Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול מה קורה אם ברכב לא הוחלף הרצועת תיזמון שלה לפי היצרן ?

זאת אומרת שברגע השרכב נוסע והרצועה ניקראת אז זה פשוט להחליף במוסך על ידי פתיחת המנוע וזהו בזה הנזק מסתיים או שבגלל שהרצועה ניקרעה אז זה נזק בילתי הפיך בראש מנוע או במנוע עצמו עקב השסתומים והבוכנות שלא יעבדו לפי התיזמון שלהם ואז יעופו למעלה בראש מנוע וזה יהיה שיפוץ מנוע ? מה באמת קורה ברכב מונע עקב הקרע ברצועה ?

ומה לגבי הרכבים שיש בהם שרשרת ולא רצועה ?

פורסם

לרצועת תזמון יש להתייחס בכובד ראש,לא כדאי לחסוך או לדחות טיפול בה,מספיק ששן אחת ברצועה תיקרע,והלך הראש מנוע,

לי הייתה פולו 96 עם 60000 ק"מ שהרצועה נקרעה,לא הבנתי למה הרכב לא מניע,כשנגררתי למוסך הנזק הכספי היה גדול,כ-4000 ש"ח לגבי שאר השאלות שלך חכה למומחים בפורום,

פורסם

אוי אוי אוי זה כבר אומר שזה לא להחליף רצועה ויאללה אפשר להתניע ולנסוע.. אלה זה פוגע אייך שהוא מכנית עמוק במנוע באיזור הבוחנות והשסתומים... כי התפקיד שלה לוסת את הזמן מתי האוויר נכנס והשסתום ניפתח וכך גם לגבי התערובת דלק ואז האטימות כשהדחיסה מתבצעת... אבל מה בדיוק גורפ לנזק כזה ? כאילו מה באמת הולך שם בתוך? ולך זה קרה שהרכב היה במצב נסיעה או שפשוט במצב חניה ולא מתניע? ... (אם כי יש לזה חשיבות )

פורסם

במידה ורצועת הטיימינג נקרעת , הבוכנות חובטות בחוזקה בשסתומים , ואלו מתעקמים , גל הזיזים נפגע גם הוא .

ערוך חיפוש בנושא טיימינג , ותקבל תשובות ארוכות ומפורטות .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

ברובם המוחץ של המקרים כאשר נקרעת רצועת הטיימינג,יש מפגש בוכנות-שסתומים שהוא הרסני ביותר.

הנזק בין שיפוץ ראש מנוע להחלפת מנוע -לאחר פתיחת מנוע מאבחנים את המצב בדיוק ומשם מקבלים את ההחלטה על אופי התיקון.

יש שרשור אחד בפורום שלאחר שנקרעה לו רצועת הטיימינג נאלץ להחליף מנוע כי מתוך 4 הבוכנות ,3 נהרסו וזה לא רק נזק לשסתומים.

יש גם ניסים:היה מקרה אחד ומיוחד שנקרעה הרצועה ולמזלו של פותח הרשור בזמנו זה הסתיים ברצועה בלבד !

בד"כ,אם אתה יודע בוודאות שנקרעה חגורת הטיימינג,אין לנסות להניע את הרכב שוב כי ככל שתנסה להניע יותר-תגרום ליותר נזק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לי זה קרה בפולו שנת 96,איך שיצאתי מהחניה,הרכב כבה לא הבנתי למה,ניסיתי בתמימות להניע עם כבלים,כך שעוד יותר דפקתי את ראש המנוע בדיעבד,עם הרצועה הזאת לא משחקים,לא לחסוך כי בסוף זה יהיה ביוקר

פורסם

יש מנועים, בהם לא נגרם שום נזק, כשרצועת טיימינג נקרעת, שמים רצועה חדשה וזהו.

ויש כאלו שכן (היום זה הרוב).

זה תלוי במבנה המנוע.

אחד המנועים הנפוצים היום, שלא ניזוק במקרה של קריעת רצועת טיימינג - מנוע של פיאט פונטו 1242 סמ"ק 8V.

 

אני פעם אפילו רציתי לפתוח שירשור עם רשימת מנועיום, שלא ניזקים. (כן, אני יודע שהסתובב כאן מסמך של יצרן רצועות גייטץ נדמה לי, עם רשימה של המון מנועים כשליד כל מנוע צויין עם הוא נפגע או לא במקרה של קריעת רצועה, אבל במסמך הזה חסרות רוב המכוניות שנמצאות בארץ)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...