Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פולו שנת 97' מנוע 1400 ורציתי לברר האם יש לבצע טיפול תקופתי ברכב זה כל 10,000 קילומטר או לחילופין האם ניתן

 

לבצע את הטיפול התקופתי כל 15,000 קילומטר? :multi:

 

מהם המרכיבים שיש להחליף בכל טיפול מהסוג לעי"ל?

 

תודה מראש על ההיענות.

 

יניב

:ok:

פורסם
ברשותי פולו שנת 97' מנוע 1400 ורציתי לברר האם יש לבצע טיפול תקופתי ברכב זה כל 10,000 קילומטר או לחילופין האם ניתן

 

לבצע את הטיפול התקופתי כל 15,000 קילומטר? :multi:

 

מהם המרכיבים שיש להחליף בכל טיפול מהסוג לעי"ל?

 

תודה מראש על ההיענות.

 

יניב

:ok:

 

אני עושה כל 10000 טיפול

 

בדרך כלל זה נקרא טיפול קטן (שמן ,פילטר שמן ,פילטר אוויר ,בדיקות שגרתיות שהכל בסדר) וכל 30000 אני עושה את אותו טיפול ומחליף גם פלאגים\פילטר דלק ועוד דברים שלא מחליפים כל 10000

 

בטיפול האחרון שלי עשיתי גם על הדרך כיוון פרונט \ החלפת תפוחים \ שאיבת ווקום\מילוי של המזגן. ובטיפול הקרב ובא יש לי לעשות טיימינג

 

עדיף לך לעשות אם לא עשית עדיין יישור קו ולאחר מכן לקבוע מה דחוף ומה לא ע"מ לבצע בכל טיפול שוטף (10000ק"מ)

 

מקווה שעזרתי :)

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...