Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שרשור קצת הזוי.

 

בכל אופן, יוסי, תנסה להיות בקורבט חדשה או כל מכונית שבאמת מושכת תשומת לב ותראה איך תתעצבן כשאנשים יתחילו לשלוף מצלמות מהמכוניות או ילדים ירוצו לך למכונית ויתחילו לצלם כל פינה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אני הייתי די מבסוט עם היו מצלמים לי את הרכב בכל מקום

שהייתי נוסע אליו, בתנאי כמובן שלא מטרת פרסום עם הלוחית זיהוי בלי לשאול קודם.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
שרשור קצת הזוי.

 

בכל אופן, יוסי, תנסה להיות בקורבט חדשה או כל מכונית שבאמת מושכת תשומת לב ותראה איך תתעצבן כשאנשים יתחילו לשלוף מצלמות מהמכוניות או ילדים ירוצו לך למכונית ויתחילו לצלם כל פינה.

 

 

עזוב אותך,אתה לא צריך קורבט,אתה רק צריך להשתיל מנוע של קורבט בתוך סובארו DL ולחבר לה 18 עמעמים בצנרת כדי שלא ישמעו רעשים,ולעשות אטימה הרמטית של תא המנוע,כדי שלא ישמעו אותו,ואז אף אחד לא יסתכל עליה....

 

 

אני לא מבין על מה אנשים מתעצבנים,או שזה נובע מצביעות,או שזה נובע מנאיביות.

 

אתה קונה מכונית אקזוטית או סתם מכונית קצת ייחודית,צפה לזה שבאופן טבעי כל חובב רכב ירצה מגיל 0 ועד 96 ירצה לבחון אותה מקרוב ולצלם אותה,לא מבין מה הבעייה עם זה.

 

 

כשאני הייתי בערך בן 5-6, אחד הזכרונות הכי גדולים שלי זה שהלכתי עם אבא שלי בטיילת ת"א ליד שגרירות ארה"ב, וחנתה שם פונטיאק (אני חושב) שחורה, בדיוק כמו זאת של מייקל נייט מאביר על גלגלים....

הקפתי את הרכב מכל כיוון וכל כך התלהבתי ממנו,והוא היה עם לוחיות זרות ועל השימשה מדבקה של ה-F.B.I, ופתאום הגיע סוכן ה-F.B.I ואבא שלי דיבר איתו באנגלית והסביר לו שהילד ממש מתלהב מהרכב.

 

הסוכן פתח את הרכב,נתן לי לשבת בתוכו איזה 5 דקות,ולהתניע,ולשחק עם האורות (פנסים נפתחים,באותו גיל ההתלהבות מזה היתה שוות ערך לזה שהיום אני אראה מנוע 1500 כ"ס ברכב ייצור סדרתי....) וכו'.

 

אז כן,התלהבתי כי זה היה רכב מאוד ייחודי (אני מדבר על איזה שנת 88 בערך...) לתקופה.

 

אז למה שאנשים גם היום לא יתלהבו מרכב ייחודי וירצו לראות\לצלם\לגעת\ללקק.....

 

אפילו ב-XSI שהיתה לי,לכל הדעות לא רכב אקזוטי,הייתי רגיל לזה שמפעם לפעם הייתי רואה אנשים מקיפים את הרכב ומסתכלים מקרוב,אני הייתי משקיף מהצד וכל עוד לא היו נוגעים ברכב לא הייתי מפריע להם,כשהם כן היו נוגעים ברכב הייתי נותן לחיצה על הכפתור פניקה של האזעקה, היא היתה מרביצה סט הבהובים וצפירות והם היו מבינים שחצו את הגבול.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מה יש להרגיע כספר? הבן אדם מסתובב ומצלם מכוניות של אנשים אחרים. אם אתה רוצה להעיר לי באופן אישי, אתה יכול לעשות את זה בה"פ. זה פורום זו לא כיתה בטירונות אתה פה מנהל לא מ"כ בצבא, אנחנו בסך הכל בני אדם שמקיימים דיון.

 

כספר אני באמת מקווה שהגבת אליי בצורה כזאת מתוך אובייקטיביות ולא מתוך אינטרס כי אני לא רואה איפה בדיוק אני צריך "להרגיע".

 

 

יוסי.

 

למה שאני אעיר לך בה"פ אם אתה לא נהגת כך כשרצית להעיר לפרקונס על הרגלי הצילום שלו?

אתה עשית את זה מול כולם מהסיבות שלך ואני בקשתי ממך להרגיע את היחס שלך לאחרים מהסיבות שלי. הסיבות שלי היו:

1. בגלל שאתה "נכנסת" במישהו אחר מול כולם.

2. כדי שגולשים אחרים יראו איך לא מתייחסים לאחרים בקהילה הזאת.

 

יוסי, מי כמוך יודע שאנחנו מגלים בד"כ הרבה סבלנות להתבטאויות כאלו...

 

בברכת שנה טובה ומיאוץ קלסי בפחות מ-10 שניות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

1. בגלל שאתה "נכנסת" במישהו אחר מול כולם.

2. כדי שגולשים אחרים יראו איך לא מתייחסים לאחרים בקהילה הזאת.

 

מחזק ומוסיף שמן זית למדורה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

 

כשאני הייתי בערך בן 5-6, אחד הזכרונות הכי גדולים שלי זה שהלכתי עם אבא שלי בטיילת ת"א ליד שגרירות ארה"ב, וחנתה שם פונטיאק (אני חושב) שחורה, בדיוק כמו זאת של מייקל נייט מאביר על גלגלים....

הקפתי את הרכב מכל כיוון וכל כך התלהבתי ממנו,והוא היה עם לוחיות זרות ועל השימשה מדבקה של ה-F.B.I, ופתאום הגיע סוכן ה-F.B.I ואבא שלי דיבר איתו באנגלית והסביר לו שהילד ממש מתלהב מהרכב.

 

הסוכן פתח את הרכב,נתן לי לשבת בתוכו איזה 5 דקות,ולהתניע,ולשחק עם האורות (פנסים נפתחים,באותו גיל ההתלהבות מזה היתה שוות ערך לזה שהיום אני אראה מנוע 1500 כ"ס ברכב ייצור סדרתי....) וכו'.

 

אז כן,התלהבתי כי זה היה רכב מאוד ייחודי (אני מדבר על איזה שנת 88 בערך...) לתקופה.

מזכיר לי זכרונות ילדות!! אמנם לא אותו הרכב, אבל ההרגשה לשבת בתוך סליקה/סיוויק האצ'בק שהייתה לדוד שלי - רכבים שבתור ילד נראו לי מדהימים (וגם היום יפים, אגב), לשחק עם הפנסים הנפתחים בסליקה ועם הסאנרוף בסיוויק - חבל על הזמן :). אני זוכר שבלוטו הגרילו סליקה אדומה והיא הייתה עומדת בקניונים - ההורים היו צריכים לגרד אותי עם שפכטל. :-P בגיל 7 מה שמרשים אותך זה הפנסים הנפתחים.

 

 

אגב, אני זוכר שבתור ילד, הייתי הולך לקניון עם אבא כדי... לטייל בחניונים. המשחקים המטומטמים שמופעלים ע"י שקל (וכל שאר הדברים שיש בקניון) מעולם לא עניינו אותי. לא אשכח, בפעם הראשונה שהייתי בחרמון (שוב, גיל ~7) וראיתי את החניון הענק (ופגשתי לראשונה בסובארו SVX :)) - מיד שכחתי למה נסענו חצי יום.

 

 

אביעד

פורסם

מזכיר לי את המפגש הראשון שלי באיילון כשהייתי בת 15 והציעו לי לנהוג בקורבט - מה לעשות שהייתי מספיק חכמה כדי לומר שאין לי רישיון.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...