Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אלוהים ישמור? אתה נולדת נהג מלידה?

זה אמצעי פשוט וטוב להסתגלות למידות הרכב.

בתור נהג שעבר מאופנוע לרכב היו לי קצת בעיות הסתגלות, אבל אימונים וכל מיני טריקים שלימדו אותי עזרו לי להיות נהג טוב יותר.

להשתמש באמצעים כאלה זאת לא בושה, בושה זה לנהוג ברכב יום יום לאורך שנים למרות שאתה לא שולט בו ב100 אחוז.

תתבגרו.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מק'יוסי, תרגיע.

 

 

מה יש להרגיע כספר? הבן אדם מסתובב ומצלם מכוניות של אנשים אחרים. אם אתה רוצה להעיר לי באופן אישי, אתה יכול לעשות את זה בה"פ. זה פורום זו לא כיתה בטירונות אתה פה מנהל לא מ"כ בצבא, אנחנו בסך הכל בני אדם שמקיימים דיון.

 

ושאלתם ממה הייתי מתחרפן? היה מעצבן אותי להגיע אל הרכב שלי חזרה מקניות או משהו בסגנון ולראות בן אדם זר מצלם לי את האוטו. זה הרכוש שלי וזכותי לא לאהוב את זה שמצלמים לי את האוטו עם או בלי לוחית רישוי. אם לכם זה לא אכפת אז זכותכם. לי זה כן אכפת. מה , כבר אסור להביע את הדעה ? חלפה לה הדמוקרטיה? אם אני שואל בן אדם מאיזו סיבה הוא מצלם סתם ככה מכוניות של אנשים ופותח על זה דיונים אז פגעתי בו באיזשהי צורה? אם כן אני מצטער, אבל עדיין אני הייתי רוצה לקרוא תשובה לזה.

 

כספר אני באמת מקווה שהגבת אליי בצורה כזאת מתוך אובייקטיביות ולא מתוך אינטרס כי אני לא רואה איפה בדיוק אני צריך "להרגיע".

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

א. תגובות כלפי מנהלים - בה"פ.

 

ב. מותר לכל אדם לצלם את הרכב שלך, כל עוד הרכב שלך לא מוגדר כ"שטח צבאי סגור"... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

קונדסון כשתתמנה לניהול תקריא לי את הכללים אני מכיר את הכללים וקראתי אותם כמעט שנתיים לפני שהגעת לפורום הזה עם כל הכבוד. אני זוכר דיון שהיה על זה פעם.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אולי אפשר לפתוח כאן סקר רשמי ומסודר, מי בעד ומי נגד שאנשים זרים יצלמו להם את המכוניות ברחוב ללא אישור?

 

מה אתם אומרים?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

Mcyossi כתב:

חלפה לה הדמוקרטיה?

הפורום הוא מקום דמוקרטי ?

 

Mcyossi כתב:

קונדסון כשתתמנה לניהול תקריא לי את הכללים

 

זה כמו שאתה ( רק לצורך דוג' ) מפוצץ אדם במכות עובר אזרח ואומר לך שזה לא בסדר. ואתה אומר לו:" עד שלא תהפוך לשוטר אין לך מה להזכיר לי שהמעשה לא טוב."

 

שקול ,לא ?

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

ובישביל מה בדיוק הוא צריך אישור ממך?

רחוב זה מקום ציבורי,ואם הרכב שלך נמצא שם אז הוא יכול לצלם בלי לשאול אותך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אבו יוסי, תרגיע עם ההתנשאות שלך.

 

כשאני הייתי במפגשי רכב, אתה עוד ישבת בשיעורי נהיגה.

 

רק שלא היה לי מחשב בבית באותה תקופה.

 

ועם כל הכבוד (ואין הרבה), את הרכב שלי מצלמים טיפה'לה יותר מאת שלך.

 

כל עוד לא נוגעים בו או מעלים תמונות שלו עם לוחית הרישוי לאינטרנט - לבריאות.

 

רק ההבדל הוא שחלק מהפעמים אני גם מקבל כסף על זה... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
רק ההבדל הוא שחלק מהפעמים אני גם מקבל כסף על זה... :wink:

עוללון, אני מקווה שזה כנגד חשבונית שאתה מגיש, מס הכנסה איז וואטצ'ינג:lol:

אירית

פורסם

Mcyosi,

 

כמו שאומרים בארץ נהדרת, אתה סועד סרטים..........

 

 

אל תכעס או תתעצבן,אבל כל עוד הרכב שלך חונה ברשות הרבים (=לא בחנייה סגורה שלך בבית), כל אדם ברחוב יכול ורשאי לעשות לו בוק כאבת נפשו.

 

כל עוד הוא לא מפרסם את התמונות עם פרטים מזהים (=מספר לוחית רישוי\שם בעל הרכב\כתובת בו חונה הרכב) אתה לא יכול לעשות לו כלום.

 

כלומר אתה כן יכול להתעצבן,אבל מי שיקבל מזה התקף לב זה אתה,לא הוא.

 

שנית,אני לא מנהל פורום,לא הייתי מנהל פורום,ואין לי גם רצון להיות כזה, אבל יש דרך להציג דברים,וגם אם אתה הכי עצבני על מישהו בגלל שהוא העיר לך לגבי משהו (ובכנות,העיר לך בצורה יפה),תשתה מים,תנשום,ואז תגיב בצורה מכובדת, או שלחילופין תשפוך את הלב שלך בצורה יותר "כנה" בהודעה פרטית.

 

כבר לפני שתגיד לי כמו שאמרת לקונדסון "אל תנסה ללמד אותי", אני אומר לך מראש,אני לא מנסה לחנך אותך,אתה ילד מספיק גדול, אבל לפעמים צריך לתת כיוון גם לילדים הגדולים.

 

קח הכל בחיוך והבנה, והכי חשוב שתיהיה לך שנה טובה ומוצלחת !

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני מצטער אם פגעתי במישהו, יכול להיות שקצת התעצבנתי מזה ולקחתי את זה קצת באופן אישי, אין לי מושג למה.

 

עידן82 אהבתי את התגובה שלך, קבל ח"ח.

 

יכול להיות שקצת הגזמתי, אבל עדיין אני בדעה שאם מישהו רוצה לצלם רכוש שלי אז הוא קודם לפחות מתוך נימוס יכול לבקש רשות.

 

 

בברכת שנה טובה וחג שמח.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מודה ועוזב ירוחם. כבוד.:mm_yeah:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...