ובלתי מתפשרת ברכב, הן מצד המוסך והן מצידו של בעל הרכב.

הסיפור הזה אומנם לא נגמר במנוע (עדיין) אך מלמד מה קורה שמנסים לחסוך או לעבוד בצורה חפיפניקית.

פורסם

סליחה סליחה אבל אני האחרון שמחזיק את האוטו שלי בצורה חפפניקית !

אני קיבלתי אוטו שבקושי נוסע והשקעתי עליו כפול ממה שקניתי אותו וזה המון כסף. אני עובד כל יום כ14 שעות (כולל שישי) רק בשביל שאני יוכל להחזיק אותו ולחסוך לשכר לימוד.

אז די להגיד דברים שלא יודעים . ומי שרוצה מוזמן לבא אלי ליראות כמה האוטו שמור יחסית לבני מחזורו.

 

הסיבות שבגללן שהתעכבתי בקניית ראדיטור הן:

 

 

1. אין לי זמן אני עובד כל היום אבל כל היום ולא מוכן להשאיר את האוטו לבד במוסך ללא השגחה.

 

2.כל המוסכים הציעו לי ראדיטור תחליפי ואני רציתי רק מקורי של אורדונז(זה מראה כמה אני רציני ופדנט בהחזקת האוטו)

 

3. ההיסטוריה שלי עם מוסכים היא גרועה. הרושם שלי עליהם זה שרובם גנבים (באיחוד שבא אליהם בחור צעיר עם אוטו פתוח אדום ויפה) ולא מקצועיים.

ואחרי שהציעו לי מחירים לא הגיונים על החלפת ראדיטור(ורק הציעו לי תחליפי), עשיתי סקר שוק גדול ומצאתי מוסך עם המלצות טובות שהציע לי ראדיטור מקורי.

המוסך עשה עבודה נאמנה וטובה במחיר יחסית טוב לשוק אך התברר שלראדיטור היתה בעיה מסויימת וסוכם עם בעל המוסך שהראדיטור יוחלף במסגרת האחריות לאחד אחר. וזה דבר שגרם לעוד עיכוב של שבוע עד שכל הסיפור הסתיים.

 

 

תודה

לילה טוב

306-1.JPG

306-2.JPG

פורסם

בלי סליחות! לא נאמר דבר שלא נכתב על ידך קודם. ביצוע חיזוק בנד על אטם או צינור רופף זו עבודה חפיפניקית.

אין לי מושג על אופן הטיפול שלך בבעיה או האם הוסבר לך כי התיקון הוא אלתור בלבד אך אין זה משנה, תגובתי באה לציין תובנה כללית שלא בהכרח קשורה לבעייתך באופן ישיר.

פורסם

אני מסכים עם DANNIEL . ( בבקשה, לא להתרגל לזה ...)

אתמול בוצע טיפול שנתי במוסך, לפיאט בראבו ,

פירקנו גם את צינור הנשם - לניקיון - דבר חשוב ..

ואז בעל המוסך - חבר שלי, צוחק עליי, ( אחרי שכבר ניקיתי את הצינור בלחץ אויר, וסמרטוט )

דביל - הצינור יבש, אתה לא רואה - ואני, ישר מחזיר לו תשובה צבאית.. אז תאבטח אותו עם בנד .

- כמובן שהצינור גומי הוחלף לחדש -

אבל לפעמים, דברים קטנים,המטופלים, ברשלנות קטנה, יוצרים בעיות גדולות .

וכאן, צודק DANNIAL , אין קיצורי דרך, בסוף משלמים על כך ביוקר.

- אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...