Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסתבר שכישרונית #1 לא הצליחה להניע את האוטו בזמן הרמזור האדום, אז במקום מה שבנאדם הגיוני היה עושה (יוצא, שם משולש אזהרה, מפעיל איתות אזהרה ועומד ליד האוטו)

 

תתפלא אבל יש מעט מאוד הגיוניים כאלה. רוב האנשים בכלל לא מבינים למה להדליק 4 וינקרים אם הם תקועים שלא לדבר על משולש.

Veni Vidi Vici

פורסם

ורק אני שמתי לב שאוראל שלנו הקפיץ שרשור בן 3.5 שנים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כן ;)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שמע...

אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת.ואני ראיתי את רוב מה שאמרת כשהיו 2 מכוניות מלפניי.

שכחת להוסיף, אגב, "האטה למטרת בלימה כשאתה רואה אור ירוק מהבהב כשיש מאחוריך עוד מישהוא"...

בכל מקרה, יש דרך פשוטה מאד למנוע את הסיטואציות (או כמו שאני קורא להם, "שיט-טואציות"...)הללו:

לנהוג עם קצת שכל וסבלנות.

לא לחשוב על "לזנק", אלא רק להגיב בעדינות למה שקורה.לך תדע מה יקרה לנהג מלפניך אם הוא יופתע ממשהוא.

לא "לדעת" מה הנהג מלפניך\מאחוריך\לידך הולך לעשות- לחכות ולראות בוודאות.

 

והכי חשוב- לא להתחיל נסיעה בירוק בלי להסתכל לכל הכיוונים. בימינו זה מסוכן.לא קשור, אבל שיהיה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ורק אני שמתי לב שאוראל שלנו הקפיץ שרשור בן 3.5 שנים?

 

לא בדיוק, מישהו אחר הקפיץ, ההודעה שלו נמחקה אחרי שאוראל הגיב, עכשיו סתם נהיה בלאגן :lol:

פורסם

אם כן אני לוקח את דברי בחזרה :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הגיון פשוט

 

לפי החוק עליך לשמור מרחק מהרכב שלפניך

נניח שהוא בלם

אם ראית את הבלימה שלו וניסית לעצור ועדיין נכנסת בו -> לא שמרת מרחק -> אתה אשם

אם לא ראית את הבלימה שלו ונכנס בו -> לא שמת לב -> אתה אשם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קרו לי שני המקרים, 2 ו-4 (שניים מתוך בסך הכל ארבע "תאונות" ביותר מ-20 שנות נהיגה) ולדעתי הכותרת מאד מאד מוצדקת.

 

מקרה 2- נסעתי אחרי חברים בתוך העיר ומיהרנו לאן שהוא. החברים לפני עצרו בעצור, הסתכלו, והחלו לסוע. אני הבטתי שמאלה והאצתי, בדיוק בזמן לראות שהם עצרו ואין לי מספיק מרחק לבלום. למזלי נגמר בפנס שבור (שלי) בלבד.

 

מקרה 4- בכביש איילון שעת ערב, בדיוק אחרי עיכול במרכז העיר במסלול האמצעי ובמהירות 90-100. רואה רכב לפני עם אורות בלימה. גם אני בלמתי בעדינות. אחרי עוד כמה מטרים רואה שהרכב עם אורות הבלימה בעצם עומד עמידה מוחלטת ושיש לי רכבים מימיני ומשמאלי ואין ברירה אלא לבלום. לא הספקתי והפגיעה אומנם במהירות לא גבוהה פיצחה את הרדיאטור בפחנוע שבו נסעתי אז. מסתבר שלרכב אחד התפוצץ גלגל ומאחוריו עצר רכב שני (כן, במרכז כביש איילון ובחושך), כשאף אחד מהם לא חשב להדליק אורות מהבהבים (שניהם גברים אגב, לכל השוביניסטים :) במקרה הזה קצת התעקשתי עם הביטוח שילחמו על זכאותי, אבל הם כל הזמן חזרו על המנטרה של "הרכב הנוסע מאחור אחראי", ולא משנה שהרכב לפני לא נסע בכלל. לא יודעת אם הביטוח שילם בסוף אבל אני עברתי חברה מרוב עצבים.

פורסם
אני היחיד שלא מסתכל על אורות הברקס של הרכב לפני, אלא מסתכל כמה מכוניות קדימה, אם הן נוסעות או לא?

 

 

מסתכלים על שניהם..

 

כשאני נוהג, ואני רואה אורות בלימה נדלקים לפני, אני לא בולם ישר, אני רק מרים את הרגל מהגז. מסתכל קצת מעבר לאף, ובודק אם צריך לבלום, וכמה.

 

לדוג', כשאמי נוהגות, כל דבר שזז לכיוון שלה, או כל אור ברקס שנדלק לפניה, ברקס. לא ברמה של בלימת חירום או משהו דומה. אבל בלימה שלא לצורך.

 

 

בלי שום קשר, תמיד כשאתם בולמים, תסתכלו במראה האחורית.. אתם לא רוצים כאבי גב חזקים להרבה זמן.. מניסיון טרי יחסית.

 

אור.

×
×
  • תוכן חדש...