Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי היום קליאו 98 [השניה כבר]. בעל הרכב עשה לפני חודשיים טיפול לאוטו, השקיע 3000 שקל, החליף את האלטרנטור, ועוד כמה דברים. בבדיקה עלו כמה דברים שקצת הדאיגו אותי:

מנוע- בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תזמון+שסתומים- לטפל, רעשים ונקישות פנימיות 3,רעש פנימי ממיסבים, נזילות שמן, סימני שריפת שמן, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה, לבטל רעשים ולחזור לבדיקה. קורוזיה ונזילת מים+ניקוי מערכת קירור.

סרן קדמי ומערכת היגוי- שחיקת צמיגים, נקישה בתיבת הגה, נקישות במתלה, חריקות במתלה, מעיכות בגשר, חופש תותבים ציר אחורי, לתקן זויות ומערכת היגוי+איזון, סטיות הגה.

קפיצים- בולמי זעזועים חלשים, בולם זעזועים קדמי שמאל נוזל, קפיציות לקויה.

שלדת מרכב- ליקויים בעלי משמעות נמוכה- פגיעה ברצפה אחורית בחלק הסמוך לפגוש, הוחלפו חלקי מרכב, פגיעה באוזן קורה, פגיעות פח, פגיעה קלה בפח דופן אחורי.

מערכת בלמים- נקישות בבלימה,

מצבר- תאריך מצבר- 2/05 מצבר ישן אין אחריות, מצבר אינו מטופל.

העברת כח- מצמד מפריד גבוה, מצמד קשה, חופש צלבים, רעש מתיבת ההילוכים, תושבת תיבת הילוכים פגומה, מצמד מחליק בעומס, ידית הילוכים פגומה,

 

מה שהכי הדאיג אותי זה המנוע וה"פגיעה באוזן הקורה" עד כמה זה משמעותי?

הלכתי למוסך ואמרו לי שהתיקונים הם בסביבות 4000 שקל, ושזה הכל סביר ואופייני לרכב מ98.

מה אתם חושבים?

פורסם

בשביל אוטו של 10 שנים הוא בסדר גמור לתקן הכל יעלה 1500 שקל. במוסך לא של החברה .

בהצלחה

תורידי לו כמה שקלים ויהיה בסדר..

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

סביר לחלוטין, תנסי להוריד את המוכר ב 4000 השקלים הנמוצים לתיקונים.

אם לא יסכים, סגרו על חצי-חצי , תקעו כף ומזל טוב.

אחד הדברים שיש לתקן מיד לאחר הקניה הוא הבולם התקול.

לידיעתך, אין להחליף בולם אחד אלא תמיד זוג בולמים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי,התיקונים החשובים ביותר הם הבטיחותיים קרי מערכת ההיגוי והבלמים.

כל השאר- לשיקולך ולפי תקציב ואף אחד לא אמר שצריך לעשות הכל ביום אחד.

חשוב מאוד לוודא גם ביישור הקו החלפת חגורת טיימינג +מותחנים+מחזירי שמן ואם לא ידוע מתי בוצע מומלץ לעשות לפני שתגיע אי נעימות בדמות ראש מנוע....

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...