Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב אתמול שחסר לי הצינור הזה באוטו שלי ותאמת אין לי יותר מדיי מושג מה הוא עושה...

אז ככה שתי דברים:

1.אם מישהו יכל להסביר לי מה תפקידו האם הוא קריטי ולרוץ לקנות אותו?

2.מה אמור להיות מחירו פלוס התקנה במוסך של קרסו ובמוסך לא של קרסו?

תודה

 

נ.ב

פעם ראשונה שאני רושם פה וקראתי איך אנשים מעלים פה שרשורים אני מקוה שעשיתי את זה נכון

189f_3.jpg

פורסם

מדובר בצינור המוביל אוויר לכיוון הפילטר אוויר - אין משמעות קריטית כל כך לקיום הצינור.

אצלי במגאן, הצינור טיפ טיפה נסדק, הבנתי שזה חלק מאוד רגיש.

 

עלות החלק בחברה בין 150 - 1000 ש"ח (תחיליפי - מקורי).

בחברה עצמה ממליצים להתקין חליפי - עשוי מחומר איכותי יותר ופחות רגיש.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

במידה והצינור לא קיים, האוויר שעובר דרך מסנן האוויר יהיה אוויר חם מתא המנוע. כמובן שתהיה השפעה ניכרת על פעולת המנוע!

BIGMAK - אני לא מבין איך אתה כותב שאין משמעות לקיום הצינור... :shock:

פורסם

אל תרוץ לתקן.

 

 

תטוס!!!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

בלי היסטריה. האוויר מסונן והמנוע מקבל אוויר נקי. יש מכוניות שנוסעות ככה כל החיים. הבעייה היא שהאוויר שנשאב אל המסנן הוא יותר חם ויותר מאובק. לא משהו היסטרי.

 

בזמנך החופשי, אולי כשכבר תגיע ממילא למוסך לטיפול שוטף, תסדר את זה. לא צריך לרוץ.

×
×
  • תוכן חדש...